Gå till innehåll

Amutu / Resebyrån


Amutu

Recommended Posts

Du lär ju redan vara VIP på mb, men fixa så att du har fler valutor på ditt konto än SEK. Vill du sedan omvandla $/€ till SEK och slippa bli rånad på dyra växlingsavgifter, så be MB skicka pengarna i $/€ till en svensk bank som inte tar växlingsavgifter (typ icabanken) för att växla det till kronor för dig.

 

du får pma msn så får du hjälpa mig lite med detta :)

 

Tack så mkt annars :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vaknar tidigt , Ska snart bege mig med morsan, syster och flickvän till Ullared för att shoppa lite. Vet inte riktigt vad jag ska handla men lär bli en del.

 

Sjukt mkt snö här i GBG och det snöar typ fortfarande.

 

Vakna tidigt och satte på TVn och kollade på ngt program som handlade om Haiti och hur det är där just nu. Man får ångest att man ej kan hjälpa till mer. Jag vill helst av allt åka dit och ta med mig massor med mat, vatten, medicin och annat för att hjälpa till. Har dock ingen lust att ge till hjälporganisationer fast jag gjort det redan. Helst av allt vill man vara där och hjälpa till.

 

Sjukt kul att Anna Haag?! Tog hem silvret igår. Var faktiskt imponerad av hur hon hela tiden höll sig kvar och sen till slut stack iväg och tog hem racet om silvret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

igår tappa man 8k på sportsbet. Man har ju aldrig vunnit på det så vrf skulle man igår :) Tar bussen hem kl 12 hemma runt 5. För att sen dra igång turre kväll.

 

Igår missa man skidloppet för att man la sig halv tio, var för jävla trött. TILT !

 

Aja grind ikväll för att ta igen de man missat under helgen.

 

Nån som kan tipsa om några sköna turrar ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

igår tappa man 8k på sportsbet. Man har ju aldrig vunnit på det så vrf skulle man igår :) Tar bussen hem kl 12 hemma runt 5. För att sen dra igång turre kväll.

 

Igår missa man skidloppet för att man la sig halv tio, var för jävla trött. TILT !

 

Aja grind ikväll för att ta igen de man missat under helgen.

 

Nån som kan tipsa om några sköna turrar ?

 

Mannen, varför åker du buss för? :-) Med de stålarna du drar in, kan du väl unna dig tåg åtminstone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mannen, varför åker du buss för? :-) Med de stålarna du drar in, kan du väl unna dig tåg åtminstone?

 

För att alla tåg är inställda typ kommer inte igång förrän eftermiddag och då kommer det vara förseningar osv. =) Så precis safe med buss. Vadå drar in stålar gick ju back 8k på sportsbet igår :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turrarna igår gick bedrövligt som vanligt =)

 

Har spelat lite CG idag upp 30k efter att ha haft jätte svårt att vinna någon flip alls. Gav bla MR Leo 10k överkort+FD gick ju inte mot mr rungood med TP.

 

Nu har jag fått den jävla limiten på Moneybookers. SUCK

 

Är inte VIP och har aldrig satt in 50k på nån site så kan väll inte bli det då. Känns sjukt att man måste sätta in 50k när man haft så mkt pengar på MB kontot och överfört till höger och vänster. Sen att deras alla möjliga fee's äter upp mina pengar gör ju inte saken bättre. Nu kan man inte göra något på 90 dagar. :(

 

Theodor är en jävla sopa, Vrf drog inte hellner till han med staven ? Det förtjäna han verkligen. Att han inte ens gav allt.. Jag menar tom Norinder hade ju åkt snabbare än honom.

 

WP av Anna o Kalla , synd det inte blev guld men mkt bra insats av dom två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten när vi var i Ullared så lyckades tjejen göra ett "kap" med att slå till med o köpa en jävla plattång för 600kr. Plattång för 600kr ? Va fan lixom. Har den speciella funktioner eller vadå. Tjejer det är inget ni ska ha med er när ni ska handla.

 

Vi handlade 115 grejer , 5 var mina, 10 var presenter och sen kan ni räkna ut hur många som var hennes..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg Tottyville posta i en annan DB ngt liknande så kom jag att tänka på denna så tänkte dela med mig..

 

Lyssna på hela. Riktigt Sjukt.

 

 

hahahahahhaa fan va sjuk. först tyckte jag uppriktigt synd om snubben, eftersom hans brud uppenbarligen är en totalt känslokall psykopat. men han var lika vidrig så dom passade ju fint tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2ndra snubben som utmanar mig på boss. Nån random donk. Vi kör lite nl400 4 bord efter jag e upp 5 inköp , sitter han ut och säger att jag är en annan person. LOL bara för man spewa i en pott så kmr dom med sina anklagelser. Hann ju inte ens logga ut för att låta isildur ta över =) Men blir nästa gång mot smekt.. hehe ;-)

 

Spelade lite HU mot look2good med. Tror han ägde mig rätt kraftigt. tappa iafall bara 1 inköpt men kändes enormt segt. Eller så sprang han som jesus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hitta nidroooon skottet. Fisk på bordet. Spelade den efterblivet. Ville safea lite när man ändå skottar o får ju dröm flopp obv.. =)

 

Boss $5000.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 555708

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (BB): $5000.00

CO: $6260.00

BTN: $4256.25

SB: $7409.75

 

Pre Flop: ($75.00) Hero is BB with T :heart: T :diamond:

1 fold, BTN raises to $150, 1 fold, Hero raises to $500, BTN raises to $1268.75, Hero calls $768.75

 

Flop: ($2562.50) T :club: 7 :spade: 9 :club:(2 players)

Hero checks, BTN bets $1921.87, Hero raises to $3731.25, BTN calls $1065.63 all in

 

Turn: ($8537.50) 2 :heart:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($8537.50) 3 :diamond:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $8537.50

Hero shows T :heart: T :diamond:

Hero wins $8534.50

(Rake: $3.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...