Krossk Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Skulle vara roligt att veta om det finns några fotografer här på forumet? Finns jo risken att man kan skåda andras bilder för lite inspiration Här nedan finner ni sidan med bilder tagna och redigerade av mig: Poisset@deviantart Citera
Haslo Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 jag är intresserad av detta. Har dock ingen kamera men så fort jag har råd att köpa en systemkamera så ska jag börja fixa och lära mig allt. Älskar att se en bra bild. Citera
Krossk Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 jag är intresserad av detta. Har dock ingen kamera men så fort jag har råd att köpa en systemkamera så ska jag börja fixa och lära mig allt. Älskar att se en bra bild. Det låter som en plan! Det är jo rätt enkelt att lära sig en systemkamera, sen gäller det att vara kreativ och få ett eget bildspråk Citera
Haslo Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Det låter som en plan!Det är jo rätt enkelt att lära sig en systemkamera, sen gäller det att vara kreativ och få ett eget bildspråk mm precis. kan du inte posta nåra bilder i denna tråden? vågar inte trycka på nå länkar... Citera
devalanteriel Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Jag fotar en del, sällan professionellt dock. Lite svårt att lägga ut bilder från Bahamas. Många kattfoton blir det med fem kissar hemma. Citera
Krossk Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 mm precis. kan du inte posta nåra bilder i denna tråden? vågar inte trycka på nå länkar... Visst kan jag det Här är då en blandning av bilder som jag har knäppt under en längre period.. Citera
Krossk Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Jag fotar en del, sällan professionellt dock. Lite svårt att lägga ut bilder från Bahamas. Många kattfoton blir det med fem kissar hemma. Det låter roligt jo Vad tänker under professionellt? Modellfotografi och professionella jobb eller något annat Vore roligt att se några bilder ^^ Citera
Recommended Posts