Gå till innehåll

vem fan är jag


J-O

Recommended Posts

Tja, jag heter Jan-Ove Appelgren och är i dag en av dom 8 äkta hammerötasserna som fins i livet, jag är född under köksbordet i Toverud på hammarön. Jaha vad har jag för intressen då, jo jag älskar att slaska poker för mina egna stålar, men min absolut största passion är flugfisket efter lax. resten ger jag högaktnings fullt fan i. Dom sista åren har jag då upptäckt påkern på nätet, jag sitter i en ekonomisk situasion så att jag ger högaktnings fan i om jag trillar dit, men jag tycker fan det är kul att vara fisk.

Fisket och dom olika forumen runt det har gett mig en massa nya vänner och det har fanimig pokerforumen gett mig, ni som har träffat mig vet att jag inte bryr mig, som Valter Ego skrev i sin blogg, vansinnespoker, kul som attan. Sen är jag desasutom dyslektiker och det hoppas jag ni har översende med. Vill ni veta min politiska ställning så kan ni fan skita ner er. Vad som än händer, glöm aldrig. rocken roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Baserat på rubriken så är mitt tips att det har inmundigats Magic Mushrooms
Jodå jag har nog fan imundigat både det ena och det andra, kommer osökt att tänka på ett live game med några utav pokersveriges proffs, jag hade krökat ganska bra och nu skulle det liras live, jag var ju givetvis fisken i gamet och i första handen fick jag 7s 8s va fan 2 spader och fulla hövve i virre, stålarna börja och åka in, ett utav våra namnkunniga proffs hade pocket EE, och han vek inte ner sig och inte jag heller. Så kommer floppen, 9s 10s Js.

 

min fråga på den floppen var om jag fick ta upp plånboken och satsa mer än vad jag hade på bordet, svaret jag fick, kom igen med vad du har, så då gjorde jag det, då händer följande givetvis, 4 gatan E och river E. stålarna åker in, självklart syna jag och möts av ett belåtet flin med fyrtal, komentaren jag fick det var att inte värmlandsbönder ska spela poker, jag spände ögonen i bokförfattaren och tala om för han att om han inte har nått annat än fyrtal och komma med så ska han hålla käften, varvid jag drängde min färgstege i bordet, han fick ju höra både det ena och andra, bla. bögjävel. rocken roll ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad i hela...? Ska jag lira poker mot den här snubben den 30:e? :-D
Jag har lite reads på den snubben. Vill du ha lite tips?
Det hände en gång, jag tror aldrig mer det händer, min favvo hand är annar 7 kn off, rock n roll
Han floppade kåk med :Jh::7c: mot :Ky: :Ky: (all-in preflop) senast.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu sitter 35 pers och tänker samma sak om dig Jens! :-D

 

Ja, men av helt andra anledningar. Folk är nervösa. Jag menar, de har ju läst om hur grymt jag har spelat hela 2009 i allehanda tidningar. De har sett mig på "tv", de vet att jag frotterar mig med en trefaldig svensk mästare. De vet att jag en gång faktiskt innehade världsrekordet i turneringsvinst online (hade snortur, men ändå).

De vet att jag blev bästa svensk i de två senaste Finnkamperna och även totalt. De minns att jag slog John Duthie HU. De kommer ihåg att jag är en av få svenskar som faktiskt har burit ett äkta WSOP-bracelet.

De vet att jag har slagit Greg Raymer i kinapoker. Alla har hört om när jag eliminerade Isabelle Mercier, Moneymaker och Joe Hachem i samma turre.

 

När Tjuren från Lund klampar in står alla stilla (för att han ska kunna klämma sig förbi). /Gammalt pokerordspråk

 

/Brag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men av helt andra anledningar. Folk är nervösa. Jag menar, de har ju läst om hur grymt jag har spelat hela 2009 i allehanda tidningar. De har sett mig på "tv", de vet att jag frotterar mig med en trefaldig svensk mästare. De vet att jag en gång faktiskt innehade världsrekordet i turneringsvinst online (hade snortur, men ändå).

De vet att jag blev bästa svensk i de två senaste Finnkamperna och även totalt. De minns att jag slog John Duthie HU. De kommer ihåg att jag är en av få svenskar som faktiskt har burit ett äkta WSOP-bracelet.

De vet att jag har slagit Greg Raymer i kinapoker. Alla har hört om när jag eliminerade Isabelle Mercier, Moneymaker och Joe Hachem i samma turre.

 

När Tjuren från Lund klampar in står alla stilla (för att han ska kunna klämma sig förbi). /Gammalt pokerordspråk

 

/Brag

 

Vilka förlorade du mot då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Poker ärt kull, natten har varit tuff, fulle hövve i virre och får KK, då bestämmer jag mig för att det ska kosta, vi satasade en halv månadslön och så kommer floppen... 6 8 9 K. Stålarna börja att åka in speciellt när jag satt med Kk, så kommer gatan Ks, skitkul nu jävlar ska dra stålarna av halvbögen, stålarnaq börjar att åka in, så kommer rivver Kh, då tänkte jag mitt stackars as att nu du har du skete i det blå skåpet, varvid jag går all in med 6 månadslöner, vet ni vad fan idioten gör, han synar mig och lägger sig på golvet och asflabbar, det jävla aset hade 7 10 k. Jag är inte långsint men jag ska fan slå ihjäl honom, fan jag hatar dom där jävla asen, fast det var ju ganska kul, fan vad dum i huvudet man är ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...