firro85 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Hej forumet! Jag har nu spelat några månader på svs, i min databas har jag inte över 2000 händer på någon, utan de här två spelarna, r0yalty och m4gic, som alltid kommer och går samtidigt, spelar fullring. (har 5500 resp 5100 på dem) De köper alltid in med 50bb, går alltid när de kommit över 100bb. Båda kör 5bord. De spelar lika preflopp och postflopp. Skickar med lite statestik på dem, kan någon med lite kunskaper bekräfta att det är samma spelare? Det känns inte så kul att spela mot fuskare, då de nästan alltid sitta på samma bord också, ska man kontakta supporten? Citera
firro85 Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Glömde en sak, mot varandra har de aldrig haft någon action, trots tusentals händer i samma rum, aldrig en 3bet värdebet/syn försök att dra ut showdown eller annan action. Är det här samma spelare? Citera
swahnroger Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 ska man kontakta supporten? Jag tycker du ska det. Citera
blaenda Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Tyvärr bryr sig inte SvS så särskilt mycket om sådant fusk. Jag anmälde två uppenbara fuskare som ständigt satt i samma 5-manna Sit & Go. Det dröjde flera dagar innan SvS till sist stängde av dem. Och trots att det var så uppenbart att hela deras idé var att fuska, och man kunde se hur de chipdumpade och la sig mot varandra blev de bara tillfälligt avstängda. Tre månader - sen hälsades personer med denna inställning till spelet välkomna igen. Citera
jpb123 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Jag har m4gic på 8.088 händer 13.7/4.4 +18.64 bb/100 r0yalty på 12.776 händer 14.8/4.6 +15.47 bb/100 Fattar inte hur du kan ha r0yalty på 5.000 händer med honom som förlorande. Du måste ha prickat hans downswings väldigt exakt. Tvivlar inte en sekund på att det är samma spelare. Övrig statistik liknar den du har. Finns inte en enda stor pott mellan dom. Har också fler händer mot dessa nick än mot någon annan. Har bara tre till med över 5.000 händer. Kan tilläggas att han lägger allt utom garanterad bästa hand mot alla vinnande regs om han får en reraise postflop och oftast preflop också. Har aldrig hittat eller observerat en enda bluff. Slutade dock syna efter ett tag ... Citera
firro85 Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Jag tycker du ska det. Done. Tyvärr bryr sig inte SvS så särskilt mycket om sådant fusk. Jag anmälde två uppenbara fuskare som ständigt satt i samma 5-manna Sit & Go. Det dröjde flera dagar innan SvS till sist stängde av dem. Och trots att det var så uppenbart att hela deras idé var att fuska, och man kunde se hur de chipdumpade och la sig mot varandra blev de bara tillfälligt avstängda. Tre månader - sen hälsades personer med denna inställning till spelet välkomna igen. Låter som säkerheten hos svsp är ett skämt om det stämmer?! Jag kanske borde ringa också.. Jag har m4gic på 8.088 händer 13.7/4.4 +18.64 bb/100 r0yalty på 12.776 händer 14.8/4.6 +15.47 bb/100 Fattar inte hur du kan ha r0yalty på 5.000 händer med honom som förlorande. Du måste ha prickat hans downswings väldigt exakt. Tvivlar inte en sekund på att det är samma spelare. Övrig statistik liknar den du har. Finns inte en enda stor pott mellan dom. Har också fler händer mot dessa nick än mot någon annan. Har bara tre till med över 5.000 händer. Kan tilläggas att han lägger allt utom garanterad bästa hand mot alla vinnande regs om han får en reraise postflop och oftast preflop också. Har aldrig hittat eller observerat en enda bluff. Slutade dock syna efter ett tag ... Okajj, då måste det vara samma kille bakom båda nicken, hoppas svsp inser det. Han har skjutit sig själv i foten väldigt många gånger mot synstationer på de 5000 händerna. Skicka in en anmälan du också om du orkar, kanske supporten gör något? ser jävligt misstänksamt ut Ja verkligen. Usch Citera
Joeduck Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Hota med att du går till aftonhoran om de inte gör något? Citera
firro85 Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Hota med att du går till aftonhoran om de inte gör något? Det låter som en bra idé, ska prova det om inget händer nu, ty. Citera
monkeytilt Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Men varför spela så lågt och fuska? Citera
firro85 Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 Men varför spela så lågt och fuska? Han kanske inte har pengar för att spela högre? Eller så slår han inte några andra nivåer, vad vet jag. Tack för hjälpen gubbar, återkommer med ett svar om eller när kundtjänst svarar. Citera
Opteron Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 mer profitabelt att AA-minea med två spela än en Citera
kingfour Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Jag har själv aldrig sett någon statistik på detta, men misstänkt att det är samma spelare. Faktum är att det till och med, vid flera tillfällen, har diskuterats kring dessa (denna) spelare i chatten vid borden. Skönt att fuskaren blivit anmäld nu! Citera
Recommended Posts