kallakalla Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 dom poängen som du kan köpa cash för så slår inte min rb på långa vägar:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 Okej nu har rakebacken kommit de blev 407€ rullen e 958€ har inte hunnit grinda nåt nu när det har varit påsk, men kommer att börja grinda nl20 nu:) återkommer senare ikväll när jag grindat som en tok:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 Vart lirar du ? Känns ganska surt, rakeat 130$ och plussat rätt bra, men om man fått en bra rbdeal hade man ju fått ganska mycket mer än vad min bonus ger. Kanske får fundera på byta sida ändå igen Om man får ihop 18500 poäng, har du fått 165$ + du kan köpa 150$. Så tror att rb är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 Vad nickar ni på siten? lirar också där så om ni är reggs lär vi ha lirat några händer mot varandra (: Edit: Alltså på paradise Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 mitt nick vill jag inte ge ut ännu, kanske lite senare backade 35€ i går:( men hoppas de vänder ikväll multitablade 10bord 6timmar igår, blir nya tag idag:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 mitt nick vill jag inte ge ut ännu, kanske lite senare backade 35€ i går:( men hoppas de vänder ikväll multitablade 10bord 6timmar igår, blir nya tag idag:-) Du har pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 lirat en stund nu, upp 2 inköp:-) nu skajag åka bort en stund, sen blir de mera grindande ikväll:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Nu har jag kokat en full kaffepanna så nu blir det lång grindning:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Jag tycker 4 bord är jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 man spelar väl inte sin bästa poker när man lirar 10-12bord men de kommer in mycket cash på rakeback istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 blev 3 inköp + på kvällens grindning, måste tyvärr avbryta eftersom dom som skulle uppdatera klienten! Blir nya tag i mårgon:-P vilket pokerprogram tycker ni jag ska köpa så jag kan börja ladda upp pokerhäner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Det var inte dåligt vad du bygger rulle! Kör själv liknande fast spelar PLO. Kanske droppar in nån update då och då BR: 238$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 kallakalla, kan det vara du som är lolwow eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Det var inte dåligt vad du bygger rulle! Kör själv liknande fast spelar PLO. Kanske droppar in nån update då och då BR: 238$ Jag brukar också spela PLO lite nu som då, mycket intressantare än holdem men jag klarar inte av att multitabla PLO 8-12bord:) Vilken site kör du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 kallakalla' date=' kan det vara du som är lolwow eller? [/quote'] nej det är inte jag:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 man spelar väl inte sin bästa poker när man lirar 10-12bord men de kommer in mycket cash på rakeback istället Det är sant iofs, spelar dock utan rakeback. Ska cleara bonusen på titan poker sen får vi väl se om jag bytar till en annan sida med rb, har redan rakeat 150$ så det hade varit skönt att få tillbaks 75$ av det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Det är sant iofs' date=' spelar dock utan rakeback. Ska cleara bonusen på titan poker sen får vi väl se om jag bytar till en annan sida med rb, har redan rakeat 150$ så det hade varit skönt att få tillbaks 75$ av det [/quote'] kom till paradise å lira med mig:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Ok nu ska jag regga också kommer att sätta in 100€ på paradisepoker plus att jag får 100€ instant bonus plus en riktig skön rb deal. Vet en affiliate som erbjuder denna deal!! Så nu kommer jag att ha en 200€ att lira med:) hmm, skulle också vilja göra så, hur gjorde du ? vart fick du bonuskoden ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Jag skickar dig ett pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Hur bra trafik är där på nl10-nl20? Hur bra är rb ? bonsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 det är bra med folk på nl10 och nl20, jag har en riktig najs rb deal men skriver inte hur hög rb jag har här i forumet detta är ett erbjudande jag fått av en affiliate, om du vill ha hans msn så får du pm mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Nu ska jag titta talang:) Sen ska jag titta på Solsidan en av de bästa serierna som går nu:) sen blir de monstergrind:twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 10 April , 2010 Rapport Share Postad 10 April , 2010 backade 5inköp igår, första downswingen har kommit:rolleyes: bara att ta nya tag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 10 April , 2010 Rapport Share Postad 10 April , 2010 Nu ska jag lira PLO får se hur de går, sätter upp 6bord 0,10-0,20:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 10 April , 2010 Rapport Share Postad 10 April , 2010 plussade 1köp på att lira plo iallafall:-) nu slänger jag fram en 6pack och 12bord med poker, trevlig helg:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts