inteillaalls Postad 24 Maj , 2005 Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 Är det bara jag som brukar skriva ut trådar för att läsa på lunchen eller bussen hem? Sidbredden på forumet passar inte A4 och jag har svårt att tro att det beror på skrivaren. Krymper jag allt till 80% blir det fint. Kan ni anpassa bredden till A4? Eller kanske programmera en "Print View" knapp? /G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 24 Maj , 2005 Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 Är det bara jag som brukar skriva ut trådar för att läsa på lunchen eller bussen hem? Ehh... jo kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 24 Maj , 2005 Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 Gkillah - POKERFORUM.nu-addict, yes? En "print me"-funktion finns på min oändligt långa att göra lista. En fix tillsvidare är att köra Firefox som har en "anpassa utskrift till sidbredd"-funktion. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 24 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 POKERFORUM.nu-addict, yes? Jo nog är det så! Är rätt schysst att printa ut en diskussion och läsa den på dass faktiskt! köra Firefox Damn, jag kör ju eldräven, ska kolla in inställningarna nogrannt nu. Tack för tipset. /G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts