John_teh_Donk Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Grymt skönt att se alla bord utan pro shortstacks, så skönt att det är värt att göra en tråd om det! Hoppas bara inte dom dyker upp snart igen med nån sjuk 35 bb strategi. Men då är det iaf en liten stack bakom att spela om. Tycker dom skulle kunna höjt till min 40 bb Hur som helst kom julafton tidigt i år, och jag kommer skratta ända tills jag somnar i natt, och imonn när jag vaknar kommer jag fortsätta skratta. Citera
León Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Mycket uppskattat ja. Hoppas övriga sajter kan ta efter, så att det kan bli branschstandard med minimum buyin på 35bb. Citera
jpb123 Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Det här har ju nästan kommit bort idag. Har själv bara spelat rush. Eftersom det är nytt tänker man ju inte på det. Har skillnaden blivit stor på de vanliga borden? Citera
skedvi Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Jag har en bra 35bb strategi men den avslöjar jag inte här. Citera
bjoelle Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Jag har en bra 35bb strategi men den avslöjar jag inte här. lol, tror i ärlighetens namn den varken är något att ha eller speciellt revolutionerande gl sir. Citera
DrRoland Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Bra??? Sidan är ju totalt stendöd. Tidigare så fanns det ca 20bord uppe på de spel och nivåerna jag brukade hålla till på. Nu bara ett!!! (Med 13BB i snittpott...) Över 50% av spelarpolen har försvunnit över en natt:shock: Citera
Plajer Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Bra???Sidan är ju totalt stendöd. Tidigare så fanns det ca 20bord uppe på de spel och nivåerna jag brukade hålla till på. Nu bara ett!!! (Med 13BB i snittpott...) Över 50% av spelarpolen har försvunnit över en natt:shock: vilken nivå spel? Citera
Agent Cooper Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 vilken nivå spel? Rolle spelar med playmoney. Citera
DrRoland Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Upptäckte visst var alla var någonstans. De spelar rush poker:) Citera
skedvi Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 lol, tror i ärlighetens namn den varken är något att ha eller speciellt revolutionerande gl sir. Jo den är rätt bra, men tyvärr är spelet lite för passivt på svs för den ska fungera helt bra. Längesen man fick dra ut dig nu. Bytt site? Citera
Recommended Posts