MacDaddy Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Ingen aning. Finns la 6 lag som krigar om det. Bara kul o kika på matcher, håller inte direkt på något lag. Föredrar allsvenskan före all fotboll förutom landslaget. Citera
Basen Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Vem bryr sig, jävla skitserie! Bajrare? Citera
Basen Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Ganska jämnt mellan de tre i topp, lite fördel ICA på förhand skulle jag säga. IFK Gbg 35% AIK 25% Elfsborg 25% ------------ Kalmar 5% Häcken 5% Malmö 5% Citera
Orrarah Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Bara ett par dagar kvar nu, känns lite småsjukt med tanke på att det ligger en halvmeter snö utanför dörren men göteborgs eviga gnäll som fortsatte efter Supercup-finalen bidrog till att få den där riktiga premiärkänslan och taggningen. Idag dök några smartskallar i bajen upp på AIK,s träning i syfte att skrämma Eguren vilket jag anser är att gå över gränsen och inte så smart gjort direkt. Hur tror ni det går i år annars? pepp pepp Han kan väl få svettas lite... Citera
Bluwajt Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 domarna lär väl fortsätta prestera som under tidigare år HEHEHEHRFskldajslkdasjdkljhl Citera
Anref Postad 13 Mars , 2010 Rapport Postad 13 Mars , 2010 Vem bryr sig, jävla skitserie! +1 sämre liga får man fan leta efter, är ju fan korpen jämfört med La liga/Serie A! Men självklart slår mitt hjärta för djurgården! Citera
dandelion169 Postad 13 Mars , 2010 Rapport Postad 13 Mars , 2010 +1 sämre liga får man fan leta efter, är ju fan korpen jämfört med La liga/Serie A! Men självklart slår mitt hjärta för djurgården! Självklart!! Citera
Recommended Posts