Munchies Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Häj! har varit medlem på forumet för länge sen men kommer ej ihåg mitt password till användarkontot. Har inte spelat poker på länge men tog tillbaka kortleken från hyllan nu och är redo att slakta igen hehehehe. o så märker jag att det finns många regulars på 2.5/5 och frågar er nu om de finns nån vänli själ som vill dela med sig notes på dessa players? * PokerJaevl * Markus800 * Trillske * Roookie * Nollkoll * Jonko * F.Wagner * Pokermand * Sofipropp * _skywalker TY Citera
Munchies Postad 3 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2010 jag tvingar ju ingen vore coolt att få lite kommentarer bara ifall man frivilligt vill Citera
swedaniek Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Häj!har varit medlem på forumet för länge sen men kommer ej ihåg mitt password till användarkontot. Har inte spelat poker på länge men tog tillbaka kortleken från hyllan nu och är redo att slakta igen hehehehe. o så märker jag att det finns många regulars på 2.5/5 och frågar er nu om de finns nån vänli själ som vill dela med sig notes på dessa players? * PokerJaevl * Markus800 * Trillske * Roookie * Nollkoll * Jonko * F.Wagner * Pokermand * Sofipropp * _skywalker TY Rookie Wagner och Sofipropp har inte alla hästar hemma, Markus är nog den jobbigaste att möta av dom andra. Citera
frekje Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 På den listan håller jag Pokermand högst. Citera
Munchies Postad 3 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2010 Vad nickar du då? Ranka top 5 på nivån? Citera
Snygglenn Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 På den listan håller Pokermand högst. Tjena pokermand! Citera
DavidDuzak Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Jonko(hittapengarna på forumet) skulle jag hålla mig borta ifrån. Citera
Lisa87 Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 trillske har ju en db på flashback som du kan läsa Citera
nakenchock Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Jonko(hittapengarna på forumet) skulle jag hålla mig borta ifrån. +1, aggro, balanserad och ödmjuk i chatten... Citera
najvik Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 +1, aggro, balanserad och ödmjuk i chatten... Citera
fozzilman88 Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 NU GÅR JAG ALLIN asså snart så MEN NU POJKAR SMÄLLER DE.. nästa hand så DUCKA NU BLIRE ALLIN. Han är rolig att spela turrar mot:lol: Citera
mrmaster Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 * PokerJaevl - Uberloose (3-betar som en galning) * Markus800 - fiskigt namn * Sofipropp- Top 3 på siten 2,5-5 * _skywalker - Mindreader , bluffa inte Citera
villeb Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Sofipropp- Top 3 på siten 2,5-5 Vilka är de andra två? Citera
Peruken80 Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Jag skulle bli chockad om sofipropp är plussande Citera
Hittapengarna Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 1, aggro, Balanserad och ödmjuk i chatten ...[/ QUOTE] Haha antar att du är ironisk nu? Eller har jag sagt något fel? Citera
bigdwarf Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 * PokerJaevl - Uberloose (3-betar som en galning)* Markus800 - fiskigt namn * Sofipropp- Top 3 på siten 2,5-5 * _skywalker - Mindreader , bluffa inte har svårt att se att någon som spelar 40/12 är topp3 på 2,5/5 Citera
Qhunden Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 * PokerJaevl - Uberloose (3-betar som en galning)* Markus800 - fiskigt namn * Sofipropp- Top 3 på siten 2,5-5 * _skywalker - Mindreader , bluffa inte lol fisk Citera
Partyjack Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 * PokerJaevl - Uberloose (3-betar som en galning)* Markus800 - fiskigt namn * Sofipropp- Top 3 på siten 2,5-5 * _skywalker - Mindreader , bluffa inte Citera
Dybelius Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 * PokerJaevl - Uberloose (3-betar som en galning)* Markus800 - fiskigt namn * Sofipropp- Top 3 på siten 2,5-5 * _skywalker - Mindreader , bluffa inte Om Sofipropp vore topp 3 så hade jag spelat 2,5/5 dygnet runt. Och troligen varit mångmiljonär vid det här laget. Citera
Trillske Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Notes är överskattade. Brukar skriva vilka som är nits och alergiska mot levelwars, vilka jag hatar mer än jag hatar andra, och på mig själv betygsätter jag min hårdag mellan 1-5. Alla är dåliga och ändrar upplägg varje session, och om de mot förmodan inte är det innehar de så för nivån unika kvaliteer att de inte glöms bort. Vägrar skriva nåt illa om soffiprop för han eller hon är en av få jag inte skarpt ogillar. Kanske är det faktum är han eller hon i hela sin passiva existens håller sig lagom realistisk och inte svävar på moln efter sitt senaste 10k-sample. Jag hatar dem verkligen. De är lite som om man såg den fulaste människa som någonsin existerat komma gåendes på stan, och hinner tänka "stackarn..." innan snubben kommer fram och säger "haha, fan va ful du är". Citera
OsantVassSpelare Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Moralkärring: Det anses vara fusk att dela med sig av notes till andra spelare. /thread? Citera
Recommended Posts