Scaniac Postad 15 April , 2011 Rapport Share Postad 15 April , 2011 Hejhej Tycker om alla här inne Hejhej kjam Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 15 April , 2011 Rapport Share Postad 15 April , 2011 Hejhej Tycker om alla här inne Hejhej Står o ska kolla looptroop nu. Går på Om 1 minut. Tycker om er alla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Blev en sittning live cashgame idag med +1400. Gonatt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Står o ska kolla looptroop nu. Går påOm 1 minut. Tycker om er alla synd att man inte pallade dra sig dit, drog du på efterfesten ochså? ska du på hoffmaestro imorgon ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 35-årsskiva i afton, lär ju inte va speciellt nyktert... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Går inte hoffmaestro på scenen nu snart måste Jag döda dom. Tror dom är några jävla rockstjärnor o går på när dom känner för de... Fittor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 17 April , 2011 Rapport Share Postad 17 April , 2011 Går inte hoffmaestro på scenen nu snart måste Jag döda dom. Tror dom är några jävla rockstjärnor o går på när dom känner för de... Fittor Var är ni någonstans? säg oslo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 17 April , 2011 Rapport Share Postad 17 April , 2011 Fan, slutade jobba 00:00. Är en snäll vän och kör två kompisar till centrum innan jag börjar mysdricka hemma själv var det tänkt. När jag parkerat utanför huset märker jag att jag glömt nycklarna i mitt rum(en av kompisarna låste när vi stack). Ringer ca 15 gånger men han svarar inte, börjar undra om han lämnat telefonen hemma... Kör till centrum igen, lyckligtvis visste jag vart dom skulle och jag gick dit efter att jag parkerat bilen. Står utanför stället som f.ö. heter Lipp en bra stund men han syns inte till. Beslutar mig för att gå förbi kön och fråga en av vakterna om jag kan få gå in och hämta kompisen. Nej det går inte, inte ens om han följer med mig in. Jag var tvungen att betala, and so I did. Nu i mysbrallor och en "hemma" tröja är jag inside en nattklubb(sjukt bara det). 5-6 minuter och några lustiga blickar senare hittar jag killen i fråga och fick nycklar hem. Så nu sitter jag här och dricker öl, och inte en jävel på msn som är pratglad så det får bli mythbusters istället. God kväll osv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 17 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2011 wow, första handen! ingen read! Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) On Game SB ($18.85) Hero ($50) BTN ($47) Dealt to Hero K:club: 8:club: BTN raises to $1.50, fold, Hero raises to $4.50, BTN calls $3 FLOP ($9.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond: Hero bets $7, BTN calls $7 TURN ($23.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond: 9:diamond: Hero bets $17.50, BTN calls $17.50 RIVER ($58.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond: 9:diamond: 3:club: Hero bets $21 (AI), BTN calls $18 (AI) Hero shows K:club: 8:club: Hero wins $92.25 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 17 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2011 Orkar inte mer än 200 händer idag, 82$ + så det var ju skönt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 17 April , 2011 Rapport Share Postad 17 April , 2011 wow, första handen! ingen read! Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) On Game SB ($18.85) Hero ($50) BTN ($47) Dealt to Hero K:club: 8:club: BTN raises to $1.50, fold, Hero raises to $4.50, BTN calls $3 FLOP ($9.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond: Hero bets $7, BTN calls $7 TURN ($23.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond: 9:diamond: Hero bets $17.50, BTN calls $17.50 RIVER ($58.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond: 9:diamond: 3:club: Hero bets $21 (AI), BTN calls $18 (AI) Hero shows K:club: 8:club: Hero wins $92.25 På tal om att bara lägga upp dom dåliga spel du vinner, du bluffar turn och river och får syn av en sämre hand, grattis... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 17 April , 2011 Rapport Share Postad 17 April , 2011 Ruggigt bra låt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 17 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2011 På tal om att bara lägga upp dom dåliga spel du vinner, du bluffar turn och river och får syn av en sämre hand, grattis... Ja, jag spelar inte den som att jag har den bästa handen men har det, kan inte hjälpa att motspelaren är totalt värdelös eller? Får man inte lägga upp roliga händer i sin db ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 17 April , 2011 Rapport Share Postad 17 April , 2011 Ja, jag spelar inte den som att jag har den bästa handen men har det, kan inte hjälpa att motspelaren är totalt värdelös eller? Får man inte lägga upp roliga händer i sin db ? Klart man får, men spelar du samma hand likadant 10 ggr så har du sämst hand 9. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 17 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2011 Klart man får, men spelar du samma hand likadant 10 ggr så har du sämst hand 9. Tror jag inte iofs mot fiskar, om jag hade haft huden igång hade jag gjort samma spel då denna spelaren spelade 80/70/50% men sånt vet man ju inte. Även om jag vet att denna var uselt spelad så ville jag testa lite hur det gick att "semi" bluffa lite Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Fick nyss in en 4outare, stolt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Körde iväg och skulle spela livepoker, men det drog igång så sent så jag satt där i nån timme och nätgrinda istället. Det finns 6 datorer där för det ändamålet. Min något modesta rulle på Svenska Spel har i alla fall växt med 70 %. Alltid nåt... Fake edit: 73,5 % om man ska va noga... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 En liiiden fråga, hur pass mycket bör man anpassa sitt spel efter motståndarens ? nu t.e.x när man har möjlighet att fånga in stats på spelaren t.e.x Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 Körde iväg och skulle spela livepoker, men det drog igång så sent så jag satt där i nån timme och nätgrinda istället. Det finns 6 datorer där för det ändamålet. Min något modesta rulle på Svenska Spel har i alla fall växt med 70 %. Alltid nåt... Fake edit: 73,5 % om man ska va noga... Fin start! En liiiden fråga, hur pass mycket bör man anpassa sitt spel efter motståndarens ? nu t.e.x när man har möjlighet att fånga in stats på spelaren t.e.x Utveckla din fråga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 Fan de blir inte mycket poker uppdateringar för mig i denna dbn. Nu sitter jag iallafall hos tattueraren och väntar på att han ska dyka upp. Tänkte börja med en liten så kör på båda pattarna kommer bli intressant detta... Ska få in lite poker i veckan dock då jag e ledig fram tills lördag. Ligger bara typ 18k händer bakom månads målet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 Fan de blir inte mycket poker uppdateringar för mig i denna dbn. Nu sitter jag iallafall hos tattueraren och väntar på att han ska dyka upp. Tänkte börja med en liten så kör på båda pattarna kommer bli intressant detta... Ska få in lite poker i veckan dock då jag e ledig fram tills lördag. Ligger bara typ 18k händer bakom månads målet... Outa motivet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 Kommer bild senare. Tror knappt jag orkar klart hela bröstet på en dag så kommer köra linjer dag o sen så långt jag orkar på skuggnig. Hoppas jag överlever Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 Kommer bild senare. Tror knappt jag orkar klart hela bröstet på en dag så kommer köra linjer dag o sen så långt jag orkar på skuggnig. Hoppas jag överlever ok, gutt. Jag har haft tankarna på tatuering i 10 år men har fortfarande ingen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 Kommer bild senare. Tror knappt jag orkar klart hela bröstet på en dag så kommer köra linjer dag o sen så långt jag orkar på skuggnig. Hoppas jag överlever Äh, det är inte så farligt som man tror. Nu vet jag inte hur långt upp du ska köra, men nyckelbenet är skoj:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 En liiiden fråga, hur pass mycket bör man anpassa sitt spel efter motståndarens ? nu t.e.x när man har möjlighet att fånga in stats på spelaren t.e.x 100%, explo ftw! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts