Soni Postad 22 Augusti , 2011 Rapport Postad 22 Augusti , 2011 Skrev ett långt inlägg om kläder efter väder men sen insåg jag att jag är väldigt korkad och ordentligt efterbliven. nvm mao
ClownX Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 149,3 kg visade vågen igår när jag klev på den. Vilket betyder att mål vikten är 104,3 kg. Det är alltså ett års hård träning och sparsam ätning som gäller!!! Startade därför dagen med en kopp svart Java och 45 minuters promenad i vår vackra stad! Ska försöka att inte tjata för mycket om det här men kommer iaf att uppdatera då och då.. Hoppas att mitt körkort kommer snart så att man kan aktivera sitt gymkort! Årets miss att inte kunna börja på gymmet första veckan av ett sånt här vad!!
Soni Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Hej alla glada! Är på topphumör idag. Var ute igår, chillade, åt lite. Ganska skoj ändå trots lätt huvudvärk. Kom till jobb kl 15:30 igår bara för att få höra att jag inte skulle jobba. Jag drog till stan och gick runder lite istället, träffade stempa och chillade. Somnade direkt när jag kom hem vid 22:30 kanske. Vaknar 13.5 timmar senare och mår dunderkalas. För övrigt går allt som planerat. Blir mycket skåne framöver wiho. Dra med scaniac&co till katslösa är ett måste.
Soni Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 149,3 kg visade vågen igår när jag klev på den. Vilket betyder att mål vikten är 104,3 kg. Det är alltså ett års hård träning och sparsam ätning som gäller!!! Startade därför dagen med en kopp svart Java och 45 minuters promenad i vår vackra stad! Ska försöka att inte tjata för mycket om det här men kommer iaf att uppdatera då och då.. Hoppas att mitt körkort kommer snart så att man kan aktivera sitt gymkort! Årets miss att inte kunna börja på gymmet första veckan av ett sånt här vad!! nvm. gl!
zebra73 Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 149,3 kg visade vågen igår när jag klev på den. Vilket betyder att mål vikten är 104,3 kg. Det är alltså ett års hård träning och sparsam ätning som gäller!!! Startade därför dagen med en kopp svart Java och 45 minuters promenad i vår vackra stad! Ska försöka att inte tjata för mycket om det här men kommer iaf att uppdatera då och då.. Hoppas att mitt körkort kommer snart så att man kan aktivera sitt gymkort! Årets miss att inte kunna börja på gymmet första veckan av ett sånt här vad!! GL clownajävel håller tummarna och slå en pling om du ska ut på långpromenix behöver komma litta i form jag också efter semestern.
ClownX Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 GL clownajävel håller tummarna och slå en pling om du ska ut på långpromenix behöver komma litta i form jag också efter semestern. Kommer trampa 35-45 minuter varje morgon. Dock i fetto tempo. Om en-två veckor blir det sen gym på eftermiddagarna! Men är du sugen på morgon gympa så är du välkommen.
Soni Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Kommer trampa 35-45 minuter varje morgon. Dock i fetto tempo. Om en-två veckor blir det sen gym på eftermiddagarna! Men är du sugen på morgon gympa så är du välkommen. Promenera innan frukost och ät sedan inte frukost. Seriöst tips.
Synabluffen Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Postad 25 Augusti , 2011 Promenera innan frukost och ät sedan inte frukost. Seriöst tips. Ett seriöst tips om man vill tappa massor av muskelmassa och annat man gärna behåller. Mitt tips är att äta, men att äta hälsosamt. Gärna långsamma eller inga kolhydrater, och din vikt kommer rasa till under 100kg innan året är slut.
Soni Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Postad 25 Augusti , 2011 Ett seriöst tips om man vill tappa massor av muskelmassa och annat man gärna behåller. Mitt tips är att äta, men att äta hälsosamt. Gärna långsamma eller inga kolhydrater, och din vikt kommer rasa till under 100kg innan året är slut. Info jag inte tagit del av. Trodde att han ville gå ned i vikt. Finns det något bättre sätt än att sluta äta då?
Synabluffen Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Postad 25 Augusti , 2011 Info jag inte tagit del av. Trodde att han ville gå ned i vikt. Finns det något bättre sätt än att sluta äta då? Beror väl på varför man vill gå ner i vikt. Om det bara handlar om att rasa, utan att förbättra sitt välmående så tycker jag du kan föreslå ett rejäl amfetamin-race då det gör hela "sluta-äta-processen" mycket enklare, och ger mer ork till extrem motion. Kör han på hårt då så klarar han det på ett par månader, såvida han inte stryker med på kuppen. Själv skulle jag inte be en vän att sluta äta för att tappa vikt, men det är väl en svaghet hos mig. Jag tycker om mina vänner och medmänniskor
fiskpatte747 Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Postad 25 Augusti , 2011 Vill man bara göra det enkelt för sig så är det ju bara att räkna kalorier. Har aldrig misslyckats.
ClownX Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Postad 25 Augusti , 2011 Beror väl på varför man vill gå ner i vikt. Om det bara handlar om att rasa, utan att förbättra sitt välmående så tycker jag du kan föreslå ett rejäl amfetamin-race då det gör hela "sluta-äta-processen" mycket enklare, och ger mer ork till extrem motion. Kör han på hårt då så klarar han det på ett par månader, såvida han inte stryker med på kuppen. Själv skulle jag inte be en vän att sluta äta för att tappa vikt, men det är väl en svaghet hos mig. Jag tycker om mina vänner och medmänniskor Hahaha Nej det kommer inte bli någon amfetamin-diet=) Jag siktar på 25-30 kilo innan nyår sen tar jag dom övriga efter nyår. Har lagt upp ett seriöst diet&motions schema som består av 45 minuter gång varje morgon innan frukost. Och om en vecka eller två kommer jag börja lägga till gym-pass på eftermiddagarna. Dessutom kommer det att spelas en del spontan fotboll med mina vänner. Tips är alltid välkomna men jag tror faktiskt att jag har det hela under kontroll. Det är trotts allt inte första gången jag tränar och äter på allvar sen att det var 7 år sedan sist är ju en annan historia.
Soni Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Postad 25 Augusti , 2011 Beror väl på varför man vill gå ner i vikt. Om det bara handlar om att rasa, utan att förbättra sitt välmående så tycker jag du kan föreslå ett rejäl amfetamin-race då det gör hela "sluta-äta-processen" mycket enklare, och ger mer ork till extrem motion. Kör han på hårt då så klarar han det på ett par månader, såvida han inte stryker med på kuppen. Själv skulle jag inte be en vän att sluta äta för att tappa vikt, men det är väl en svaghet hos mig. Jag tycker om mina vänner och medmänniskor 5k är ganska life changing. My money on amfetamin.
schumme Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Hallå madderfakkers, er favorit-Schumme e tillbaks! Sjukaste movet nånsin att banna mig själv, det kommer inte hända igen! Kom hem från ett livegame och var övertiltad och tänkte att jag skiter i det här nu... Jaja, skit i det, det gick över och nu är jag sugen på att grinda PF... I sommar har jag bara haft det gött, fixat lite i kåken och varit i Turkiet och slöat en vecka. Börjar jobba på måndag igen efter 4 veckors ledigt. Massor att göra deluxe då en fick kicken efter lite fiffel... Spelat en del på Svenska Spel. Satte in 400 spänn som jag förvaltat hyfsat. Whalen1, hur fan får man igång HUD:en där? Sen förresten, varför har man nu ändrat nomenklaturen på stakesen? Vad är det för fel på NL400 eller 2/4, eller NL1000 eller 5/10? Nä nä, nu ska man skriva /4 eller /10, va fan då för? Klabbar ju bara till det. Önskar Clownen good luck till sitt bet också, kommer han klara galant. Jag kör själv igång på måndag, 15 kg fram till jul ska väck som steg ett. Det är ett ganska lågt satt mål så jag hoppas på en 20-25 kg. Inbjudan till grindstugor i Malmötrakten tas tacksamt emot by the way. Peace out!
ClownX Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Har satt in en 2 timmars grind så här på morgon kvisten. 820 händer hann jag med. strax över 4 inköp upp på svs NL100. Då tappade jag ändå ett par sjuka set ups på slutet, därför jag lade ner projektet. Det kommer bli gott om grind idag sen blir det nog live slask imorgon!! 2/4 tror jag det blir men det tenderar att spåra ut ganska hårt ändå=) Jag har bara hunnit med ett mål mat idag. Det blev en hemma snickrad yoghurt/smoothie på kvarg, mjölk och persika. Riktigt fin faktiskt.
wahlen1 Postad 26 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Vet inte riktigt hur man fixar huden till nya svs, min bara funka direkt, är väl samma som ongame att det ligger i appdata och du måste få in det därifrån
schumme Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Vet inte riktigt hur man fixar huden till nya svs, min bara funka direkt, är väl samma som ongame att det ligger i appdata och du måste få in det därifrån Har testat, får in handhistoriken men HUD:en funkar inte
wahlen1 Postad 26 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Har testat, får in handhistoriken men HUD:en funkar inte testa dra in krysset som finns inne på table finder inne på table manager, kan fungera
ClownX Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Lång dag i gruvan slutade med en fin andra plats en svs turre. Det gav 2800kr vilket ger ett dags pluss på Ca 2400kr Finns nu med andra ord snart rulle att kliva upp på NL200=) Inte illa pinkat med tanke på att man hade 750kr när veckan började=)
ClownX Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Funderar skarpt på att köra Nl200 på svs redan nu. Har trotts allt 23 inköp för nivån.... Sätta en stop loss på 6-7 inköp och hoppa ner om det skulle skita sig.... Om den nivån är ens i närheten av lika dålig som NL100 lär det ju inte vara några problem att plussa rätt ut. Tror fan att det blir så. Tankar?? Är det ok att skotta så??
reto Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Då tänkte jag börja skriva&uppdatera lite här eftersom ClownX tycker jag är bäst i världen. ses på pokerborden grabbar!
ClownX Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Då tänkte jag börja skriva&uppdatera lite här eftersom ClownX tycker jag är bäst i världen. ses på pokerborden grabbar! LOL mest tur i världen kan jag ge dig!!!
wahlen1 Postad 27 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Första speldagen på typ 5 dagar. 67$ upp så det satt gött!! Nu blir det utgång! ha d
Recommended Posts