Gå till innehåll

Amutu / Resebyrån


Amutu

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha, älskar din polares grindhörna. Så ska jag också fixa, asap. ;)

 

Vad tycker du om "Let it be range" ?

 

Väredelös för alla som har spelat poker ett tag och kan grunden. Då uträkningar inte stämmer, massa antagande till höger o vänster osv osv..

 

Läs MOP istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kazakstan - tell me more....

 

Drömresmålet.

 

Listan till höger är mina mål och vad jag siktar på nästa år, det känns riktigt motiverande.

 

European tour - bortamatcher i Europa med Helsingborg, var förra året i Armenien och Bosnien tex.

Las Vegas - blir 21 till våren och siktar givetvis på det.

Kazakstan -drömresmål som sagt. Ja, det är lite udda.

Ungern - mitt andra hem, kommer bo där under vintern och kommer inte ha så mycket tid till att spela poker. Behöver lira in pengar fram tills dess för att kunna ta ledigt den tiden och softa.

 

Då var det förklarat, på Amutus begäran. Ett inköp till, bitte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drömresmålet.

 

Listan till höger är mina mål och vad jag siktar på nästa år, det känns riktigt motiverande.

 

European tour - bortamatcher i Europa med Helsingborg, var förra året i Armenien och Bosnien tex.

 

Sjukt!

 

Jag var i Armenien, Georgien och Azerbadjan förra året. När vi var i Yerevan gick vi på fotbollsderbyt mellan Pyunik och MIKA. På arenan träffade vi Jesper Jansson och surrade lite med han. Det måste varit precis innan du var där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, älskar din polares grindhörna. Så ska jag också fixa, asap. ;)

 

Vad tycker du om "Let it be range" ?

 

Väredelös för alla som har spelat poker ett tag och kan grunden. Då uträkningar inte stämmer, massa antagande till höger o vänster osv osv..

 

Läs MOP istället.

 

Let it be range... bästa boken jag läst.

 

MOP är ju bara mattenonsens utan verklighetsförankring... nåt Chen drömt upp när han vart hög lr nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väredelös för alla som har spelat poker ett tag och kan grunden. Då uträkningar inte stämmer, massa antagande till höger o vänster osv osv..

 

Läs MOP istället.

 

Ajuste fan, tänkte på fel. Blandade ihop med "Memoir of Aejones". Jag har inte ens läst "Let there be range".

 

Har du lyssnat på "Memoir of Aejones"? :)

 

edit:

 

MoP verkar dock jävligt tung o ta sig igenom..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt!

 

Jag var i Armenien, Georgien och Azerbadjan förra året. När vi var i Yerevan gick vi på fotbollsderbyt mellan Pyunik och MIKA. På arenan träffade vi Jesper Jansson och surrade lite med han. Det måste varit precis innan du var där...

 

Stämmer!

 

JJ var och scoutade MIKA några veckor före vår match i Yerevan.

Vi var tre stycken som åkte ner, sjuk resa och en upplevelse man aldrig kommer glömma.

 

I omgången efter ställdes vi mot ett lag från just Georgien också, men jag blev magsjuk i Armenien och kunde ej åka.

 

Avundsjuk över att du fick se ett armeniskt derby och husera i de andra kaukasiska länderna, men nästa år SKA jag till Kazakstan!

 

Sorry for OT Amutu, men så går det när man sprider material som inte är ens eget ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...