schumme Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Imorron ska jag bli megapackad. Glad Midsommar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Imorron ska jag bli megapackad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 bild... mer typ så här... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Ingen bruten fot men har stukat både utsidan och insidan samtidigt. Undre om det betyder dubbelt så lång rehab? ^^ Skönt som fan att slippa gips såhär på sommarn iallafall. Kan tyvärr inte stödja på den alls i nuläget vilket är ganska jobbigt. Slapp jobba idag också så får försöka få in lite poker istället Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Kom nyss på varför jokern i batman heter just the joker:shock: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Kom nyss på varför jokern i batman heter just the joker:shock: Har du knäckt varför Batman kallas för Batman då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Har du knäckt varför Batman kallas för Batman då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Saknar Scaniac SOM FÄN , var är du? Im right here baby Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Någon mer än jag som sitter och myser med lönefiskarna?? Börjar som vanligt med ett håll, bara att börja skyffla igen det sas... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Put it right there baby Oh la la Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 så sjukt standard... minraisade för att shova alla rivrar. Gillar egentligen inte linjen då det skriker monster lång väg på turn, men mot aggrofiskar fungerar det ganska fint Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $1(BB) Boss SB ($229) Hero ($205) CO ($195) BTN ($200) Dealt to Hero J:spade: J:club: Hero raises to $3.50, CO raises to $12, fold, fold, Hero calls $8.50 FLOP ($25.50) J:heart: 2:spade: 6:heart: Hero checks, CO bets $18, Hero calls $18 TURN ($61.50) J:heart: 2:spade: 6:heart: 9:club: Hero checks, CO bets $49, Hero raises to $98, CO raises to $165 (AI), Hero calls $67.63 RIVER ($392) J:heart: 2:spade: 6:heart: 9:club: A:diamond: Hero shows J:spade: J:club: (Pre 18%, Flop 91.4%, Turn 95.5%) CO shows A:club: A:spade: (Pre 82%, Flop 8.6%, Turn 4.5%) CO wins $382 edit: Fan på god väg mot gulen nu alltså. Hora Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Tack antee för att du också minraisar och säger att det går bra och göra mot fisk! tack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Tack antee för att du också minraisar och säger att det går bra och göra mot fisk! tack! Dra inte in mig i denna diskussionen nu Men synar han min raise kommer potten vara typ 250 och han har 60 kvar bakom, så är planen att få in det oavsett ser jag inget fel i just detta fallet(fast det finns säkert en massor av den varan i handen) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Antee, förstår dig. Skönt att veta att fler än jag tycker det är rätt spel. 200 kr in på svs för att slaska lite, får se hur lång tid innan rullen är uppe i 30 inköp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Till alla haters: Till Soni Och en fruktansvärt svenneglad midsommar på er! Eftersom det är fjortisfyllornas dag så borde jag bli aspackad idag, right?? only time will tell! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Det kostar inte ett skit. Gratis lixom=9 http://www.bestpokertorrents.com/account-signup.php Det verkar vara andra tider nu.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Dra inte in mig i denna diskussionen nu Men synar han min raise kommer potten vara typ 250 och han har 60 kvar bakom, så är planen att få in det oavsett ser jag inget fel i just detta fallet(fast det finns säkert en massor av den varan i handen) Lol!!! Om han synar klicken på turn kommer han ju att syna en allin också... Det är ju trotts allt bara 60kr till på dom 98. Och ja det skriker nötter att ta denna linjen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Lol!!! Om han synar klicken på turn kommer han ju att syna en allin också... Det är ju trotts allt bara 60kr till på dom 98. Och ja det skriker nötter att ta denna linjen. Som sagt, säger varken att denna linjen är rätt eller optimal, så du har förmodligen väldigt rätt. Whalen blev ju iallafall glad om inte annat Problemet är ju uppenbart iallafall, har han färgdraget får jag ju inte in mer pengar bra på river och då är ju all in alternativet bättre. Ger ju sämre odds till möjliga draghänder också. Fattar inte varför jag sitter o skriver detta på mobilen samtidigt som vi sitter och äter jordgubbar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Fattar inte varför jag sitter o skriver detta på mobilen samtidigt som vi sitter och äter jordgubbar... Hahaha dagens ungdomar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Ola coooooonny va gör duuu ? loftanisse Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Bakis? Ah nä... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Rikare, mår bättre och slipper en massa onödiga kalorier. Hoppas ni mår:-D Hur låter lantbröd med emilskinka och mimosasallad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 hör och häpna, jag drack inge sprit igår:shock: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 hör och häpna, jag drack inge sprit igår:shock: Hur mycket plussa du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts