adjeb Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Postad 19 Oktober , 2011 Jobbar och står i, ikväll ska jag tvätta och kolla på Champions League. Intressepil? Nä inte direkt... Vittvätt, 40 grader? Vart bor denna herre/dam/hundjävel? I en liten by långt uppe i norr. Planerna är att försöka hitta sig ett litet pojkrum nere i söder. Själv då?
Scaniac Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Postad 19 Oktober , 2011 Vittvätt, 40 grader? I en liten by långt uppe i norr. Planerna är att försöka hitta sig ett litet pojkrum nere i söder. Själv då? in the landskrona town, kan göra ledigt i garderoben till dig lirar du mkt ?
schumme Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Postad 19 Oktober , 2011 Bustat en jobbansökan jag skrev. Kuken också, Jag var som given för det... Ska nog tröstdricka ikväll...
adjeb Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Postad 19 Oktober , 2011 in the landskrona town, kan göra ledigt i garderoben till dig lirar du mkt ? Haha! Sätt skurt som logga på era tröjor. Jag spelar lite fram och tillbaka. Var ett tag sen senast pga att jag har inte tålamodet för att sitta 4-5h dagligen.
Scaniac Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 Haha! Sätt skurt som logga på era tröjor. Jag spelar lite fram och tillbaka. Var ett tag sen senast pga att jag har inte tålamodet för att sitta 4-5h dagligen. skurt förtjänar inte plats på mina manboobies
schumme Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 En 11 timmars livesittning slutade kl 06:30, och sen körde jag direkt till jobbet efter det... Var back en del under kvällen, var uppe mot tre stycken fyrtal, varav den ena bluffa jag bort 1300 i vilket inte var så smidigt... De två sista händerna jag annonserat att jag skulle spela så plockade jag upp set i nior och absolut sista handen hitta jag AA, sen var man helt plötsligt +1030 spänn. Det får man absolut va nöjd med efter hur kvällen såg ut. Frukost inmundigas vid skrivbordet på jobbet. En trippel ägg & bacon från Statoil och en fet Red bull. Jag skulle vilja säga godnatt men säger istället: Gomorron!!!
adjeb Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 Vad är det för pokerteam du ska starta? Blev lite mer motiverad att spela när jag läste om det.
wahlen1 Postad 20 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2011 damn, sista dagen idag. Åker hem från dubai imorrn. Igår förlovade vi oss iallfall så det är nice Nu blir det dubai mall och shoppa. Ha det gött alla!
schumme Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 Två red bull och en monster senare är jag fortfarande rätt såsig i huvet. Måste hålla mig vaken till kl 20 dock, suger ju duktigt...
adjeb Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 Två red bull och en monster senare är jag fortfarande rätt såsig i huvet. Måste hålla mig vaken till kl 20 dock, suger ju duktigt... Bara kriga! Jobba, jobba!
Scaniac Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 Bara kriga! Jobba, jobba! teamet jag snackar om är vi i denna dagbok som skriver
adjeb Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 Haha okej! Hade dock varit smutt med ett team sedan i live turrar
Scaniac Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 Haha okej! Hade dock varit smutt med ett team sedan i live turrar inte omöjligt, både jag schumme samt clownen brukar lira live på olika klubbar här i skåne, myyycket bättre än nätet imo Grattis till wahlen1 till att committa sig själv i ett förhållande
adjeb Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 inte omöjligt, både jag schumme samt clownen brukar lira live på olika klubbar här i skåne, myyycket bättre än nätet imo Grattis till wahlen1 till att committa sig själv i ett förhållande Får nog bli att man flyttar till lund och pluggar, samt klubben.
schumme Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 Nu ska jag äntligen få sova! Dock uppstigning 05:45 imorron igen...
Soni Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Postad 20 Oktober , 2011 älskar veronica maggio btw. stort grattis wahlen!!
wahlen1 Postad 21 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2011 tack, Jag ska lätt plugga poker som en dåre för att bli pokerpro sen flytta till dubai.
schumme Postad 21 Oktober , 2011 Rapport Postad 21 Oktober , 2011 tack, Jag ska lätt plugga poker som en dåre för att bli pokerpro sen flytta till dubai. Eftersom du inte tar åt dig av konstruktiv kritik på dina händer nu, så tror jag det tåget har lämnat perrongen redan...
wahlen1 Postad 21 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2011 Eftersom du inte tar åt dig av konstruktiv kritik på dina händer nu, så tror jag det tåget har lämnat perrongen redan... Det gör jag Kanske inte är världens bästa på det, men jag försöker bli bättre på det
schumme Postad 21 Oktober , 2011 Rapport Postad 21 Oktober , 2011 Det gör jag Kanske inte är världens bästa på det, men jag försöker bli bättre på det Gött
ClownX Postad 21 Oktober , 2011 Rapport Postad 21 Oktober , 2011 Kan berätta att jag skickat in mitt bidrag för Team bustgatan tröjan. Det har Scaniac också. Hoppas nu att alla skickar ett bidrag så det kan bli en ordentlig röstning av det hela! Vi har använt Photoshop men det spelar naturligt vis ingen roll vilket program ni använder bara ni gör något! Grattis till Wahlen1, hoppas ni får det bra. Med din inställning till lärande så kanske vi ses i Dubai om typ 30 år. Om du har tur!! Hehe:mrgreen: Jag hatar Veronica Maggio btw. Ärligt då alltså. Jag fakking hatar henne!! Pompösa och plattbröstade fruntimmer, kan det bli värre lixom. Dessutom är hennes musik värdelös. Fattar inte att folk lyssnar på henne överhuvudtaget. Shit.... Andas Clownen..... andas.....
Scaniac Postad 21 Oktober , 2011 Rapport Postad 21 Oktober , 2011 Shit.... Andas Clownen..... andas..... SLUTA FLÅSA MIG I ÖRAT
adjeb Postad 21 Oktober , 2011 Rapport Postad 21 Oktober , 2011 SLUTA FLÅSA MIG I ÖRAT Adjeb like this
Recommended Posts