Tiago Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 Vore roligt om vi på poker.se kunde rösta fram en svensk spelare till den här turneringen. De svenska spelare jag hittade var: Chris Björin Mats Rahmn Anders Henriksson Tomas Alenius Fyll gärna på om ni hittar någon mer. Glömde skriva hemsidan som är wsop.com och till höger ser man WSOP Tournament of Champions is back vote now. Citera
papiPope Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 Kenta, sumpas o vanten då? "Vote now for your favorite players amongst all living WSOP bracelet winners" Citera
highbury90 Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 Ante skulle väl spela dag 1d i main event men var en av dem som inte fick plats, annars hade han haft ett. Citera
Sahla Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 ...och Sumpas har nog ett gäng armband efter sommaren. Citera
Steel Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 Vore roligt om vi på poker.se kunde rösta fram en svensk spelare till den här turneringen. De svenska spelare jag hittade var: Chris Björin Mats Rahmn Anders Henriksson Tomas Alenius Fyll gärna på om ni hittar någon mer. Glömde skriva hemsidan som är wsop.com och till höger ser man WSOP Tournament of Champions is back vote now. Björin känns för mig som det givna valet av dessa. Citera
Recommended Posts