MikeTime Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 I den här tråden kommer bl.a de speciellt inbjudna deltagarna som anmält sig till ovanstående turre att presenteras. Turneringslokal, datum och tid skyltar vi inte med här, tack. Välkomna! Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech Citera
MikeTime Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Om det är någon som känner sig bortglömd när det gäller en inbjudan, släng iväg ett PM! Citera
MikeTime Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentze Fransson Citera
DavidDuzak Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Inte bara svartklubb, nej här tar man även namnet från Svenska Spels dyraste turnering! Citera
MikeTime Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentze Fransson Herr Åberg Wahlqvist Chrille A Inte bara svartklubb, nej här tar man även namnet från Svenska Spels dyraste turnering! Jaså? Nåja Mega, var inte ledsen för att du inte fått nån inbjudan. Vår turre är nog lite för lågstäjks för dig iaf så spela SvS-alternativet istället du. Kram, Mike. Citera
MikeTime Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 Jag känner mig bortglömd. Skicka PM och berätta vem du är... Citera
MikeTime Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 Även LappRoffe ska med och leka. Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentcze Fransson Herr Åberg Wahlqvist Chrille A LappRoffe Taman Citera
MikeTime Postad 14 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2010 Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentcze Fransson Herr Åberg Wahlqvist Chrille A LappRoffe Taman kobo Citera
MikeTime Postad 16 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2010 Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentcze Fransson Herr Åberg Wahlqvist Chrille A LappRoffe Taman kobo Robin Lars Wulff Citera
MikeTime Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2010 Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentcze Fransson Herr Åberg Wahlqvist Chrille A LappRoffe Taman kobo Robin Lars M Wulff Thomas_73 Thomas_73 Thomas_73 Nej, Thomas ska inte mutlitabla men han har inte mailat namnen på de övriga två... Btw - nu håller vi tummarna för Micke Wulff som lirar Masters på CC idag! Citera
eurythmech Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 fisk fisk idolmaterial fisk fisk fisk aldrig hört talas om fisk fisk ad infinitum Kan jag inte bara få en insättning på en lax istället för att komma? Citera
MikeTime Postad 23 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2010 Uppdaterad lista på anmälda fiskar (och Eury): Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentcze Fransson Herr Åberg Wahlqvist Chrille A (vinnare av Krukans 5K-event. Grattis Chrille!) LappRoffe Taman kobo Robin Lars M Wulff Thomas_73 Thomas_73 Thomas_73 LappLeffe (obv Roffes kompis..) Nej, Thomas ska inte multitabla men han har inte mailat namnen på de övriga två... Citera
Skanke Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Fuckifak vad sugen jag blev nu, fira dottern kanske man kan göra en annan dag Citera
MikeTime Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2010 Uppdaterad lista på anmälda fiskar (och Eury): Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentcze Fransson Herr Åberg Wahlqvist Chrille A (vinnare av Krukans 5K-event. Grattis Chrille!) LappRoffe Taman kobo Robin Lars M Wulff Thomas_73 Thomas_73 Thomas_73 LappLeffe (obv Roffes kompis..) Ms Moritz Nej, Thomas ska inte multitabla men han har inte mailat namnen på de övriga två... Fuckifak vad sugen jag blev nu, fira dottern kanske man kan göra en annan dag Absolut! Bestäm dig snart bara! Citera
JohnH Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Jag har tyvärr förbrukat all bokning av pokertid fram till juli. Sambon tror nog att det är hela året ut som är färdigbokat men jag ska fjäska rejält med pengar, massage och nerfälda toalock så jag kan komma ifrån på en tallinnresa igen i höst. Nåt vi ska sikta på? Citera
Jennez Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Vilka datum är den här turren? (Måste träffa lappjäveln) Citera
torax Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Jag har tyvärr förbrukat all bokning av pokertid fram till juli. Sambon tror nog att det är hela året ut som är färdigbokat men jag ska fjäska rejält med pengar, massage och nerfälda toalock så jag kan komma ifrån på en tallinnresa igen i höst. Nåt vi ska sikta på? Självklart kör vi tallinn i September ! Citera
Soni Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Den enda dagen på hela månaden jag inte kan, hade tiltat ihjäl på dottern om hon inte varit så förbannat söt! Citera
MikeTime Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2010 Den enda dagen på hela månaden jag inte kan, hade tiltat ihjäl på dottern om hon inte varit så förbannat söt! Nämnde jag att det finns hönsgård? Torax ungar är stamgäster i den.... Citera
Uniktnamn Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Skönt att veta att pokersverige har en egen "Bilderberg Group" Nu ska ni träffas och konspirera, införa 11-kronors chips och sen ta över världen Scary....... Gl hf Förre Citera
Jennez Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Skönt att veta att pokersverige har en egen "Bilderberg Group" Nu ska ni träffas och konspirera, införa 11-kronors chips och sen ta över världen Scary....... Gl hf Förre Don't be a hater. Du är säkert också välkommen. Citera
Nizse Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Hade varit trevligt att vara med, ofreda lite folk och gå och somna först i fel säng men tyvärr ska jag göra det på swedenrock-xningen istället. Citera
MikeTime Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2010 Uppdaterad lista på anmälda fiskar (och Eury): Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentcze Fransson Herr Åberg Wahlqvist Chrille A (vinnare av Krukans 5K-event. Grattis Chrille!) LappRoffe Taman kobo Robin Lars M Wulff Thomas_73 Thomas_73 Thomas_73 LappLeffe (obv Roffes kompis..) Ms Moritz de la Groza Nej, Thomas ska inte multitabla men han har inte mailat namnen på de övriga två... Skönt att veta att pokersverige har en egen "Bilderberg Group" Nu ska ni träffas och konspirera, införa 11-kronors chips och sen ta över världen Scary....... Gl hf Förre Don't be a hater. Du är säkert också välkommen. +1 Hade varit trevligt att vara med, ofreda lite folk och gå och somna först i fel säng men tyvärr ska jag göra det på swedenrock-xningen istället. Svikare... Tänk om Jens "The Voice" Jadbäck kommer? Guuuud vad du kommer ångra dig då! Citera
Jennez Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Svikare... Tänk om Jens "The Voice" Jadbäck kommer? Guuuud vad du kommer ångra dig då! Man vet aldrig vad som händer... Citera
Recommended Posts