Gå till innehåll

Amutu / Resebyrån


Amutu

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter i bussen på väg till GBG ska till föräldrarna. Blir nog lite CC i GBG oxå och träffa lite kompisar troligen åka till ullared på lördag (imorgon). Tjejen älskar ju den affären , mamma oxå iofs. Men jag hatar den typ då det tar så jäävla lång tid och är jävligt segt att handla i 213124432523412 timmar. Men man kan dock hitta nice fynd där så hänger ändå på.

 

Så blir nog ingen grind förrän söndag/måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul att du fick plussa iaf =) du fick ju även se en helt apatisk fluga som backa rakt ut, inte alla som upplevt det... gårdagen var nog värsta tilten ever så du inte tror att jag brukar va sån...

 

hehe jag hade det trevligt och alla upplever sånt. Okej kanske inte jag som får set varannan hand men men :) haha

 

Ne du kmr igen flugan. Dåliga dagar har vi alla, Snart kmr rushen för dig med och du börjar krossa igen. :)

 

Btw, Är gärna på ytterliggare grindkvällar. :) Om jag duger för er Highstakes hajar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

100k>$13k barasåruvet!

 

edit: och tack :D

 

äsch, Alltid roligare och vara ETTA än att vinna 9k mer lixom på lite tråkigt CG :) Det är känslan som räknas.

 

 

Kmr ihåg när jag vann en turre för 7k på stars den känslan var obeskrivlig kände mig som Phil Ivey för nån sekund :) Fast man bara hade turat sig igenom 3000pers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äsch, Alltid roligare och vara ETTA än att vinna 9k mer lixom på lite tråkigt CG :) Det är känslan som räknas.

 

 

Kmr ihåg när jag vann en turre för 7k på stars den känslan var obeskrivlig kände mig som Phil Ivey för nån sekund :) Fast man bara hade turat sig igenom 3000pers.

 

Förstår, kände något liknande i söndags, blandning av glädje, stolthet, skam och LÄTTNAD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan ej skriva det då det blir censurerat och orkar ej förbi gå censuren då man blir bannad här på PF. Men skinet börjar på O. PMar annars om du ej förstår vilket.

 

Ah ok, det är väl ett litet race?

 

Orka spela där btw, förmodligen sämsta växelkurserna på internet. Förlorade rätt mycket pengar när jag cashade ut därifrån

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah ok, det är väl ett litet race?

 

Orka spela där btw, förmodligen sämsta växelkurserna på internet. Förlorade rätt mycket pengar när jag cashade ut därifrån

 

stämmer iofs mkt mkt bra.

 

Tog ut 5000€ från skinet fick detta på MB 47900.68 SEK

 

Hur mkt tappar vi ?

 

Edit: Räkna ut det på valuta.se fick : 49120,00 så 1.1k i förlust.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stämmer iofs mkt mkt bra.

 

Tog ut 5000€ från skinet fick detta på MB 47900.68 SEK

 

Hur mkt tappar vi ?

 

Edit: Räkna ut det på valuta.se fick : 49120,00 så 1.1k i förlust.

 

Tror alla mindre skin på boss äcklar sig så där. Skinet jag spelar på använder sig av webdollar och sist fick jag till och med bättre kurs än jag skulle ha. Blir ju mycket pengar i längden så förstår inte hur de kan hålla på som de gör

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stämmer iofs mkt mkt bra.

 

Tog ut 5000€ från skinet fick detta på MB 47900.68 SEK

 

Hur mkt tappar vi ?

 

Edit: Räkna ut det på valuta.se fick : 49120,00 så 1.1k i förlust.

Du lär ju redan vara VIP på mb, men fixa så att du har fler valutor på ditt konto än SEK. Vill du sedan omvandla $/€ till SEK och slippa bli rånad på dyra växlingsavgifter, så be MB skicka pengarna i $/€ till en svensk bank som inte tar växlingsavgifter (typ icabanken) för att växla det till kronor för dig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...