Staash Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Hmm.. Nu googla jag namnet men fann ej ngt. Kan ha fel oxå att jag förväxlar hans namn. Finns iaf en sport journalist på tv4 som heter ngt sånt antar det är Sasa Omerbasic. Sladjan Osmanagic heter "fotbollsoraklet" och TV4-pampen heter Emir Osmanbegovic. Inte lätt med alla balkannamn Edit: Hoppas det är någon av dessa herrar ni syftar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Waoooow, de trodde jag inte om den dära Givaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Sladjan Osmanagic heter "fotbollsoraklet" och TV4-pampen heter Emir Osmanbegovic. Inte lätt med alla balkannamn Edit: Hoppas det är någon av dessa herrar ni syftar på? Ty staash precis dom två jag menade Precis svårt med alla balkan namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 GL med uppdraget, är inte heller något fan av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 tycker han är riktigt kass Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 tycker han är riktigt kass det också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 GL med uppdraget, är inte heller något fan av honom. Ty, Nu kan jag bara gula honom när tom du e emot han . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 gg inatt, mucho impressd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Tittade just precis på TV och på kanal 5 en serie som heter The Big bang theory, haha va kul serie . Kmr följa den nu , lite nördig men mkt komedi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Glödlampan! Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Du är ruggit dålig på fixed limit om du är boban4 på SvS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Du är ruggit dålig på fixed limit om du är boban4 på SvS Mästergularn har talat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Du är ruggit dålig på fixed limit om du är boban4 på SvS Är inte jag som är bobban4 bara level, Hade inte ngt bättre namn att komma på just då. Men är nog lika dålig som bobban4 på fixed limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Igår blev det backet med 4k . Va upp 20k ett tag men spelade riktigt dåligt. Spelade lite mot Mr.Corona i slutet men gick ej att ta några pengar från den snubben så sluta ganska snabbt. Skärpning idag Tjejen skulle låna datorn och då ramlade skärmen på laptopen så vissa knappar gick sönder Tjejer vet inte hur man ska handskas med tekniska saker det är ett faktum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Flugan tipsa mig om OS invigningen igår, tur var det annars hade man glömt bort det helt. Nu blir det mkt OS och en del sportbets och mindre poker. Guldjakten 22:00 med ACO och Helena. GOGOGO Beta 1k på ACO o Helena H2H mot Neuner och Svetlana Sleptsova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 och glömde bara säga fyfan vad jag hatar kallemydia vilket mongo den snubben måste vara tiltar mig så enormt. Ska alltid dryga sig i chatten och vara onormalt efterbliven. Aja , han lär sig väll till åren men tills dess ska vi gula han =) hehe , han fyllde 33 i torsdags ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 hehe 33år och fortfarande barnslig något har gått fel där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 hehe 33år och fortfarande barnslig något har gått fel där.. Thats kallemydia Han har dock en del humor måste jag säga. GL btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Ngn mer än jag som tycker han spel är bra här ? :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Ngn mer än jag som tycker han spel är bra här ? :D:D Tycker hans checkraise 9->58 är lite stor, hade han sizeat lite bättre kanske han hade fått han att lägga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 en liten reraise pre också kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 edit. Tror det bara hade funkat på limmet- Lite fel snubbe att bluffa mot hihi :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Nu kör vi helena o ACO ! ända in i kaklet och inte tio bom på ACO plz one time Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 fullt hus för Helena o en bom på neuner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 bah busta beten men 45k upp så ska ej klaga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Grattis på alla hjärtans dag alla pf vänner. Vi skulle ju till london men det blev inget av då tjejen har tenta imorgon. Jag som jag är, tycker denna dag är skit och ska inte firas har ej gjort något speciellt. Däremot tjejen var i stan och köpte en klocka till mig. Jätte fin tyckte jag och jag blev glad då jag fick den då jag behöver en klocka. Blir iafall att gå ut och äta senare sen film. Poker kanske mot kvällen med OS Här är klockan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts