Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*

wahlen1

Recommended Posts

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ingen bruten fot men har stukat både utsidan och insidan samtidigt. Undre om det betyder dubbelt så lång rehab? ^^

Skönt som fan att slippa gips såhär på sommarn iallafall. Kan tyvärr inte stödja på den alls i nuläget vilket är ganska jobbigt.

Slapp jobba idag också så får försöka få in lite poker istället

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så sjukt standard... minraisade för att shova alla rivrar. Gillar egentligen inte linjen då det skriker monster lång väg på turn, men mot aggrofiskar fungerar det ganska fint

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

SB ($229)

Hero ($205)

CO ($195)

BTN ($200)

Dealt to Hero J:spade: J:club:

Hero raises to $3.50, CO raises to $12, fold, fold, Hero calls $8.50

FLOP ($25.50) J:heart: 2:spade: 6:heart:

Hero checks, CO bets $18, Hero calls $18

TURN ($61.50) J:heart: 2:spade: 6:heart: 9:club:

Hero checks, CO bets $49, Hero raises to $98, CO raises to $165 (AI), Hero calls $67.63

RIVER ($392) J:heart: 2:spade: 6:heart: 9:club: A:diamond:

Hero shows J:spade: J:club:

(Pre 18%, Flop 91.4%, Turn 95.5%)

CO shows A:club: A:spade:

(Pre 82%, Flop 8.6%, Turn 4.5%)

CO wins $382

edit: Fan på god väg mot gulen nu alltså. Hora

Länk till kommentar

Tack antee för att du också minraisar och säger att det går bra och göra mot fisk! tack!

Dra inte in mig i denna diskussionen nu :rolleyes:

Men synar han min raise kommer potten vara typ 250 och han har 60 kvar bakom, så är planen att få in det oavsett ser jag inget fel i just detta fallet(fast det finns säkert en massor av den varan i handen)

Länk till kommentar

Dra inte in mig i denna diskussionen nu :rolleyes:

Men synar han min raise kommer potten vara typ 250 och han har 60 kvar bakom, så är planen att få in det oavsett ser jag inget fel i just detta fallet(fast det finns säkert en massor av den varan i handen)

Lol!!! Om han synar klicken på turn kommer han ju att syna en allin också... Det är ju trotts allt bara 60kr till på dom 98.

Och ja det skriker nötter att ta denna linjen.

Länk till kommentar

Lol!!! Om han synar klicken på turn kommer han ju att syna en allin också... Det är ju trotts allt bara 60kr till på dom 98.

Och ja det skriker nötter att ta denna linjen.

Som sagt, säger varken att denna linjen är rätt eller optimal, så du har förmodligen väldigt rätt. Whalen blev ju iallafall glad om inte annat :)

Problemet är ju uppenbart iallafall, har han färgdraget får jag ju inte in mer pengar bra på river och då är ju all in alternativet bättre. Ger ju sämre odds till möjliga draghänder också.

Fattar inte varför jag sitter o skriver detta på mobilen samtidigt som vi sitter och äter jordgubbar...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...