Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Är det inte Wahlén?

Mvh samma man som igår

xD Inte riktigt!!!! Hahaha du är andre man att uttala Wahlens namn åt helvete!!! Scaniac hade ett ytters intressant förslag också=)

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
xD Inte riktigt!!!! Hahaha du är andre man att uttala Wahlens namn åt helvete!!! Scaniac hade ett ytters intressant förslag också=)

Så illa pinkat är det väl inte?:-P Var hans förslag Vallen eller??:-P

Postad
Hur fan infogar ni bilder och youtube fönster så att dom syns direkt i Dbn??

Trodde att jag var den sista som inte fattade det här:-D

Bilder: klicka på "infoga bild" när du besvarar. Kopiera in URLn så äre klart.

youtube:

Citera och se hur jag gjorde. Texten mellan de båda parantesade youtubearna är texten efter v= i youtube länken:)

Postad

Tjena manskap. Jag har börjat jobba på mitt första manus. Jag skulle egentligen skriva ett litet skitmanus först för att få igång mig själv. Men är så sjukt inspirerad atm att jag hoppade på min stora idé direkt. Har skrivit handling och skapat karaktärerna, det går riktigt bra. Får hoppas att det håller i sig för det här kan bli riktigt stort. Annars är allt lugnt som fan. Jag jobbar och tar hand om dottern, lever ett gott liv imo. Spelar fortfarande ps3 så mycket jag hinner. Det är skönt eftersom man får tid för sig själv då. Bara släppa allt med jobb och ansvar och bara visa världen vilken fingerfärdighet man har8-) Har även kommit på att jag älskar Jennifer Lopez!

jennifer_lopez%281%29.jpg

Mvh Soni

Postad
search?q=%C3%84pple&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=sv&tab=wi

När jag gör så, blir det bara som här ovan.

Högerklicka på den bild du vill ha och klicka sedan på "view image". Då får du fram rätt URL.

Postad
Hur gjorde jag för youtube??? det finns ingen knapp för det jue. Måste jag skriva och mixtra själv då???

Skriv [ YOUTUBE ] 83zUlOS9JJk [ / YOUTUBE ] utan mellanslag så funkar det utmärkt :) koden är den som ligger bakom varje video.

Tex .

Postad

Hehehe det var inte så svårt som man trodde. Här har ni i alla fall den bästa komikern atm. Ta det från en i branschen han är förbannat bra. Detta är första delen i hans Special den är sammanlagt en timme lång 6 delar á 10 min. ENJOY!!

Postad

Stannade på 2090kr idag, ett plus på 390kr. Vilket innebär att det blir NL100 imorrn=) WHOOP WHOOP!!!

Grindstuga för dom som vill och orkar erbjudes Torsdag fredag och lördag. Det var ju ett tag sedan sist! En av dessa dagarna borde vi ju kunna köra tycker jag!!

Ps. Satte såklart aldrig några pengar på Svenskorna... Man blir trött på sina nit beslut!!!

Postad
Nu blir det Sverige-Usa i dam vm=)

Blir så trött på damfotboll. Riktigt tråkigt att det ska vara så stor skillnad mellan herrar och damer. Turneringen avgör ju inte vilka som är bäst, den avgör vilka som spelar minst dåligt. Det är riktigt tragiskt det här, allt är dåligt. I närkamperna hoppar de in jämnfota bägge två, blundar och vrider huvudet och hoppas på att bollen ska studsa åt rätt håll. Sen när de missar mål, sätter stolpe, ribba eller är riktigt nära. Då skrattar dem som ingenting. Inte för att det var så nära för att det ska kännas i arslet utan de skrattar för att det helt enkelt var roligt av någon anledning. Spelet i sig var stundtals bra men det var det också när jag kollade på Brunnby FFs P16 lag långt ned i divisionerna. Och målen är ju inte ens mål, bollarna råkar bara studsa och flipperspelas in. Jag blev så irriterad igår att jag på riktigt hoppades på att en av målvakterna skulle hoppa in i en av stolparna med huvudet före när de utförde sina pinsamma försök till att slänga sig efter bollen. Och målgesterna sen, vilken otroligt ful dans. Det enda som är värre än den dansen är deras segerdans. Kom igen för fan! Och under uppvärming och halvtid försöker de stå 4-5 st i en ring och kicka bollen till varandra. Vad klarar dem? Typ 3-4 kicks sen flyger bollen åt helvete. Lägg ned skiten, damfotboll borde inte få visas på tv. Det är en riktig skam.

• Skapa nytt...