Drekari Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 tjenare. Jag försöker lira lite poker nu i skolan men värkar inte få det att fungera, kanske har dom blockat det på nätverket? Isf finns det någon program som kan kan få upp det? någon som har haft samma problem, hehe. Det står bara retrying connection på partypoker och FTP funkar inte heller. Och att jag inte har internet. Funkar inte och lira på Partypoker via webbläsaren heller. Någon som vet något program jag kan testa? Citera
Joeduck Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 proxifier Skolan är skit: det är bara idioter som lär sig något där. Fast betyg sägs ju vara bra att ha. Citera
Drekari Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2010 Det finns bättre saker att göra i skolan än att spela poker. Var en man och ta ställning. Antingen är du i skolan och gör det bästa av din tid där eller också väljer du att stanna hemma och gör det bästa av din tid där (spelar poker). Om du kommer med någon fånig ursäkt som "det blir tid över" eller "mamma vill att jag ska vara i skolan" så är det som sagt läge att bli en man och stå för sitt beslut. Haha, nej men jag får alltid sitta kvar cirka 1-2 timmar pga av dåliga busstider. Då passar det ju perfekt med ett pokerpass Citera
Recommended Posts