jonasmedz Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Jag lyckades för några veckor sedan klonka en satellit till ECPT Barcelona. Jag har spelat en del live, men aldrig där jag trott att motståndarna är duktiga. Nu kommer det säkert vara en hel drös internet-donks som klonkat sig in precis som jag, men det lär ändå vara många som är bättre än mig på att hitta tells. Så, hur döljer man enklast sina tells? Hoodie och glasögon hjälper väl, men mer, snacka mycket, snacka lite? Det finns inte en chans att jag kommer kunna vara helt lugn/oberörd när potterna blir stora. Speciellt om jag kör på att bara sitta helt tyst och försöka se neutral ut... men det är kanske ändå det bästa/enklaste? Tankar och tips... Citera
papiPope Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Stora svarta brillor, huvtröja och ha handen i halva ansiktet typ och andas så lungt du kan. Då borde du kunna minimera tellsen;-) Citera
JohnH Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Om du har kort framför dig, oavsett om du ska folda el vara med, håll käften. Se till att göra så lika som bara går när du lägger in marker i potten. Vänster, högern, båda, splasha, skjuta in, säga beloppet o andra gånger inte. Gör så lika som möjligt. Om du säger hur mycket du skickar in så är det tipp topp... men risker då också att avge tells. Säger du inte kanske du gör muppmisstaget o kasta in stor marker o "tänkt" raise... osv Visa aldrig dina kort om du inte måste. nu måste jag luncha så spontansvaret får bli så här Lycka till! Citera
MikeTime Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Brillor, hoodie och huvudet i händerna precis som Mattias sa. Titta inte på korten innan det är din tur att agera och ta lika lång tid på dig oavsett vad du planerar att göra pre. Undvik att prata öht. Undvik dryck när det är din tur att agera. Citera
dandelion169 Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Några öl under bältet brukar hjälpa. Citera
MikeTime Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Några öl under bältet brukar hjälpa. Ja, dessutom tenderar hålkorten att bli bättre. Citera
dandelion169 Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Ja, dessutom tenderar hålkorten att bli bättre. win-win då ju Citera
torax Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Om du inte kör med långärmad tröjja kan det vara ide att skaffa 2 breda armband, att dölja pulsen i handlederna med. Citera
JohnH Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Jag har förresten en aorta som går precis innanför huden vid halsen. 2 spelare har faktiskt påpekat det. Snällt. Jag behöver alltså köra med modell polo 1996 el en tjejscarf. Citera
sexyterran Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 en aorta i halsen... kanske du borde gå till doktorn med Citera
JohnH Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 en aorta i halsen... kanske du borde gå till doktorn med Det var bara en avancerad överdrift. Citera
pezdawg Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Det finns så mycket bra tell-tydare på live sidan att man ligger mkt illa till som internet pokerspelare. Det är otroligt med vilken knivskarp säkerhet man blir blottad, ibland tittar jag efter att mina kort inte ligger upp och ned. Jag rekommenderar Chris "jesus" Fergusons stil, köp en stor hatt ett par glasögon och odla skägg. Citera
jonasmedz Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 [x] hoodie [x] solglasögon [x] skägg shit, jag kommer vinna! jag var på cosmopol i januari, då hade jag precis läst om hur handrörelserna avslöjar så jag tänkte verkligen på att inte göra för snabba rörelser nån gång. ändå bedrog händerna mig, de jävlarna. jag hade floppat fint i position och hade bestämt mig för en cbet, men skulle bara steka lite först. men handen rörde sig direkt mot chipsen när det blev min tur... men fisken på andra sidan bordet synade ändå. Citera
Rebonius Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Titta på din hand, bestäm i vilken range du ska ha den och var balanserad. Tänk på att du spelar EN RANGE och orka inte bry dig ifall du värdeshovar eller bluffshovar river så länge du vet att du ska göra det. Citera
aplsin Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Jag är helt övertygad om att detta är looken man bör sträva efter om man planerar att börja lira live! Citera
errorleet Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 är ni seriösa?? tror ni folk kan läsa era själar o sedan veta allt om er och er hand? x....x tells är överskattat, Citera
Recommended Posts