wahlen1 Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 FML!!!!!!!!!! bilen vill inte starta när man ska köra tjejen, hon kommer skjuta mig sen när hon kommer hem efter tagit bussen
obvspeltorsk Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 FML!!!!!!!!!! bilen vill inte starta när man ska köra tjejen, hon kommer skjuta mig sen när hon kommer hem efter tagit bussen Standard, -31 grader här. Haft motorvärmaren i sen klockan 06.30 du tror inte biljäveln är stendöd. Så tog mig inte till min första dag på jobbet, bra intryck man kmr få. Ringde iaf och förklara men ändå.....
schumme Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Standard, -31 grader här. Haft motorvärmaren i sen klockan 06.30 du tror inte biljäveln är stendöd. Så tog mig inte till min första dag på jobbet, bra intryck man kmr få. Ringde iaf och förklara men ändå..... Väljer man att bo där man fryser röven av sig får man ju skylla sig själv
Soni Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 FML!!!!!!!!!! bilen vill inte starta när man ska köra tjejen, hon kommer skjuta mig sen när hon kommer hem efter tagit bussen Vafan är det för tjej du har? Inte direkt ditt fel omss. Väljer man att bo där man fryser röven av sig får man ju skylla sig själv hehe
schumme Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Vafan är det för tjej du har? Inte direkt ditt fel omss. hehe Precis, hon har säkert inget körkort och är en sån som vill ha skjuts överallt, man up för fan hehe
Soni Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Precis, hon har säkert inget körkort och är en sån som vill ha skjuts överallt, man up för fan hehe Ja hehe hoppas att han överdrev:-) Annars sorry men sånna tjejer är fan det värsta som finns. Känner ett par där kvinnan i "förhållandet" är helt sjuk i huvudet, att han seriöst inte slår henne på käften är utom min värld. Bara ett exempel är att han inte kan ligga kvar i sängen och sova efter att hon har gått upp, oavsett tid. Har övernattat hos dem några gånger och fan vilken jävla satkärring. Är bägge två lediga och hon går upp låt säga kl 9, så går hon in till sovrummet med jämna mellanrum och säger till honom att gå upp och sluta sova osv. Låt honom sova för i helvete. O allt han han gör gör han fel enliget henne, "ameh, ameeeeh, AMEH" låter det fan ständigt. Jävla fitthora dränk dig. VEM FAN GÖR SÅ??? Blir arg bara jag tänker på det.
wahlen1 Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 Standard, -31 grader här. Haft motorvärmaren i sen klockan 06.30 du tror inte biljäveln är stendöd. Så tog mig inte till min första dag på jobbet, bra intryck man kmr få. Ringde iaf och förklara men ändå..... Ajaj inte bra första dag. Svärfassan ska komma på hans lunch med startkablar så får vi la se om det är det eller något annat. Haha, äh. Hon har inte körkort men när jag är arbetslös kan jag lika bra köra henne Hon är nog inte sur mest sur att hon kom försent
wahlen1 Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 Ja hehe hoppas att han överdrev:-) Annars sorry men sånna tjejer är fan det värsta som finns. Känner ett par där kvinnan i "förhållandet" är helt sjuk i huvudet, att han seriöst inte slår henne på käften är utom min värld. Bara ett exempel är att han inte kan ligga kvar i sängen och sova efter att hon har gått upp, oavsett tid. Har övernattat hos dem några gånger och fan vilken jävla satkärring. Är bägge två lediga och hon går upp låt säga kl 9, så går hon in till sovrummet med jämna mellanrum och säger till honom att gå upp och sluta sova osv. Låt honom sova för i helvete. O allt han han gör gör han fel enliget henne, "ameh, ameeeeh, AMEH" låter det fan ständigt. Jävla fitthora dränk dig. VEM FAN GÖR SÅ??? Blir arg bara jag tänker på det. Hade inte varit tsm med henne i 5 år om hon varit så cp
schumme Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Hade inte varit tsm med henne i 5 år om hon varit så cp Gott snack. Klart man kan ställa upp ibland, men har dom inget körkort kan dom gott ta bussen, eller skaffa körkort
wahlen1 Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 HORSPEL! Set över set, KK mot AK såklart träffar han A. En smallstack med 10K hittar call på 468 mot min AJ och hittar K på turn. Skojig dag! Sen en idiot som synar 3bet med AA och såklart får jag min K.
Soni Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Hade inte varit tsm med henne i 5 år om hon varit så cp tru dat
Soni Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Gott snack. Klart man kan ställa upp ibland, men har dom inget körkort kan dom gott ta bussen, eller skaffa körkort du är så jävla logisk alltså
schumme Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 du är så jävla logisk alltså Gammal man gör så gott han kan...
schumme Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 HORSPEL! Set över set, KK mot AK såklart träffar han A. En smallstack med 10K hittar call på 468 mot min AJ och hittar K på turn. Skojig dag! Sen en idiot som synar 3bet med AA och såklart får jag min K. Syna 3bet med AA kan man väl få göra utan att va en idiot Han läste väl sönder din AJ, standard Bara att bryta ihop och komma igen...
Anteee Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Jag älskar mig själv ibland. Snoozar tills nu när jag börjar halv 1. Ska hinna gå med hunden, käka frukost, göra mig iordning och köra de 20 minuterna till jobbet. Istället för att stressa sitter jag på pokerforum och bläddrar igenom dagböcker. Underbart =)
schumme Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Jag älskar mig själv ibland. Snoozar tills nu när jag börjar halv 1. Ska hinna gå med hunden, käka frukost, göra mig iordning och köra de 20 minuterna till jobbet. Istället för att stressa sitter jag på pokerforum och bläddrar igenom dagböcker. Underbart =) Det är lite som ett gift...
Soni Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Jag älskar mig själv ibland. Snoozar tills nu när jag börjar halv 1. Ska hinna gå med hunden, käka frukost, göra mig iordning och köra de 20 minuterna till jobbet. Istället för att stressa sitter jag på pokerforum och bläddrar igenom dagböcker. Underbart =) Hade du haft Whalens flickvän så hade du varit död nu
wahlen1 Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 Syna 3bet med AA kan man väl få göra utan att va en idiot Han läste väl sönder din AJ, standard Bara att bryta ihop och komma igen... Hade AK. Ofta man låter folk syna in sig när man har AA? Lär vara förlorande i längden, helt sjukt vad dom träffar på mig 65 på 658 bräda. får in det och han har A8. Vad kommer ? A såklart.. cppoker. 4 inköp under ev idag
Soni Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Hade AK. Ofta man låter folk syna in sig när man har AA? Lär vara förlorande i längden, helt sjukt vad dom träffar på mig 65 på 658 bräda. får in det och han har A8. Vad kommer ? A såklart.. cppoker. 4 inköp under ev idag Låter som att du ska ta en paus á la anteee
wahlen1 Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 Hade du haft Whalens flickvän så hade du varit död nu Haha sluta klart man blir lack om man kommer försent till det man ska till Alla hade nog varit sura. Hon är inte sur på mig utan på bilen Min flickvän är bäst aldrig hade jag inte varit tillsammans med henne ffs 5 bast tillsammans snart och det kommer bli väldigt många år mer
wahlen1 Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 Låter som att du ska ta en paus á la anteee äh, poker suger så jävla mycket. Torskat 13 inköp på nl20 denna månaden. Som tur har man rejkat som en idiot Får tillbaks minst 400$ änsålänge. Så får tilta av mig lite på ftp eller något
Soni Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Haha sluta klart man blir lack om man kommer försent till det man ska till Alla hade nog varit sura. Hon är inte sur på mig utan på bilen Min flickvän är bäst aldrig hade jag inte varit tillsammans med henne ffs 5 bast tillsammans snart och det kommer bli väldigt många år mer gz till ägget á la tbbt. äh, poker suger så jävla mycket. Torskat 13 inköp på nl20 denna månaden. Som tur har man rejkat som en idiot Får tillbaks minst 400$ änsålänge. Så får tilta av mig lite på ftp eller något Hur mkt rejkar du /session?
wahlen1 Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 gz till ägget á la tbbt. Hur mkt rejkar du /session? per session? Ingen aning, har rejkat 567$ änsålänge. Så har nästan 15 inköp bara där men brukar väl ligga runt 15-25$ per session kanske. Lirat 33k händer. Får se om jag ska gå ner till nl10 nu när de går så fruktansvärt dåligt eller om man ska köra nl20 tills man har 20 inköp sen gå ner. Får se. Skönt att rakeback finns iallfall:)
Soni Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Fick nyss reda på att Soni är ett tjejnamn, fail osv
Soni Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 per session? Ingen aning, har rejkat 567$ änsålänge. Så har nästan 15 inköp bara där men brukar väl ligga runt 15-25$ per session kanske. Lirat 33k händer. Får se om jag ska gå ner till nl10 nu när de går så fruktansvärt dåligt eller om man ska köra nl20 tills man har 20 inköp sen gå ner. Får se. Skönt att rakeback finns iallfall:) Det låter bra
Recommended Posts