Mohican Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Förlorade med AA mot 78 i andra handen. Faan, jag ger upp. Citera
@ntonius Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Förlorade med AA mot 78 i andra handen. Faan, jag ger upp. OMAJGAD, MOT SJU OCH ÅTTA? Citera
fowran Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Du var iaf sjuuuukt högt i din prefloprange Citera
Schultziie Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Happens to everyone from time to time, everyone goes bust. You'll be back in the game before you know it, Citera
Slaktavfall Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Happens to everyone from time to time, everyone goes bust. You'll be back in the game before you know it, Jag är inte så duktig på tyska, kan du översätta till vanlig svenska? Citera
Mohican Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2010 Happens to everyone from time to time, everyone goes bust. You'll be back in the game before you know it, Your'e right, shit happens. And I should know it, since i've been playin' a few more years than the most of u. I just wanted to whine. Citera
Steel Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 126 meningslösa spam-inlägg på ett par veckor. Får man fråga under vilket nick du spred dynga tidigare? Citera
Mohican Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2010 126 meningslösa spam-inlägg på ett par veckor. Får man fråga under vilket nick du spred dynga tidigare? Wow, nu skiter jag på mej. Ps; men skicka ett PM så får vi reda ut det. Citera
Tusse Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Jag har nu läst igenom Mohicans alla trådar, och det kan vara bland de roligaste jag gjort i mitt liv. Speciellt den om systembolaget tjejen:-). Men helt ärligt, vad vill du uppnå med dessa meningslösa inlägg ? Citera
Lemiux Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Jag skulle skicka till supporten och fråga om jag kan få cashen tillbaka, annars ringa 112 imo Citera
megaspappa Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Jag skulle skicka till supporten och fråga om jag kan få cashen tillbaka, annars ringa 112 imo Citera
Drunken_Penguin Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Nybörjar-delen är avsedd att vara en frizon för just nybörjare där man ska kunna slippa levling och allmänt trams. Att då posta en sån här skittråd är under all kritik. Mohican, du är uppenbarligen inte nybörjare*, utan du vill bara gnälla. Nästa gång du postar något i nybörjardelen utan någon som helst relevans så får du en månadsban. *Edit: han har skrivit själv att han spelat poker i 6 år i en annan tråd. Citera
Recommended Posts