Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

Galet tiltande inledning på sessionen. Skulle reloada typ 14kr eller något för att ha fullt inköp. Knappen laggar fast så jag spammar enter bara för att folda min 55 när det väll fungerar. Givetvis får jag se floppen visa en 5a. Turn? 5a såklart... potten slutade på 150bb.

 

äh fy fan! sånt e så ruskigt irriterande

 

Det betyder att du ska kröka ikv.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

10/10 eller 20/20?

Var ett tag sedan jag var där inne nu, så det börjar rycka i live tarmen lite.

När hade du ränkt dra in?? Blev lite sugen att haka...

 

Vete fan när vi landar. Jag o en polare. Blir big bowl först. 10/10 för mig

 

Pm:a nummer så kan jag höra av mig hur d blir

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går bra. Självfallet har jag utvecklats. detta var mitt tredje gig och jag har iaf 50 till under bältet nu så jag skulle påstå att jag är bra mycket bättre nu. Eftersom jag pluggat sista året (dock inte längre) har jag inte gjort några gratis gig utan bara tagit dom där jag fått betalt. Det har alltså inte blivit så mycket gig sista halvåret, bara en 8-10, men dom jag gjort har varit feta. Blir en del gigande på engelska också och det är aswome!

 

Är du själv komiker?

 

Nej jag är inte komiker. Kände en del komiker i slutet på nitiotalet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina värderingar är alldeles perfekta så som dom är, speciellt mina värderingar på huruvida seriösa mina åsikter på forumet är, vilket du uppenbarligen inte uppfattat, så du ska nog lära känna mig innan du dömer, och det gäller alla på forumet.

 

Avsluta meningarna, och påbörja nya, lite då, och då. 8-)

 

Jaja, hoppas du inte var seriös i ditt utspel angående buksvågrar. Lät riktigt sjukt för att komma ifrån en myndig person.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja, blev man utdragen i 2 potter. Känns som det aldrig slutar. Konstigt när det känns som man är gul fast man har plussat några hundra från bet24 starten och man har typ +600 i rb som kommer in snart :) Kanske får bli lite semipoker fri vecka nu. Får se men blir nog inget seriöst iallafall, kanske lite omaha slask på ftp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiltar du över swingsen i holdem så låter det som en otroligt dum idé

 

Jag tiltar inte över swings i holdem, men orkar inte gå ner just nu och har ingen lust att spela nu förtillfället och då kan jag lika bra spewa med mina funna 3$ på ftp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt whinande driver ju runt denna dagboken whalen ;)

Nu är det iallafall slut jobbat. Lets get the drink on!

 

Tycker den handlar mest om dom landskrona pågarna :D När jag vinner whinar jag inte ;) Nu sista veckorna har det gått skit och då behöver man tilta ut det :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shiiiiiet vad sleten man kan vara idag... efter bott ihop med min kombo i 3helger så har vi haft fest varenda fredag och lördag sen dess.. man kanske ska börja minska på det tempot :P

Sprit får mig att säga en del dumma saker som inte ens kan skrivas ut här!

Ingen som har en rolig fyllehistoria som dom känner att dom kan skicka ut här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turn måste ju vara ultimata bluffkortet. Måste syna här? Vet att prf spelet inte är bra men hade inte fått ett speldugligt kort på 30 händer. Så ville spela lite. Han degar ju med typ alla AKs, AA,KK,QQ osv.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) On Game

Hero ($50)

BB ($173)

UTG ($86.96)

CO ($11.93)

BTN ($49.25)

 

Dealt to Hero J:diamond: 9:diamond:

 

fold, fold, BTN raises to $1.50, Hero calls $1.25, fold

 

FLOP ($3.50) J:heart: 9:heart: 4:club:

 

Hero checks, BTN bets $2.75, Hero raises to $11.75, BTN calls $9

 

TURN ($27) J:heart: 9:heart: 4:club: T:club:

 

Hero checks, BTN bets $36 (AI), Hero calls $36

 

RIVER ($99) J:heart: 9:heart: 4:club: T:club: 7:spade:

 

Hero shows J:diamond: 9:diamond:

(Pre 19%, Flop 69.4%, Turn 72.7%)

 

BTN shows K:heart: K:diamond:

(Pre 81%, Flop 30.6%, Turn 27.3%)

 

Hero wins $97.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska trevlig afton på CC igår. Sorry att jag inte hörde av mig Anteee men där var sjukt med folk.

 

Kön var grymt lång till 10/10 så det fick bli 20/20. Resultatet blev +1900 så helt okej.

 

Ett par kul lirare vid bordet och det blev ett par kul potter.

 

- En snubbe raisa till 440 efter ett par limp och alla vek givetvis och han visade stolt upp AA. Bra spelat!

 

- En snubbe floppar nötfärg och det är en massa action innan honom. Tyvärr har han bara 200 i chips, men listig som man e så plockar han upp en femhundring ur fickan, lägger den på bordet, chipsen ovanpå och säger raise. Njae, såna regler har vi nog inte här va.

 

- Jag betalar av ett par ggr ganska stora bets fast jag vet att jag är slagen. Lagom tiltad skickar jag sen in såsen på T82 flopp med 44, möter QQ och hittar 4:an på river... Standard...

 

- Jag får en utskällning av en reg (som verkade va hyfsad)för att jag fiskar och hittar högre kåk än honom på river. Flopp A77, jag check-synar ett bet på flop med AJ, check/check turn och jag hittar A på river. Var fiskar jag, han hade sjuan klart. Jag skällde lite tillbaka och sen var det bra med det.

 

- Samma gubbe checkar jag till på turn och river när alla drag e missade och jag har KQ på KT9xx och jag vet att jag leder. Han kan givetvis inte låta bli och beta på river och jag gör världen snabbaste syn a la Hellmuth. Epic skulle jag vilja säga... Han muckar snabbare än David Peat med sin 92o i HSP.

 

- Jag har AK på flopp K84 två ruter. Jag slår 360, en reraisar till 1200. Snubben efter honom steker ihjäl sig och foldar sen K8 (de två var kompisar och han som reraisat sade att han hade monster). Jag har bara 700 bakom så synar fast jag sätter honom på ett set kan jag nästan inte komma undan. Han som reraisat mig visar 87 i ruter så träff med färgdrag. Min hand får stå. Vi gillar när bästa handen foldar...

 

- Min kompis slår 100 med AA och får 4 syn. De fyra andra får typ tvåpar, floppar nötstege, färgdrag etc, och min kompis foldar när 3 av dom e all in och visar AA. Då säger snubben som raisa 440 med sina AA. Du spelade den dåligt, du måste få in pengarna preflop. Jo men det är ju lätt när ingen 3-betar...

 

En kul kväll i helhet och hade börsen varit större är jag ganska säker på att man hade kunnat göra bra pengar där på sikt. Kvalitén på spelarna var inte den bästa. Minus är att de flesta spelarna verkar känna varann och dealers och då är det inte så kul för utomstående att komma dit. Känns lite som att de spelar ihop vissa gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite läskigt kort är det väl, eller tycker du inte? Menar bara att man kan INTE folda här för det är ett sådant bra bluffkort.

 

Vad är det för läskigt kort med det? Skulle han synat din reraise med 87 eller KQ och hittat stegen? Knappast. Har han JT så grattis. All in!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...