Jimmy_the_Rose Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Någon mer än jag som har problem att komma in på NETeller? Fungerade tidigare idag men nu kommer jag bara till "Webbsidan kan inte visas" Edit: Kom in nu, men det är segt som sirap. Citera
dimension5 Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Samma sak för mig. Någon mer än jag som har problem att komma in på NETeller? Fungerade tidigare idag men nu kommer jag bara till "Webbsidan kan inte visas" Edit: Kom in nu, men det är segt som sirap. Citera
Unicum Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Själv la stars av för mig- Bara så där....... och nu kommer jag inte in igen Citera
Akumila Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Någon mer än jag som har problem att komma in på NETeller? Fungerade tidigare idag men nu kommer jag bara till "Webbsidan kan inte visas" Edit: Kom in nu, men det är segt som sirap. Samma sak här, dvs segt som fan. Själv la stars av för mig- Bara så där....... och nu kommer jag inte in igen De har serveromstart idag. Men det borde funka nu igen Citera
jw1700 Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Min insättning på Full Tilt har dröjt en timme nu så, ja, förmodligen strular Neteller. Citera
Recommended Posts