Gå till innehåll

MSN / Windows live blockerat?


MikeTime

Recommended Posts

Igår när jag startade upp lappen vägrade MSN att hoppa igång. Efter diverse försök kommer denna text upp när jag försöker gå via den webbaserade tjänsten istället:

 

Ett problem har uppstått med den här webbplatsens säkerhetscertifikat.

 

 

Säkerhetscertifikatet som presenteras av den här webbplatsen har gått ut eller är inte längre giltigt.

 

Problem med säkerhetscertifikat kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder till servern.

Det rekommenderas att du stänger den här webbsidan och att du inte fortsätter till webbplatsen.

Klicka här om du vill stänga denna sida.

Fortsätt till den här webbplatsen (rekommenderas inte).

Mer information:

 

 

Om du har kommit till den här sidan via en länk kontrollerar du att webbplatsadressen i Adressfältet är den du väntade dig.

När du går till en webbplats med en adress som https://example.com kan du försöka lägga till www till adressen: https://www.example.com.

Om du väljer att ignorera felet och fortsätta bör du inte ange personlig information på webbplatsen.

 

Mer information finns under "Certifikatfel" i hjälpen för Internet Explorer.

 

 

Denna text kommer även upp om jag försöker logga in på hotmail. Dock funkar alla andra sidor.

Har kört virusprogrammet samt ett antispywareprogram men de hittar inget. Har även ominstallerat MSN men samma sak händer.

Felrapporten visar fel nr 80048820.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...