Supertequila Postad 21 Maj , 2010 Rapport Postad 21 Maj , 2010 Lyle & Scott och Fred Perry... nice... jag gillar de märkena med... Saknar det här nere faktiskt. Men du kan ju inte köra helvitt mannen.... det blir lite nördvarning på det. Citera
Supertequila Postad 22 Maj , 2010 Rapport Postad 22 Maj , 2010 Här har du en låt ST : även om du kanske ej gillar RnB så lyssna på texten. Så kmr du älska den ändå =) Jag gillar r&b men spotify funkar inte i RSA youtubelänk? Citera
Supertequila Postad 22 Maj , 2010 Rapport Postad 22 Maj , 2010 Helvete vad man hatar pokerspelare. Har bestämt med ett par polare att dra iväg en vecka o festa & bada. Men ingen får tummen ur röven så ngt händer. Så nu är man fast i sverige till vegas. Suck , Skaffa er ett liv ni suger allihopa ! Vad du måste göra är att köpa biljetterna så att de inte har något val. Alla gäng behöver alltid nån som sätter en mot väggen. Citera
Hejjzan Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Blev inget, Jag orkar ej ta körkort Och han som säljer bilen vill sälja den insta typ. Så inte lönt o köpa en bil när den bara kmr stå. nej då förstår jag, ta och skaffa körkort tycker jag, är inte så jätte svårt faktist. Citera
Supertequila Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Blir väl att dom skiter i det och man står där med en biljett och får åka själv ta ett muntligt ok, o köpa biljett till alla förstås. De kan ju inte direkt backa ur o låta dig pröjsa allas biljetter. Citera
Rooney Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 nej då förstår jag, ta och skaffa körkort tycker jag, är inte så jätte svårt faktist. +! Att skaffa körkort direkt var bland det bästa jag gjort Men sen bor jag i en stad där man är rätt beroende av bil också Citera
Supertequila Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 I feel i cant miss, i cant loose, You are looking at a winner. Bra pokerlåt =) Man bara hovar in med den i högtalarna =) Diggar både Jamie och Justin tummen upp för låten. Citera
Hejjzan Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 har ej tid Lätt är det nog men för mkt talar emot för att jag ska orka ta körkortet. Ska tvinga tjejen och ta det så kan hon köra mig =) aha okay. haha låter bra det. Citera
weismyller Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Nån som kan tipsa om bra böcker ? Tänkte man ska bli lite vettig och börja läsa något Har sett alla världens filmer. Måste hitta på ngt annat. Genre? Citera
Recommended Posts