Gå till innehåll

Kvastfan, svs micro & sportsbetting

Recommended Posts

Postad
6k händer, börjar likna något nu :)

Angående händerna, är väl båda ganska standard.

Bra i hand 2 checken på turn för pottcontroll :) wp! bara fortsätta ju

Oj såg nu att han överbetta ganska hårt, hade nog hittat viket då.

Märkte att jag visst bara hade spelat 4k händer, så inget att hurra för! :o:P

jag ska väl vika AA men men! tack för feedback

Har precis vart på massage och känner mig super taggad för att dra igång en session! känner mig på G nu, hoppas riggen är med mig nu! in o veva gogogo

• Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD... UNDERBART, firar vi med ett pass på svenskaspel! ligger 300kr plus för dagen

tog ett litet pass nu innan hockey, hittade 1k plusset för idag, nu blier Ryssland-canada, 1k bet på ryssland, kom igen nu!!!

Postad
OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD...OS-GULD... UNDERBART, firar vi med ett pass på svenskaspel! ligger 300kr plus för dagen

tog ett litet pass nu innan hockey, hittade 1k plusset för idag, nu blier Ryssland-canada, 1k bet på ryssland, kom igen nu!!!

firar vi med ett bra back för dagen, en smirre + sprite, bärs, och 100 dagar kvar till studenten imo! ( obv 99 nu dock...)

Postad
firar vi med ett bra back för dagen, en smirre + sprite, bärs, och 100 dagar kvar till studenten imo! ( obv 99 nu dock...)

ajdå, hur mkt back ? bärsen diggar jag, hockey plus bärs, NUTS! nu jobbar vi sverige vinst!

Postad
6k händer, börjar likna något nu :)

Angående händerna, är väl båda ganska standard.

Bra i hand 2 checken på turn för pottcontroll :) wp! bara fortsätta ju

Oj såg nu att han överbetta ganska hårt, hade nog hittat viket då.

Kan väl ändå inte vara standard att syna ner med K7 på den brädan? Eller är jag vek-tight som vanligt?
Postad
bärs?

allt som inte bubblar är giftigt

Skärp dig kvinna! sluta var en cidergrabb ;)

Kan väl ändå inte vara standard att syna ner med K7 på den brädan? Eller är jag vek-tight som vanligt?

haha, nedu långt ifrån standard, skäms över den handen! men men gör några sånna misstag varje session! jätte värde o spela mot mig omss ;)

Postad
Skärp dig kvinna! sluta var en cidergrabb ;)

haha, nedu långt ifrån standard, skäms över den handen! men men gör några sånna misstag varje session! jätte värde o spela mot mig omss ;)

vin + sodastream = champagne?

Postad

Precis avslutat ett pass på 2k händer, hittade 500kr plusset, blandade 1-2 och 0.5-1 äntligen börjar jag hitta plusset. 3 raka plus dagar nu!

I morgon (fredag) bär det av till Sthlm med 12.30 tåget för att kika på Bajen Fans Hockey! FORZA BAJEN

Postad

Hemma efter en Galen dag i Sthlm. det börjar med att jag och 6 polare tar tåget tillsammans från Gävle, i Uppsala hoppar 3 till på och vi är nu 9 killar och 1 tjej som tar sig till huvudstaden! Vi börjar dricka och sjunga redan när tåget lämnar Gävle station, lagomt framme i Sthlm har första polarn nässtan däckat vår älskade lilla (burken) som han kallas. grabben tål inte en flaska mintu själv så förstår honom ;)

Snabbt besök på Mcdonlads och klockan har nu blivit 16.00, vi splittrar upp oss pga att några vill till furängen och förfesta medans jag och 3 andra vill sätta sig på en pub och dricka! Vi är 3 stycken som tar styrning mot första puben vi ser. vi går in på en "pub" eller va man ska kalla den i närheten av t-centralen. Stället var mer som ett samlingsställe för gubbar o gummor som vill ta ett glas vin och snacka skit/kolla in dom sjukt härliga servitriserna. Såg sthlms "farligbrunett" där inne (ludvig och Fish) ni vet vad jag menar! Super trevlig tjej som tipsade om några ställen som hon tyckte vi skulle gå på ikväll!

Klockan är nu ca17.15 och vi tar oss till tunnelbanan för färd mot HOVET, väl nere på station så spinger vi sjungande bajare ihop med en Firmanboys snubbe med sin självlysande mössa (intesnyggförfemöre) snubben var väl ca40år 1,70 och vägde 70kg, vi växlande några ord och han var riktigt trevlig. Snackade lite om EGURENS tid i AIK, han var inte allt för positiv till lånet av Eguren. tack för den, trodde alla Gnagare hade välkomnat honom med öppna armar. PUTA EGUREN!

Summering av matchen.

RIKTIGT bra tryck som vanligt. Hockeyn som spelades var väl inte lika bra som matchen mellan KANADA och RYSSLAND men nästan, seriefinal och vinst med 10-2 blev det. OBESEGRADE och klara för Div2 nu ;) Bajenfanshockey snart i Allsvenskan :)

Postad

såjaa!!!!

MAN UNITED vinnare av Curlingcup! första titeln för iår, det kommer fler! Premier League och Champions League här näst ;)

Mitt hm funkar inte för tillfället så känner mig halvt handikappad utan, testade lite en session nyss o hittade 300kr +

Br: 6725kr

Postad
såjaa!!!!

MAN UNITED vinnare av Curlingcup! första titeln för iår, det kommer fler! Premier League och Champions League här näst ;)

Mitt hm funkar inte för tillfället så känner mig halvt handikappad utan, testade lite en session nyss o hittade 300kr +

Br: 6725kr

obv nivåkross.

Postad
levling på höög nivå

var inte så bitter daniel, resultmässigt kanske du hade en pissmånad. Men ser dig ändå som en av de absolut bästa microreggsen, som jag helst inte vill spela.

Nog för att jag stacka dig på en 2,3,4 inköp, men det var väl bara tur ;( ?

Postad
var inte så bitter daniel, resultmässigt kanske du hade en pissmånad. Men ser dig ändå som en av de absolut bästa microreggsen, som jag helst inte vill spela.

Nog för att jag stacka dig på en 2,3,4 inköp, men det var väl bara tur ;( ?

hehe lite o ta i kanske. men tack endå =) denna månad tog jag för att lära mig 200bb plus CG som jag inte alls har för stor erfarenhet av! men men, hade väl hoppats på 5-8k plus iaf. hittade blygsamma 555kr plus ;) hahaha

MARS hoppas jag att jag kan springa i närheten av dig iaf. hoppass på 10-12k pluset! grattis till en grymt bra månad Fredde ;)

haha, 2,3,4 var nog snällt sagt. går inte att vinna mot dig ;) Grattis till en grymt bra månad Fredde ;)

Postad

Avslutar månaden med att lira ett pass. backar rakt av. kuljul´!!!!

Kvällen Bara fortsätter att gå emot mig, nästsan direkt var jag nere o nosade på stoplosset men lyckades jobba tillbaka, sen small det några gånger och jag var nere på stoploss! slutar dagens pass med 1.1k hålet. torskar färg mot färg o massa annat skit. bra avslut på februari.... några händeer från sessionen. hand3 är jag mkt tveksam över!

***** Hand History for Game 1254647346 ***** (Party)

$100.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, March 01, 01:52:16 ET 2010

Table Britta 32 (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: Ludde55 ( $457.06 USD )

Seat 2: Antanius ( $306.95 USD )

Seat 3: Hero ( $410.46 USD )

Seat 4: DadoZ ( $101.85 USD )

Seat 5: tomalars ( $195.11 USD )

Ludde55 posts small blind [$1.00 USD].

Antanius posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ Kc Kh ]

Hero raises [$7.00 USD]

DadoZ folds

tomalars folds

Ludde55 folds

Antanius raises [$14.00 USD]

Hero raises [$42.00 USD]

Antanius calls [$33.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Td, Tc, Qs ]

Antanius bets [$42.00 USD]

Hero calls [$42.00 USD]

** Dealing Turn ** [ Ts ]

Antanius bets [$215.95 USD]

Hero calls [$215.95 USD]

** Dealing River ** [ Ac ]

Antanius shows [As, Qc ]

Antanius wins $599.90 USD from main pot

***** Hand History for Game 1254645727 ***** (Party)

$100.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, March 01, 01:48:25 ET 2010

Seat 3 is the button

Seat 1: Ludde55 ( $404.45 USD )

Seat 2: Antanius ( $150.00 USD )

Seat 3: Hero ( $414.67 USD )

Seat 4: DadoZ ( $178.85 USD )

Seat 5: tomalars ( $201.33 USD )

DadoZ posts small blind [$1.00 USD].

tomalars posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ Ks Kd ]

Ludde55 folds

Antanius raises [$7.00 USD]

Hero raises [$24.00 USD]

DadoZ calls [$23.00 USD]

tomalars folds

Antanius calls [$17.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 8c, Jh, Tc ]

DadoZ checks

Antanius bets [$126.00 USD]

Hero raises [$390.67 USD]

DadoZ folds

** Dealing Turn ** [ 4d ]

** Dealing River ** [ 7c ]

Antanius shows [Th, 8s ]

Hero shows [Ks, Kd ]

Hero wins $264.67 USD from main pot

Antanius wins $317.86 USD from main pot

Måste vika turn ? han har gjort överbetspush mot mig förr och visat bluff, har han 2par,fd,stegdrag så ligger jag bra till. tar synen och hans set står....

***** Hand History for Game 1254680587 ***** (Party)

$100.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, March 01, 03:53:53 ET 2010

Seat 2 is the button

Seat 1: tittistrom ( $690.57 USD )

Seat 2: trukk ( $393.00 USD )

Seat 3: Hero ( $512.52 USD )

Seat 4: Chion ( $246.24 USD )

Seat 5: Harpunen ( $320.50 USD )

Hero posts small blind [$1.00 USD].

Chion posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ Jc Ac ]

Harpunen folds

tittistrom raises [$10.00 USD]

trukk folds

Hero calls [$9.00 USD]

Chion raises [$28.00 USD]

tittistrom calls [$20.00 USD]

Hero calls [$20.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Qc, 5c, 4s ]

Hero checks

Chion bets [$45.00 USD]

tittistrom raises [$90.00 USD]

Hero calls [$90.00 USD]

Chion folds

** Dealing Turn ** [ Jd ]

Hero checks

tittistrom bets [$570.57 USD]

Hero calls [$392.52 USD]

** Dealing River ** [ 7d ]

tittistrom shows [5d, 5h ]

tittistrom wins $178.05 USD from main pot

tittistrom wins $1085.04 USD from main pot

Postad

Summering av Februari.

Min första månad som seriös micro grinder har vart en bergodalbana. Började som sagt med 5000kr i stejkade pengar av Fishftw. Såg verkligen fram emot att lära mig spela CG och framförallt 200bb. Självförtroendet och fokusen var på top och hade en bra känsla när jag startade månaden, tänkte för mig själv att så svårt ska det inte vara att slå 1-2 på svs. Tycker själv att jag är en bättre spelare än så!! men det fick jag äta upp. märkar att jag inte är så bra som jag trodde! :(:(

Månaden började sådär. hade svårt med 200bb och började att backa 1700kr på någraa dagar. Jag gick igenom händer med fiishftw som spelat 200bb på mkt högre nivåer på svs så det hjälpte mkt. Backet vände till plus på några dagar och jag var nu 3500kr plus för månaden självförtroendet hade fått sig en törn men nu kändes spelet mkt bättre och jag kände att denna månad kan bli en fin månad. Men skenet bedrog och jag tappade spelet totalt. Plusset blev nu till Be och där har jag sprungit resten av månaden. upp 1-2k sen ner till BE upp 1-2k sen ner till BE, så fort jag hittar en plus dag så byts den nästa dag till stoploss och BE över 2 dagar. Har spelat ca 45k händer och slutar månaden på 5555kr och det är jag självklart inte nöjd med!

Mitt största problem med mitt spel är att jag har svårt att läsa folk i vissa händer. Stora problem att släppa AAKKQQ tex på låga brädor. slänger bort pengar i onödan... Med hjälp av Fishftw,Ludvvig,fredde hoppas jag kunna förbättra mitt spel och täppa igen mina enormt stora hål i mitt spel.

Mål för Mars

Jobba på mina svagheter.

Gå igenom händer/stats bättre

50k händer

Plussa 10-15k (ska inte vara omöjligt, känner mig varm i kläderna på 0.5-1 . 1-2 nu)

Postad

Månadens första pass, må denna månad bli grym! nu kör vi GLHF

Hann spela ca 120 händer innan jag o fishftw drog till gymmet. lyckades hitta mini plusset. 50kr = en pizza! perfekt :)

ikväll äre grindstuga med fishftw och Ludvvig

Postad

Mitt största problem med mitt spel är att jag har svårt att läsa folk i vissa händer. Stora problem att släppa AAKKQQ tex på låga brädor. slänger bort pengar i onödan... Med hjälp av Fishftw,Ludvvig,fredde hoppas jag kunna förbättra mitt spel och täppa igen mina enormt stora hål i mitt spel.

Dela gärna med dig av tipsen du får här, då detta är vad som gjort februari röd för mig,,,,, :-(

Tror faan att det är EV+ för mig att folda premiumhänder pre för mig :-)

Postad
händer

Hand 1 kan ju dö.

Hand 2 Han sizear ju som ett fittcp på flopp, skriker ju att han har en stark hand. Du måste lära dig vika överpar, trotsallt bara ett par.

Hand 3 Du kan verkligen inte syna där, och när du dessutom sätter han på set är det ju en mardröm att sitta och dra färgen där. FOLD,FOLD,FOLD