Teh_MoUsE Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 Jag har lite mer info ang handen vrf jag ej vill få in smeten på turn. Kan säga såhär denna FI degar inte turn med drag . Så vill ni bet få in smeten nu ? Nu sa jag iofs b/s på msn till magico. Men eftersom Magico sa att han foldar om FI degar turn så ser jag ett alt att C/s turn. Och efter att ha sett handen kan jag nog hålla med om att jag muckar turn oxå om fi degar. Hur vet ni att Magico's read att FI degar inte turn med drag är korrekt ? Vilka händer skjuter ni vidare turn med? Citera
Amutu Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Postad 9 September , 2010 Hur vet ni att Magico's read att FI degar inte turn med drag är korrekt ? Vilka händer skjuter ni vidare turn med? Det får du fråga han.. Men här är handen : Turn: (Pot: $870) BET HERO, $540 CALL BETA14, $540 River : 9c Bet / Syn FI: KJcc dvs nöten Citera
Supertequila Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 eh orka stacka av dött när fi bara pushar turn light i teorin men sitter på nötterna varje gång i praktiken... Citera
Eblinho Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 eh orka stacka av dött när fi bara pushar turn light i teorin men sitter på nötterna varje gång i praktiken... orka vara "bra" teoretiskt när man spelar nl50 i praktiken. Citera
Elitloppet Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 Jätteobv betsyn tycker jag, finns megamkt par+nånformavdrag händer som fi synar turnbet eller jammar med som han knackar bakom om tillfälle ges. Citera
Supertequila Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 orka vara "bra" teoretiskt när man spelar nl50 i praktiken. lol det är ditt andra personattack... orka va fjortis. Citera
KallOödmjukDiva Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 eh orka stacka av dött när fi bara pushar turn light i teorin men sitter på nötterna varje gång i praktiken... Bett behöver inte betyda bett/syn. Citera
Supertequila Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 Bett behöver inte betyda bett/syn. bet-fold AA här? ... för annars var ju ditt inlägg irrelevant... Citera
Metaddict Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 Som i att jag borde förbjudit flickvänen o röka eller som i att vi röker tills vi dör ? Stämmer nog in på bosnier på båda. Som att du borde röka tills du dör om du inte vill leva i evig skam Vad ni har för regler för flickvänner vet jag inte Citera
Metaddict Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 haha , Kenan har ju slutat så ska följa hans fotspår. WTF? Han har slutat röka, börjat träna och dessutom flyttat och börjat plugga. Vi får nog ha en intervention snart Håller inte!! Citera
Sladdafan Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 lol det är din andra personattack... orka va fjortis. Tyckte de va vansinnigt roligt såhär på morgonkvisten så var bara tvungen sorry Citera
Starfitter Postad 11 September , 2010 Rapport Postad 11 September , 2010 Hej amutu. Om en fisk minraisar hur ofta estimerar du att han har nötter då? Våra empiriska undersökningar senaste tiden tyder på att det ligger nära 98% och de andra gångerna så får dom set på senare gator. Citera
Orrarah Postad 11 September , 2010 Rapport Postad 11 September , 2010 City ligger under med 0-1 mot Blackburn. Inte fan är det konstigt när man köpt in alla jävla trebenta mittfältare som inte har någon aning om hur man anfaller. Sjukare defensiv uppställning har man fan inte sett på maken. Med tusen anfallare på bänken så spelar man bara med en, Hur korkad är du Mr Mancini ? Avgå o ge oss en offensiv tränare. Mr Mancini försöker kryssa på hemmaplan. Suck... Köp fler anfallare!! Citera
Supertequila Postad 11 September , 2010 Rapport Postad 11 September , 2010 Hej amutu. Om en fisk minraisar hur ofta estimerar du att han har nötter då? Våra empiriska undersökningar senaste tiden tyder på att det ligger nära 98% och de andra gångerna så får dom set på senare gator. borde va ett starkt och billigt bluffvapen mot regs om de viker lätt mot minraise.... Citera
KallOödmjukDiva Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Taget sir. Så mkt guld, ramlar ur stolen, 4real. Citera
bigdwarf Postad 14 September , 2010 Rapport Postad 14 September , 2010 Puuuuuuuuuuure gooold...fest! Citera
Recommended Posts