swahnroger Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Bjuder du en hundring?
Basselito Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Bjuder du en hundring? Ja jag ska bara mäta halsen så att det inte blir för kort
swahnroger Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Jag hinner käka upp dom om du inte rappar på. Skulle bli en perfekt gåva... Det är ju snart Alla hjärtans. EDIT: Fortfarande kåt.
Basselito Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Jag hinner käka upp dom om du inte rappar på. Skulle bli en perfekt gåva... Det är ju snart Alla hjärtans. Jag får nog försöka göra ett själv och ge bort om jag mot all förmodan skulle lyckas hitta en dejt. Risken att jag skulle lyckas framgångsrikt som gigolo är nog betydligt större dock.
swahnroger Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 I stället för att lägga en massa pengar på middag osv kan man ju investera i en säker kväll. *Nudge nudge*. Mitt tips till dig.
swahnroger Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Ja jag ska bara mäta halsen så att det inte blir för kort That's what she said.
Basselito Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 I stället för att lägga en massa pengar på middag osv kan man ju investera i en säker kväll. *Nudge nudge*. Mitt tips till dig. Gillar verkligen hur du tänker. Det här är min nya favoritnattbok!
swahnroger Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Man tackar, nån måste ju vara bäst oxo. Ska ta och offra 1 timme på disken. Har slackat nåt grymt på sistone. Livet som pokerproffs har en baksida... EDIT: Slutade kvällen upp, om nån bryr sig.
Basselito Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Man tackar, nån måste ju vara bäst oxo. Ska ta och offra 1 timme på disken. Har slackat nåt grymt på sistone. Livet som pokerproffs har en baksida... EDIT: Slutade kvällen upp, om nån bryr sig. Ingen som bryr sig om ifall du slutade upp men hurfan kan man kalla sig pokerproffs om man inte har kokerska och städerska?
swahnroger Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Min vän, fet finns något filosofiskt över att stå och nöta disk nån timma då och då. Man får en vidare, djupare syn på livet. Även bortsett från det det så skulle jag inte vilja ha löst folk springande hemma hos mig. Har insett att det kan bli problem om jag någon gång fixar en större lya. Slutsatsen är att jag hellre lever tajtare rumsligt sett än släpper in några okända nötter i min borg. Bonus: Mer pengar över till snacks.
swahnroger Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 02.10 Ännu ett avsnitt av Dexter. Bra serie. 02.11 Försöker lägga kabel. Misslyckas helt.
swahnroger Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 11.55 Liggandes i sängen börjar jag dagen med att fiska ut en snorkuse och näsblodet kommer som ett brev på posten.
swahnroger Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Bra gjort!!! Hoppas värdet håller i sig, annars blir det knapert på ålderns höst aka pensionen. Playa hatin' from the sideline...
swahnroger Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Om GM säljer SAAB för 1 kr, betalar då köparen på riktigt 1 kr? Eller skiter dom helt enkelt i det, nån som vet?
swahnroger Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Fick årsbeskeded från CSN i dag. Insåg att nästan hälften av pengarna jag betalar varje månad går till ränta. Fett +EV att betala av snabbare!
ryanatwood Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Räntan från CSN är nästan obefintlig jämfört med dem flesta...
JELLJUN Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Om GM säljer SAAB för 1 kr, betalar då köparen på riktigt 1 kr? Eller skiter dom helt enkelt i det, nån som vet? 1kr är väl bara en symbolisk summa då köparen får ta över skulderna. Rätta mig om jag har fel. Detta istället för kk.
swahnroger Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Räntan från CSN är nästan obefintlig jämfört med dem flesta... Jao, men ändå. Känns lite fiskigt...
swahnroger Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Plussar ett par CSN-inbetalningar, dax för middag
hubbahubba Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Fick årsbeskeded från CSN i dag. Insåg att nästan hälften av pengarna jag betalar varje månad går till ränta. Fett +EV att betala av snabbare! Det beror väl på vad alternativet är?
swahnroger Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Alternativet är att inte betala av snabbare och bli knullad av räntan.
swahnroger Postad 15 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2010 04.20 Nyduschad, nyrakad och trött. Har precis lagt på vinterdäcken. Också +EV.
Slaktavfall Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 Om GM säljer SAAB för 1 kr, betalar då köparen på riktigt 1 kr? Eller skiter dom helt enkelt i det, nån som vet? Jag vet, men jag tänker inte berätta det för dig! Det är en HEMLIGHET
swahnroger Postad 15 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2010 Jag gissar att dom flippar om den. EDIT: Är det du på bilden?
fsista Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 Alternativet är att inte betala av snabbare och bli knullad av räntan. Ifall jag hade kunnat och fått CSNs lånevillkor, hade jag lånat >100 MSEK på CSNs lånevillkor och betalat av precis enligt deras premisser.
Recommended Posts