Nemomen Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 Jag vet inte om QoS kommer ta mig i örat nu men den här turneringen borde vara intressant för några av oss att åka på. Masters of Poker i november. Kolla in länken: http://www.mastersofpoker.se/index.asp Jag har redan bokat in den, hoppas att fler vill åka med så att vi kan dela på ett rum eller åtminstone dela sovsäck Inte så farligt dyr heller 1000+150, tror det kan bli riktigt skoj. Citera
glamDring Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 Vore en upplevelse helt klart. Får se, möjligt Citera
rajrajrippe Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 jo den touren blir det helt klart o åka på. så det är bara boka in Citera
Nemomen Postad 31 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2005 Vi kan väl samla de som vill åka här under denna tråd? Eventuellt kanske vi kan åka en minibuss tillsammans. Jag tror att det kommer fylla på ganska bra om ett tag, så håll koll på så att den inte blir fullbokad (såg att det var 56 anmälda redan nu). Men o andra sidan kanske dte är svårt att fylla 400 platser? Observera att det är Multipoker som är huvudsponsor på denna turnering, så bara det kan ju vara en bra idé för att åka (me dtanke på vår eventuella framtida sponsring) Citera
Kricka Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 Det verkar intressant men vad menas med detta... Under regler: Vi följer dom internationella reglerna. Undantag är vid dealern, som får ge valfritt ur egen hand. Citera
mabzor Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 Det verkar mycket lockande för min del.. Jag är 99% säker på att jag ska med. En resa med en fullpackad buss med pokerspelare hade ju varit en trevlig tripp. Citera
albin Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 Det verkar intressant men vad menas med detta... Under regler: Vi följer dom internationella reglerna. Undantag är vid dealern, som får ge valfritt ur egen hand. Tror inte det innebär något annat än att dealern får hålla kortleken i vilken hand han vill när han ger, skönt för dom vänsterhänta. Citera
luxorm Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 Jag ska dit! När drar vi...? Minken är också sugen, jag har nog redan till en minibuss...ska vi höra med Kolmårdbuss...? //lux Citera
TeddyKGB Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 Vad vore en pokerturnering utan en wannabe-ryss?? Antagligen en floppturnering. Får se om man blir sugen, kan vara kul att åka nästan till Norge. HAHA Fan Sit&Go, värsta grejen ju det var ju det man lirade i början med playmoney. Trodde det inte fanns med cash eller man körde ju bara 10000 pers. turneringar vilket är ju jätte lätt att spela njet. Men Sit&Go så simpelt det är att vinna. Har nu lirat 10 st och vunnit 6 av dem. Ruggigt. Det är lite tunnt på anmälningslistan till homegamet. Skönt då slipper man dra i en massa stolar =) Citera
ColA Postad 6 Juni , 2005 Rapport Postad 6 Juni , 2005 Helt klart intressant!! När folk börjar anmäla sig och allt blir planerat så anmäler jag mig oxå!! Citera
Recommended Posts