jkkman Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 http://open.spotify.com/track/4Uk9LxbHRtIpIQzYJXGaDV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Jag är villig att ge den som anmäler den här tråden en varning för "missbruk av rapporteringsfunktionen". Tog bara tre minuter för mig. Ursprungligen postat av skämtsam modYou have received an infraction at Pokerforum -------------------------------------------------------------------------------- Hej MikeTime, Detta är en varning från Pokerforum. Anledning: ------- Missbruk av rapporteringsfunktionen En poäng i en timme. Aja baja. Fy fy. ------- För denna förseelse har du mottagit 1 straffpoäng som kan innebära att du blir av med rättigheter eller avstängs tills den förfaller. Allvarliga förseelser förfaller inte. Med vänliga hälsningar, Pokerforum:-D Med anledning av din varning för varnandet av varnade mod. Har jag bett en annan mod titta över varnandet av varnande mod Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Med anledning av din varning för varnandet av varnade mod.Har jag bett en annan mod titta över varnandet av varnande mod Om en timme anmäler jag det här inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Jag är btw villig att varna nästa som förstör nationalteaterns visor. http://open.spotify.com/track/4Uk9LxbHRtIpIQzYJXGaDV Så här ska det låta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :-) :-) :-) :lol: :-D ;-) :evil: :-( :mrgreen: :roll: ;-) :lol: :shock: :mrgreen: :mrgreen: ;-) 8-) :lol: :-) :-P :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrShark Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :-) :-) :-) :lol: :-D ;-) :evil: :-( :mrgreen: :roll: ;-) :lol: :shock: :mrgreen: :mrgreen: ;-) 8-) :lol: :-) :-P :evil: Sluta sabba tråden nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonasmedz Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 :mrgreen: :mrgreen: :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::-D :-D :-D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::-D :-D :-D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::-D :-D :-D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::-D :-D :-D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::-D :-D :-D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 http://open.spotify.com/track/3k6Xw0ADj6SviG8tGFrdlz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) Tysklands flagga blir inte lika fin. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Tanken var att jag efter Köpenhamn skulle ha åkt hem till Sverige och att jag där skulle "jobba" i 2-3 månader. Så långt låter ju allt bra. Problemet är/var bara att det inte var något normalt jobb jag skulle ha gjort. Saken är som föjer. Med tanke på mina svåra omständigheter sista tiden så har frestelsen till att få tag på pengar naturligtvis varit enorm. Detta gjorde att jag kom i kontakt med några personer som hade intresse i samma sak... Snabba pengar. Därav hade en "scam" planerats som kunde ha gett mig (och de andra involverade) både sex och sjusiffriga belopp var. Naturligtvis hade detta varit att begå ett brott, och livet/följderna kunde därför ha blivit därefter. Detta var också en av orsakerna till att jag kanske tänkte sluta blogga. Svårt att vara en "officiell" person om man hade gått vidare med detta. Fail? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 l l l :h::h::h::h::h::h: :h::h::h::h::h::h: :h::h::h::h::h::h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonasmedz Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 :mrgreen: :mrgreen: :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::-D :-D :-D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::-D :-D :-D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::-D :-D :-D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::-D :-D :-D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::-D :-D :-D:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :-D:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :-D :-D :-D:o :o :-D:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o:-D:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :-D:o:-D:o :o :-D:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :-D:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 heja den här tråden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Frukost på West Railey. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 ser rätt vidrig ut. blir avundsjukt på vädret iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juniior Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Grymt sugen på en räkmacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 ser rätt vidrig ut. blir avundsjukt på vädret iaf. Här lägger man in en bild på en frukost och du börjar kommentera vädret, snacka om att spåra ur med OT. Ban ffs, var är modsen när man behöver dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :-D :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Ni kan ju försöka fixa Turkmenistans flagga när ni ändå håller på. Jag fixar det inte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 ser rätt vidrig ut. blir avundsjukt på vädret iaf. Här lägger man in en bild på en frukost och du börjar kommentera vädret, snacka om att spåra ur med OT. Ban ffs, var är modsen när man behöver dom? Tänkte kommentera fettot i bakgrunden men orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 http://open.spotify.com/track/3k6Xw0ADj6SviG8tGFrdlz Japp blir till att varna The Ark Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 hörru bosse vinkelskjutare och alla andra som försöker, mkt obvobv vad jag menade. Varför insinuerar du att Legato är en angle shooter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts