Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Menade att det är på tiden nu.

OnTopic, så tror jag det är kört. Once you go new, you cant go back.

Så verkar det ha varit förr. Gjorde en liten googlesökning och hittade en massa gammalt skräp. Orkade inte ändra tidsintervallet.

Postad
tro mig, jag känner samhörighet här, men när man inte vill kännas vid facebook... det är lite väl...
Asocialt?

Jag får requests ibland men eftersom jag har tappat bort lösenordet och registrerat med en temporär emailadress, så är det inte det enklaste att få nytt lösen. Motivationen sviker eftersom Facebooksidorna är det enda som dyker upp när man skriver mitt namn på google. Gillar inte iden att man kan hitta folk's sociala nätverk på 2sek. Att jag inte har något hör inte hit, de är inte svåra att fejka.

Postad

Det finns nog ärligt talat ingen tråkigare sida än facebook om man ser till designen. Blått och vitt är ju kalla omysiga färger och det finns ihuvudtaget ingenting som lockar vid första intrycket. Jag föll dock in i ledet när jag upptäckte sajtens fördelar ;)

Postad
så blir det bojkott.

Vad du måste göra är att gå med i grupperna "Vi som vill ha kvar designen som användes 2008", "If Facebook doesn't go back I delte my account!!1!" och "If FB don't change back, Bob will eat cold pizza riding backwards on a unicycle".