semiklonk Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Hej! Jag har windows 7 på min laptop och skulle vilja installera HM där. Tyvärr så kan jag inte installera postgres, utan det står att jag måste köra tjänsten "Secondary logon" för att installationen ska funka. Någon annan som kör HM på windows 7? eller någon som vet hur man kör "Secondary logon" på windows 7? =) Citera
ypsil0n Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Hej! Jag har windows 7 på min laptop och skulle vilja installera HM där. Tyvärr så kan jag inte installera postgres, utan det står att jag måste köra tjänsten "Secondary logon" för att installationen ska funka. Någon annan som kör HM på windows 7? eller någon som vet hur man kör "Secondary logon" på windows 7? =) Hade samma problem. googla hur du sätter på secondary logon bara så löser dig sig nu. kommer inte ihåg hur man gör Citera
Tuxxah Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 kontrollpanelen > administrationsverktyg > tjänster > leta secondary logon och slå på Citera
Caroline87 Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 funkar för mig, däremot tror jag man måste köra HEM som administratör för att den ska importa.. så var det för mig iaf. Bara att högerklicka på ikonen och "Kör som administratör" Citera
semiklonk Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2010 kontrollpanelen > administrationsverktyg > tjänster > leta secondary logon och slå på Hade redan hittat det men stort tack ändå! =) Nu funkar allt som det ska Citera
Recommended Posts