Anref Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Hej, snubblade över denna artikeln http://www.kvp.se/poker/1.1303168/slaktarn-trader-fram-aldrig-varit-en-smart-pokerspelare Och jag blev lite fundersam över detta citat "- Jag började spela poker när jag var 18 och mitt första konto var på 24hPoker. Först prövade jag fixed limit på låga nivåer, 1-2. Det gick mycket upp och ned, men totalt har det varit svårt att vinna där. Egentligen vill jag inte tala om den sajten, det är mycket setups där, berättar han för PokerMagazine.se." Hur kan ett "proffs" uttala sig på detta sätt? "Egentligen vill jag inte tala om den sajten, det är mycket setups där" Vad menar han egentligen? Att det skulle vara mer setups på ett nätverk en på flera andra? Någon som har en aning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Det måste ju vara någon "på andra sidan" av set upsen också. Tror starkt på att det är varians. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Trodde alla redan visste vid det här laget att B2B är tokriggat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Trodde alla redan visste vid det här laget att B2B är tokriggat? Det har för det mesta varit medriggat för mig Har lätt sprungit över €EV där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
--jw-- Postad 15 Januari , 2010 Rapport Share Postad 15 Januari , 2010 Skönt att tom. proffsen snackar om set ups ! Nu kommer jag kunna sommna bättre på kvällarna,,,,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts