Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*

wahlen1

Recommended Posts

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan, slutade jobba 00:00. Är en snäll vän och kör två kompisar till centrum innan jag börjar mysdricka hemma själv var det tänkt. När jag parkerat utanför huset märker jag att jag glömt nycklarna i mitt rum(en av kompisarna låste när vi stack). Ringer ca 15 gånger men han svarar inte, börjar undra om han lämnat telefonen hemma... Kör till centrum igen, lyckligtvis visste jag vart dom skulle och jag gick dit efter att jag parkerat bilen. Står utanför stället som f.ö. heter Lipp en bra stund men han syns inte till. Beslutar mig för att gå förbi kön och fråga en av vakterna om jag kan få gå in och hämta kompisen. Nej det går inte, inte ens om han följer med mig in. Jag var tvungen att betala, and so I did. Nu i mysbrallor och en "hemma" tröja är jag inside en nattklubb(sjukt bara det). 5-6 minuter och några lustiga blickar senare hittar jag killen i fråga och fick nycklar hem. Så nu sitter jag här och dricker öl, och inte en jävel på msn som är pratglad så det får bli mythbusters istället. God kväll osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow, första handen! :D ingen read!

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) On Game

SB ($18.85)

Hero ($50)

BTN ($47)

Dealt to Hero K:club: 8:club:

BTN raises to $1.50, fold, Hero raises to $4.50, BTN calls $3

FLOP ($9.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond:

Hero bets $7, BTN calls $7

TURN ($23.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond: 9:diamond:

Hero bets $17.50, BTN calls $17.50

RIVER ($58.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond: 9:diamond: 3:club:

Hero bets $21 (AI), BTN calls $18 (AI)

Hero shows K:club: 8:club:

Hero wins $92.25

Länk till kommentar

wow, första handen! :D ingen read!

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) On Game

SB ($18.85)

Hero ($50)

BTN ($47)

Dealt to Hero K:club: 8:club:

BTN raises to $1.50, fold, Hero raises to $4.50, BTN calls $3

FLOP ($9.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond:

Hero bets $7, BTN calls $7

TURN ($23.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond: 9:diamond:

Hero bets $17.50, BTN calls $17.50

RIVER ($58.25) 4:spade: 4:diamond: 8:diamond: 9:diamond: 3:club:

Hero bets $21 (AI), BTN calls $18 (AI)

Hero shows K:club: 8:club:

Hero wins $92.25

På tal om att bara lägga upp dom dåliga spel du vinner, du bluffar turn och river och får syn av en sämre hand, grattis...

Länk till kommentar

På tal om att bara lägga upp dom dåliga spel du vinner, du bluffar turn och river och får syn av en sämre hand, grattis...

Ja, jag spelar inte den som att jag har den bästa handen men har det, kan inte hjälpa att motspelaren är totalt värdelös eller? :D Får man inte lägga upp roliga händer i sin db ? :o

Länk till kommentar

Ja, jag spelar inte den som att jag har den bästa handen men har det, kan inte hjälpa att motspelaren är totalt värdelös eller? :D Får man inte lägga upp roliga händer i sin db ? :o

Klart man får, men spelar du samma hand likadant 10 ggr så har du sämst hand 9.

Länk till kommentar

Klart man får, men spelar du samma hand likadant 10 ggr så har du sämst hand 9.

Tror jag inte iofs mot fiskar, om jag hade haft huden igång hade jag gjort samma spel då denna spelaren spelade 80/70/50% men sånt vet man ju inte. Även om jag vet att denna var uselt spelad så ville jag testa lite hur det gick att "semi" bluffa lite :)

Länk till kommentar

Körde iväg och skulle spela livepoker, men det drog igång så sent så jag satt där i nån timme och nätgrinda istället. Det finns 6 datorer där för det ändamålet. Min något modesta rulle på Svenska Spel har i alla fall växt med 70 %.

Alltid nåt...

Fake edit: 73,5 % om man ska va noga...

Länk till kommentar

Körde iväg och skulle spela livepoker, men det drog igång så sent så jag satt där i nån timme och nätgrinda istället. Det finns 6 datorer där för det ändamålet. Min något modesta rulle på Svenska Spel har i alla fall växt med 70 %.

Alltid nåt...

Fake edit: 73,5 % om man ska va noga...

Fin start!

En liiiden fråga, hur pass mycket bör man anpassa sitt spel efter motståndarens ? nu t.e.x när man har möjlighet att fånga in stats på spelaren t.e.x

Utveckla din fråga

Länk till kommentar

Fan de blir inte mycket poker uppdateringar för mig i denna dbn. Nu sitter jag iallafall hos tattueraren och väntar på att han ska dyka upp. Tänkte börja med en liten så kör på båda pattarna :) kommer bli intressant detta...

Ska få in lite poker i veckan dock då jag e ledig fram tills lördag. Ligger bara typ 18k händer bakom månads målet...

Länk till kommentar

Fan de blir inte mycket poker uppdateringar för mig i denna dbn. Nu sitter jag iallafall hos tattueraren och väntar på att han ska dyka upp. Tänkte börja med en liten så kör på båda pattarna :) kommer bli intressant detta...

Ska få in lite poker i veckan dock då jag e ledig fram tills lördag. Ligger bara typ 18k händer bakom månads målet...

Outa motivet?

Länk till kommentar

Kommer bild senare. Tror knappt jag orkar klart hela bröstet på en dag så kommer köra linjer dag o sen så långt jag orkar på skuggnig. Hoppas jag överlever :)

ok, gutt. Jag har haft tankarna på tatuering i 10 år men har fortfarande ingen...

Länk till kommentar

Kommer bild senare. Tror knappt jag orkar klart hela bröstet på en dag så kommer köra linjer dag o sen så långt jag orkar på skuggnig. Hoppas jag överlever :)

Äh, det är inte så farligt som man tror. Nu vet jag inte hur långt upp du ska köra, men nyckelbenet är skoj:-)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...