Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har inte fått min iallfall :(

 

Föga förvånande, har spelat där innan och nämnde även för Jimmy att det var strul med RB:n väldigt ofta. Nu fick han iofs sin men verkar ha drabbat dig istället.

 

PotR var väldigt struliga när jag spelade där för x antal år sen och verkar således fortfarande vara det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föga förvånande, har spelat där innan och nämnde även för Jimmy att det var strul med RB:n väldigt ofta. Nu fick han iofs sin men verkar ha drabbat dig istället.

 

PotR var väldigt struliga när jag spelade där för x antal år sen och verkar således fortfarande vara det.

 

Konstigt, samma affe jag och jimmy, menmen, får se om jag får tag på affen. Hade ingen aning att det var så innan jag signade på sidan, vi får väl se om man får rb annars är det ingen ide att spela på sidan.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt konstigt faktiskt, tycker överlag att affen verkar väldigt seriös och alltid lätt att få tag på. Är på jobb nu annars hade jag kontaktat honom. Har 12h jobbgrind framför mig, sen kl 7 imorgon bitti lyfter flyget till Ayia Napa:) en vecka med bara frugan, dvs barnfritt... Kan man behöva osv.. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det går bra nu=) Mot NL20s mest cepeskadade reg.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.20(BB) Entraction Game#1847837620

 

AJL_5 ($24.41)

PISTOLo_O ($24.38)

germanbluff ($4)

ziomekek ($53.41)

mattiucci ($33.64)

DaniLucena ($4.20)

 

fold, ziomekek raises to $0.70, mattiucci calls $0.70, DaniLucena raises to $4.20 (AI), fold, PISTOLo_O calls $4, ziomekek calls $3.50, mattiucci calls $3.50

 

FLOP ($16.90) 6:heart: K:spade: 4:club:

 

PISTOLo_O checks, ziomekek bets $16.90, mattiucci folds, PISTOLo_O raises to $20.18 (AI), ziomekek calls $3.28

 

TURN ($57.26) 6:heart: K:spade: 4:club: K:club:

 

RIVER ($57.26) 6:heart: K:spade: 4:club: K:club: 7:spade:

 

ziomekek shows K:diamond: A:club:

(Pre 5%, Flop 3.9%, Turn 83.3%)

 

DaniLucena shows K:heart: T:diamond:

(Pre 11%, Flop 11.6%, Turn 14.3%)

 

PISTOLo_O shows A:spade: A:diamond:

(Pre 84%, Flop 84.5%, Turn 2.4%)

 

ziomekek wins $54.40

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fi lirar ungefär 17/12 med 3.1 i 3bet, inte sett honom 4beta tidigare.

Explofold?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.10(BB) Entraction Game#1864753587

 

spinamoz ($2.43)

PoorSkill ($10)

Hypn0toad ($11.28)

mraciala ($17.57)

PISTOLo_O ($13.75)

xTazy89 ($8.73)

 

fold, mraciala raises to $0.35, PISTOLo_O raises to $1.20, xTazy89 raises to $4.10, fold, fold, fold, fold

 

xTazy89 wins $2.90

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fi lirar ungefär 17/12 med 3.1 i 3bet, inte sett honom 4beta tidigare.

Explofold?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.10(BB) Entraction Game#1864753587

 

spinamoz ($2.43)

PoorSkill ($10)

Hypn0toad ($11.28)

mraciala ($17.57)

PISTOLo_O ($13.75)

xTazy89 ($8.73)

 

fold, mraciala raises to $0.35, PISTOLo_O raises to $1.20, xTazy89 raises to $4.10, fold, fold, fold, fold

 

xTazy89 wins $2.90

 

beror ju på vad du har ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
har du dött? :o

nej=)

 

fyp

fu!

Det är nog för fattig isåfall;) Om han nu inte hann ta ut sina pengar från pot.raiser ^^

 

hann inte ta ut något från pot-raiser. men det ska väl lösa sig i slutet av månaden sägs det så jag håller tummarna. Dock har jag lirat sporadiskt på svs 1/2-5/10 och det har gått finfint så när pot-raiser pengarna kommer så blir det antingen 1/2 eller 2/4 med 100bbs. gl me

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej=)

 

 

fu!

 

 

hann inte ta ut något från pot-raiser. men det ska väl lösa sig i slutet av månaden sägs det så jag håller tummarna. Dock har jag lirat sporadiskt på svs 1/2-5/10 och det har gått finfint så när pot-raiser pengarna kommer så blir det antingen 1/2 eller 2/4 med 100bbs. gl me

 

Okej :D lirar med svs med 200kr, blev 800 kr tills igår då jag torskade nästan allt på 1/2 :P vill ha mina pengar nu så man kan köra lite riktigt igen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...