Jinti91 Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Hade precis en väldigt klurig hand (enligt mig) som jag var väldigt osäker på hur jag skulle spela, djupa stackar dessutom. Har inte tillgång, och vet inte heller någon handconverter, men jag ska försöka att få med allt det väsentliga. NL10$ UTG - Jag - 268 BB C/O - blabla - 225 BB Hand: QQ Raisar potbet ($0.35) blabla synar BTN fold, SB fold, BB fold FLOP ($0.85) 2c 3s 5h Jag raisar $ 0.40 (Pot $1.25) Blabla raise $1.20 (Pot $2.45) Jag raise $4 (Pot $6.05) Blabla synar Pot $8.85 TURN 2s Jag checkar Blabla raise $6 (Pot $14.85) Jag callar Pot $20.85 RIVER 9s Jag check Blabla slaskar in sina sista $12.14 Pot $32.99 Jag (???) Det känns som att jag borde ha gett cred till grabben efter att ha synat min bet på floppen, framförallt som djupstackad. På turn så förstod jag ju att stacken skulle komma in ifall att jag synade. Borde jag ha sett hans spel som ett set? Han hade inte potodds för att syna preflop med ett så pass lågt par, men vi var ju båda djupa, så gick väll på implicita. Jag tänkte eventuellt också att han kunde sitta på ett överpar, vilket hade varit ett väldigt bra scenario för mig. Floppad stege hade känts jäkligt otippad. Jag är väldigt trött och får inte ihop allt, men ös på med faktorer jag borde ha tagit i åtanke, och hur ni anser att handen borde ha spelats. Avslöjar hur handen slutade om ett tag. Tack! Citera
Jinti91 Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 Jag postar handen i handanalys istället, det är la där den hör hemma Citera
Recommended Posts