Gå till innehåll

Gå ner stakes nivå?


Gus-owicz

Recommended Posts

Jag brukar köra med att jag vill ha minst 50 inköp till nivån under jag spelar. Men sedan är jag inte beroende av min bankrulle för att överleva. Folk som är beroende av sin bankrulle bör ha minst 100 inköp till nivån under IMO. Detta gäller speciellt när man har "låg" winrate, krossar man nivån kan man gambla mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror väl lite på vilken nivå vi snackar, samt om det är cg eller sngs mtts osv.

 

Jag känner att de lägre cg nivåerna inte har lika hög varians och därför tycker jag personligen inte att mer än 25-30 ink behövs. Men det är väldigt individuellt vad man känner sig bekväm med. Sen spelar det ju även in om man livnär sig på spelet eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har ingen aning om vem du är chocolate men från det du har postat senaste tiden så börjar jag tro att du är ett kärleksbarn skapat av jojje och drroland

Jag har ändå hela tiden haft en liten magkänsla att det är kingcosmokramer eller vad han hette, även om sistnämnde faktiskt var lite rolig emellanåt tidsskillnad från chocolate.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1.

 

Behöver du 50 inköp måste du vara ganska kass.

 

Eler så har man kommit 1 steg längre än vad du har i sin insikt angående varians och bankroll management!

 

Åh andra sidan är du ju generellt ute och cyklar i merparten av dina poster så det vore ju ganska naivt att tro att just denna tråd skulle vara ett undantag!

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...