Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Att på något sätt fronta sin pokerklubb är nästan ett måste för att locka nytt folk. Det räcker inte bara med att det går från mun till mun.

Till frågan, jag har nyligen utvecklat en hemsida för just våran pokerklubb men det känns som det är något som saknas. Har ni några tips eller idéer vad som kan läggas till eller ni kanske rent av är intresserade av att visa upp era alster så man kan få se lite hur ni har lagt upp det? ;)

* RP - QoS *

Postad

Definitivt en kul ide med att folk kan betygsätta andras agressivitet o.s.v.

Kan dock vara intressant att veta vem som kom tvåa respektive trea i turneringar ni haft. nu verkar det bara stå vinnaren.

Kör ni med rebuys? isåfall kan det vara kul att se hur stor prispotten egentligen blev i turneringar ni kört.

Jag påstår inte på något vis att min design är bättre, eller ens bra, men jag gillar den. Märk också att vi inte är någon officiell förening, bara en massa folk som lirar ihop, både i malmö och i lund.

http://poker.kazin.net

Sidan är lite ostrukturerad och opedagogisk på vissa ställen, men det är för att folket som är med redan vet hur upplägget är.

Postad
Att på något sätt fronta sin pokerklubb är nästan ett måste för att locka nytt folk. Det räcker inte bara med att det går från mun till mun.

Till frågan, jag har nyligen utvecklat en hemsida för just våran pokerklubb men det känns som det är något som saknas. Har ni några tips eller idéer vad som kan läggas till eller ni kanske rent av är intresserade av att visa upp era alster så man kan få se lite hur ni har lagt upp det? ;)

Det bästa sättet att fronta sin klubb är att ha den med i klubblistningen här på forumet, klicka på pokerklubbar i menyn här ovanför...

Postad

Glamdring: Ni är hjärtligt välkomna till Rockets Nkpg (Norrköping) när ni har lust. Hjort (er farbror) är ju redan en flitig besökare på våra arrangemang.

Er sida tycker jag ser bra ut. Jag skulle vilja ha en snygg banner, men annars rent och snyggt. Vill du så kan jag slänga ihop en banner åt er?

Det där med vad man ska ha med på sidan är svårt tycker jag. Man ska nog försöka begränsa sig så mycket man kan för att det är lätt att det blir en massa onödigt tjafs.

Vi håller på att ta fram vår hemsida just nu och jag har just problem med vart man ska dra gränsen.

Som tur är så kan man ju alltid ändra saker efter att man har sett vad som behövs när sidan varit uppe ett tag.

Ta gärna kontakt med mig om ni vill köra något arrangemang tillsammans med Rockets Nkpg i framtiden.

Postad

Kazin, jo jag tyckte idéen att kunna "värdesätta" olika spelare var lite udda och rolig. Den har dock sina brister fortfarande men jag jobbar på det.

Angående att skriva ut de övriga topplaceringarna så måsta jag först hitta på ett bra system då. Får se vad jag lyckas få ihop.

gdaily, jo jag vet. Skickade ett meddelande till en av era moderatorer om att jag vill bli listad där :)

Nemomen, Jo, hjorten pratar varmt om er ska du veta och jag kommer nog att titta förbi själv inom kort framtid. Och arrangera något tillsammans vore trevligt. Vi är fortfarande i startgropparna vad gäller lokal osv. Men vi har ett "riktigt" pokerbord och självklart marker/kortlekar för tillfället. Snart kommer fler bord så då får vi se :)