Gå till innehåll

Amutu / Resebyrån


Amutu

Recommended Posts

Hmm.. Nu googla jag namnet men fann ej ngt. Kan ha fel oxå att jag förväxlar hans namn. Finns iaf en sport journalist på tv4 som heter ngt sånt antar det är Sasa Omerbasic.

 

Sladjan Osmanagic heter "fotbollsoraklet" och TV4-pampen heter Emir Osmanbegovic. Inte lätt med alla balkannamn :lol:

 

 

Edit:

 

Hoppas det är någon av dessa herrar ni syftar på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår blev det backet med 4k . Va upp 20k ett tag men spelade riktigt dåligt. Spelade lite mot Mr.Corona i slutet men gick ej att ta några pengar från den snubben så sluta ganska snabbt. :)

 

Skärpning idag :)

 

Tjejen skulle låna datorn och då ramlade skärmen på laptopen så vissa knappar gick sönder :( Tjejer vet inte hur man ska handskas med tekniska saker det är ett faktum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis på alla hjärtans dag alla pf vänner.

 

Vi skulle ju till london men det blev inget av då tjejen har tenta imorgon.

 

Jag som jag är, tycker denna dag är skit och ska inte firas har ej gjort något speciellt. Däremot tjejen var i stan och köpte en klocka till mig. Jätte fin tyckte jag och jag blev glad då jag fick den då jag behöver en klocka. Blir iafall att gå ut och äta senare sen film. Poker kanske mot kvällen med OS :)

 

festina_41862.jpg

 

Här är klockan :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...