ClownX Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Har haft ett par dryga turre dagar den gångna helgen. Inget håller och jag har spelat ganska dåligt stundtals. Nu blir det kudden ett par timmar och sen på det igen. rullar 625 på ftp så jag har tappat typ 40 denna helgen. Knappast ett uruselt resultat men inte heller godkänt. Är snart klar med tredje säsongen utav Heroes med. Grymt bra är den. Håller säsong 1 klass om ni frågar mig. 2:a säsongen var för kort imo. 11 räckte inte riktigt. Ikväll är det korpen match, andra i rad jag inte kommer kunna spela pga foten. Men det är iaf bra mycket bättre nu. Slipper hoppa på ett ben från soffan till kylskåpet=) Från den 11:de kommer jag att jobba heltid resten av sommaren så det kommer inte bli så mycket grindande då. Så det gäller att ligga i så länge det finns tid. WPThero´s turnerings videos har varit otroligt inspirerande och lärorika. Funkar väl även på micro nivåerna. Har sett klart hans "serie" också och kommer förhoppningsvis att kunna utnyttja kunskapen på ett fint och vinstgivande sett! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Har haft ett par dryga turre dagar den gångna helgen. Inget håller och jag har spelat ganska dåligt stundtals. Nu blir det kudden ett par timmar och sen på det igen. rullar 625 på ftp så jag har tappat typ 40 denna helgen. Knappast ett uruselt resultat men inte heller godkänt. Är snart klar med tredje säsongen utav Heroes med. Grymt bra är den. Håller säsong 1 klass om ni frågar mig. 2:a säsongen var för kort imo. 11 räckte inte riktigt. Ikväll är det korpen match, andra i rad jag inte kommer kunna spela pga foten. Men det är iaf bra mycket bättre nu. Slipper hoppa på ett ben från soffan till kylskåpet=) Från den 11:de kommer jag att jobba heltid resten av sommaren så det kommer inte bli så mycket grindande då. Så det gäller att ligga i så länge det finns tid. WPThero´s turnerings videos har varit otroligt inspirerande och lärorika. Funkar väl även på micro nivåerna. Har sett klart hans "serie" också och kommer förhoppningsvis att kunna utnyttja kunskapen på ett fint och vinstgivande sett! Säsong 2 var kort pga att manusskribenterna strejkade för ett antal år sedan. Typ alla serier det året var hälften så långa som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Har musarm av att ha spelat ps3. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Sitter hemma på balkongen och jobbar idag, är sjukt uttråkad, sugen på grind ikväll också, ska se om vi kan få in nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Är duktigt pokersugen men känns som waste of fint väder att sitta inne idag. Flytta ut på balkongen och lira kanske hade vatt något dock... edit: bira och poker på balkongen blev det. fyfan - life is good Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Sitter hemma på balkongen och jobbar idag, är sjukt uttråkad, sugen på grind ikväll också, ska se om vi kan få in nåt sånt. Snygg avatar mannen. Är duktigt pokersugen men känns som waste of fint väder att sitta inne idag. Flytta ut på balkongen och lira kanske hade vatt något dock... edit: bira och poker på balkongen blev det. fyfan - life is good Nä fy fan för dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Tänkte spela poker ikväll. Sen kom jag på att nä haha why the fuck should I. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Snygg avatar mannen. Detsamma, Assman... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Detsamma, Assman... No more soup for you!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 28 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Spelar bara svs nu, springer väl som gud men det är väl insättningsriggen 16 inköp på 4000 händer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Spelar bara svs nu, springer väl som gud men det är väl insättningsriggen 16 inköp på 4000 händer Vilken nivå spelar du på?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 28 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Vilken nivå spelar du på?? satte in 200 kr så nl50 just nu, mest för att vinna lite och känna att man inte bara torskar Tänkte bygga en rulle på svs också så. edit: 21 inköp nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Dom här ska lätt införskaffas! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 pokern flyter på bra idag också, gött att skyffla igen lite av hålet jag grävt tidigare. Annars har det varit en bra dag med bad och lite brännboll. Lyckades med bedriften att göra en helrunda med kryckor, tycker det tveklöst är värt dubbla poäng jämfört med en vanlig helrunda, men inte fan fick jag det... Nåja vi vann ändå så inte hela världen Nu sitter jag och grindar och dricker öl, känner mig som en alkis men är det sommar så är det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 12 st sit and go lirade igår. Gick okej, spelade dåligt i två stycken men fick in några ITM och hittade ett plus på cirka 3 inköp. Ikväll blir det grindstuga med start runt 7-snåret. Satsar på att lira nånstas mellan 36-60 sit and go's, får se hur mkt jag hinner. Herr Clown, Jalle kommer, dyk in om du vill... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 29 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Nu börjar man såklart springa dåligt, fått in det med set mot färgdrag och stege mot 2 par och förlorat båda. Men det är bara nöta på. Folket är värdelösa så man lär vinna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Nu börjar man såklart springa dåligt, fått in det med set mot färgdrag och stege mot 2 par och förlorat båda. Men det är bara nöta på. Folket är värdelösa så man lär vinna lol, du tappar två händer som favorit och då kommer whinet direkt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 12 st sit and go lirade igår. Gick okej, spelade dåligt i två stycken men fick in några ITM och hittade ett plus på cirka 3 inköp. Ikväll blir det grindstuga med start runt 7-snåret. Satsar på att lira nånstas mellan 36-60 sit and go's, får se hur mkt jag hinner. Herr Clown, Jalle kommer, dyk in om du vill... Malmö, LA, Lund, var e de?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 lycka till med grindandet ikväll clownen.. http://pokerforum.nu/forum/full-tilt-poker/65317-alderney-drar-licensen-foer-full-tilt.html http://www.poker.se/nyheter/77959901/full-tilt-far-licensen-indragen.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Malmö, LA, Lund, var e de?? Malmö, dock ingen plats över idag tyvärr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 lycka till med grindandet ikväll clownen.. http://pokerforum.nu/forum/full-tilt-poker/65317-alderney-drar-licensen-foer-full-tilt.html http://www.poker.se/nyheter/77959901/full-tilt-far-licensen-indragen.html vafan, jag har också deg där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 vafan, jag har också deg där. sucks to be you! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 29 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 lol, du tappar två händer som favorit och då kommer whinet direkt. Jepp. whine och whine. Sa bara att rungoodet har slutat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Jepp. whine och whine. Sa bara att rungoodet har slutat Ther is no such thing. Sitter i huvudet. Punkt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 29 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Ther is no such thing. Sitter i huvudet. Punkt Därför man floppar typ 50 set och bara massa aa kk osv, sen ibland kan man spela en vecka utan få något set? yeah right, Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts