wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Vadå egentligen? Du spelar väl på den nivån du spelar. Man kan inte leva på gamla meriter... Känner att jag inte lirar mitt a game och springer dåligt då är det lika bra springa dåligt på nl30.. Eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Känner att jag inte lirar mitt a game och springer dåligt då är det lika bra springa dåligt på nl30.. Eller? Jo, men då spelar du på NL30 och inte på NL50? Eller? Det är som att jag säger att jag egentligen är smal men att jag nu är fet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Jo, men då spelar du på NL30 och inte på NL50? Eller? Det är som att jag säger att jag egentligen är smal men att jag nu är fet. För att jag spelat nl30 i 1 vecka och 3 veckor nl50 på en månad spelar jag nl30 då? Förstår inte, just nu några dagar spelar jag nl30 men jag spelar egentligen nl50 och kommer göra det så fort jag känner att jag vill göra det igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Whatever... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Whatever... Inget direkt viktigt Förstår hur du menar, men jag spelar nl50 när jag känner att jag inte spelar mitt cgame längre Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Californication och Sons of Anarchy är nötterna. Sett dom? Ah glömde californication:shock: Sons of anarchy har jag hört mycket gott om faktiskt. har dock inte orkat dra igång det än. Väldigt bra eller bara bra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Ah glömde californication:shock: Sons of anarchy har jag hört mycket gott om faktiskt. har dock inte orkat dra igång det än. Väldigt bra eller bara bra? soa är sjukt bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Sånt här måste man få whina över? Eller ska alla börja klaga igen? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.30(BB) On Game Hero ($68.31) BB ($19.28) UTG ($49.92) CO ($29.40) BTN ($30.02) Dealt to Hero A:diamond: T:club: UTG raises to $1.05, fold, fold, Hero calls $0.90, fold FLOP ($2.40) J:club: Q:club: K:heart: Hero bets $1.80, UTG raises to $7.80, Hero raises to $21.30, UTG raises to $48.87 (AI), Hero calls $27.57 TURN ($100) J:club: Q:club: K:heart: J:heart: RIVER ($100) J:club: Q:club: K:heart: J:heart: 7:heart: Hero shows A:diamond: T:club: (Pre 58%, Flop 82.1%, Turn 0.0%) UTG shows J:spade: Q:heart: (Pre 42%, Flop 17.9%, Turn 100.0%) UTG wins $97.14 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 AT off i SB mot UTG-open? Let the flame war begin ffs! Gör om gör rätt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 AT off i SB mot UTG-open? Let the flame war begin ffs! Gör om gör rätt. en som öppnar 70% utg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Sånt här måste man få whina över? Eller ska alla börja klaga igen? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.30(BB) On Game Hero ($68.31) BB ($19.28) UTG ($49.92) CO ($29.40) BTN ($30.02) Dealt to Hero A:diamond: T:club: UTG raises to $1.05, fold, fold, Hero calls $0.90, fold FLOP ($2.40) J:club: Q:club: K:heart: Hero bets $1.80, UTG raises to $7.80, Hero raises to $21.30, UTG raises to $48.87 (AI), Hero calls $27.57 TURN ($100) J:club: Q:club: K:heart: J:heart: RIVER ($100) J:club: Q:club: K:heart: J:heart: 7:heart: Hero shows A:diamond: T:club: (Pre 58%, Flop 82.1%, Turn 0.0%) UTG shows J:spade: Q:heart: (Pre 42%, Flop 17.9%, Turn 100.0%) UTG wins $97.14 Hur fan kan du gnälla över att du förlorar ett 80/20 läge? Väx upp. Edit: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 en som öppnar 70% utg. Ofan, har du sett det på din HUD? Hur många gånger är 70%, och tror du dig kunna dra en statistisk slutsats av det? Nä fan, flame on! edit: och din donk/3bet ffs? Hur tänker du då? har han 90% raise/push mot donk/3bets på flop? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Ofan, har du sett det på din HUD? Hur många gånger är 70%, och tror du dig kunna dra en statistisk slutsats av det? Nä fan, flame on! edit: och din donk/3bet ffs? Hur tänker du då? har han 90% raise/push mot donk/3bets på flop? 3betten är helt ok imo, spelet som leder upp till det är dock nl10 nivå. Sry mate Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Ah glömde californication:shock: Sons of anarchy har jag hört mycket gott om faktiskt. har dock inte orkat dra igång det än. Väldigt bra eller bara bra? väldigt bra! läser man handling så låter det sjukt nördigt men det är grymt! glömde btw the sopranos med. otroligt bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 väldigt bra! läser man handling så låter det sjukt nördigt men det är grymt! glömde btw the sopranos med. otroligt bra Ska kolla upp det, ty för tips! Rekkar också its always sunny in philadelphia. Den enda serien jag kan skratta högt för mig själv åt! Och det är inte ofta kan jag lova:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Se om, se rätt! THE OC Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Ska kolla upp det, ty för tips! Rekkar också its always sunny in philadelphia. Den enda serien jag kan skratta högt för mig själv åt! Och det är inte ofta kan jag lova:-) Har sett den! Grymt bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Se om, se rätt! THE OC Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Se om, se rätt! THE OC Är det så verkligen? Har alltid tänkt att det är värsta romantiska tjejserien. Men är det bra verkligen? Eller är det som one tree hill? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Är det så verkligen? Har alltid tänkt att det är värsta romantiska tjejserien. Men är det bra verkligen? Eller är det som one tree hill? The OC säsong 1 var faktiskt bra kommer jag ihåg. Resterande serien är väl i klass med Tre Kronor typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Är det så verkligen? Har alltid tänkt att det är värsta romantiska tjejserien. Men är det bra verkligen? Eller är det som one tree hill? Den är awesome, inte som OTH. Fast även den är ganska bra The OC säsong 1 var faktiskt bra kommer jag ihåg. Resterande serien är väl i klass med Tre Kronor typ. Kommer det inte en tår SPOILER när marissa dör i slutet av säsong 3, är man inte mänsklig. SPOILER Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Kommer det inte en tår SPOILER när marissa där i slutet av säsong 3, är man inte mänsklig. SPOILER Haha skaplig spoiler. Minns inte faktiskt men kan ha gjort;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Haha känner bara personer av motsatta kön som följer dessa serier, därför är jag skeptisk. Får väl kolla upp oc.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Hallu. Allt går enligt planen för det första. Förbränner fett, trots att jag bara är smalfet liksom. Jag är inte stor, bara 185cm lång med kulmage och stor rumpa. Så det ska väl försvinna innan årets slut. Då ska jag maxa styrketräning och få en riktigt snygg kropp. Har lagt upp en 5års plan. Fy fan vad man ska få kvinnor efter sin 28e födelsedag. Ska leva som en kung i minst 20 år då. Ha en massa pengar, ha snygg kropp och vara charmig. Finns det något bättre i fittornas sinne? Dessutom gillar jag exotiska frukter. Dvs människor som inte är härifrån. Vilket är skitbra, för dom ser mig som exotisk och alla verkar bli kåta av vin. Priset tog nog en tjej i Oslo som ursprungligen är från bangladesh. Jag var i hennes lägenhet på grorud i Oslo, hon ser riktigt bra ut, har en sjuk kropp efter att ha tränat sedan hon var 16 enligt henne själv, hon är nu 25 år. Hon har en massa bilder på sig själv som täcker alla vägger i hennes hem. Hon har alltså bra självförtroende, hon ser bra ut, och hon vet om det. Hon drar fram en vinflaska och samtidigt som hon öppnar flaskan säger hon att hon blir kåt av vin. Plopp säger det, och flaskan är öppen. Kåt som jag själv blir av hennes förförande kommentar, börjar jag kommentera hennes kropp, och visst fan svarar hon. Det slutar med att jag får av henne kläderna och slickar henne. Har ingen kondom med mig, van vid fläskknull som jag är, så det blev inte mer än så. Hon heter Sonia btw, och jag heter Sonny eller Soni här. Lol bara det. Det hela började med att hon kom och köpte mat där jag jobbar med sin pojkvän, tittar på mig som fan och lägger antagligen märke till att jag är attraherad av henne. Dagen efter kommer hon tillbaka och frågar vad jag heter osv, jag är vit och dessutom svensk medan hennes föräldrar är från bangladesh och hon själv talar norska så anser hon väl mig vara exotisk och spännande. Likaså tycker jag om henne, hon plockar en broschyr och ringer upp senare under kvällen och frågar efter mitt nummer. Jag då, stånd som jag får, ger gladeligen ut mitt nummer och vi smsar vilt hela kvällen. Någon dag senare utspelar sig kvällen jag beskrev i början av denna post. Denna kvinna är sjuk. Ska se om jag lyckas få en bild så ni får se vad jag pratar om. Annars går allt som sagt enligt planerna, jag mår bra, och nu är det snart bara 1 år innan jag gör comeback. Håller på att maxa mina skills i battlefield och crysis 2 nu och kommer inte sluta förrän jag är bäst online. Så är det bara, be the best or die trying. Battlefield online går riktigt bra atm, vinner rundorna 3/4 gånger, och får mest poäng i laget nästan varje gång, jag är kung osv:) Fortfarande, om någon önskar utmana mig på vilket spel som helst via ps3, säg till! Är det ett spel jag redan utövat så snappsynar jag direkt, annars måste jag köpa det först och få en veckas träning innan vi kör. Kom igen nu:-) Nostalgi på hög nivå, önskar att jag vore 8 år igen:( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Det är som att jag säger att jag egentligen är smal men att jag nu är fet. Betyder det att du egentligen vill vara smal? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts