liraren54 Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Jag vill översätta. "Exklusivt utrustade sport bilar" till engelska, blir det "Exclusive equipped sportcars" eller "Exclusively equipped sportcars"? Eller är jag helt fel ute? Edit: Någon som vet om något institut man kan maila till för att dubbelkolla om inte annat? Citera
Snygglenn Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 "Exclusively equipped sportcars"? Denna Citera
tomtetomte Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 "Exclusively equipped sports cars" känns spontant som bäst. Om du inte tror mig så har jag även letat fram Tolk- och översättarinstitutet åt dig. De har säkert inget bättre för sig än att svara på sportbilsfrågor. Citera
liraren54 Postad 1 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2010 haha nej det ligger nog i deras intresse =) Verkade som de inte hade någon e-post så ringer de imorrn. Så svaret, som ni iof är rätt säkra på skriver jag imorrn då Citera
tamtaram Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Jag vill översätta. "Exklusivt utrustade sport bilar" till engelska, blir det "Exclusive equipped sportcars" eller "Exclusively equipped sportcars"? Eller är jag helt fel ute? Edit: Någon som vet om något institut man kan maila till för att dubbelkolla om inte annat? Exclusively equipped sports cars och på svenska Exklusivt utrustade sportbilar Citera
Recommended Posts