swahnroger Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 En till 2 outare i röven. Hur kommer det sig att jag drar ut så sällan? En stilla undran bara... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Varför brer folk inte ut kaviar på mackorna? Jag tycker det är vidrigt med tjocka kaviarstreck. Om man nu smetar ut smör, marmelad, jordnötssmör eller whatever hyfsat jämnt på mackan så borde man väl göra detsamma med kaviar. En riktig artist kladdar inte med färgen, brukar min tjej säga. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Sådärja, en 3 outare och sen en floppad kåk som naturligtvis inte får stå. Fredagsriggen slår nya rekord idag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Hej Chocolate! Är det din egen bajskorv du har lagt upp? Spelar det någon roll om det är min eller Crappys? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 OS-invigning om 2 timmar. Vem ska se? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 hur mkt back idag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 obs menade inte att va dryg i ovanstående inlägg men de nämns aldrig ngt om hur mkt du vinner/förlorar eller på vilken nivå du spelar så e lite nyfiken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 I dag ligger jag nog marginellt plus, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 OS-invigning om 2 timmar. Vem ska se? Jag ska kika! (längtar tills de skall börja spela is-hockey) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Sådärja, en 3 outare och sen en floppad kåk som naturligtvis inte får stå.Fredagsriggen slår nya rekord idag. sen sa du att du ligger plus idag? hmm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Då kan du tänka dig om mina nötter hade fått stå nån gång. Fatta plusset! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 02.30 - Kall QP cheese med mjölk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Varför måste alltid loggorna till OS se ut som att dom designats av en efterbliven 7-åring? Alltid alltid alltid samma sak. Tänk lite nytt nån gång. Som McDonalds och deras mango salsa dip. Där finns ideérna, hoppet och framtiden. Nu tror ni jag tjafsar, men det är fasiken sant, eller hur? Utan nya uppfinningar stannar världen. Fatta det designers. Ja, och sluta sno från 70-talet. Så tragiskt att det är grrrr. Stora blommor och skit överallt. Och ge oss för *helvete* 2 liters Dr Pepper. Hålla på och tjafsa med 0,5 liter, så sämst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Måste bara fråga, gör du någonsin egen mat eller köper du varje dag? Hoppas du motionerar på något sett iallfall Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Motion? In och ut räcker va? Maten köper man ju, eller så får bruden fixa nåt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Prata mer poker, jag läser här för att lära mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 15.00 - Nyvaken med bruden går jag ut hårt med en kebabpizza. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Att nåt som ser så sjukt äckligt ut kan vara så gott! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Näe, det där var väl första bilden som faktiskt får det att vattnas i munnen på mig! Själv har man nyss avverkat rökta räkor, avocado, baugetter, smör, ost och mortadella! Givetvis en iskall Gösser till detta. OS nästa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Prata mer poker, jag läser här för att lära mig! +1 edit: pix på brud Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Snart dax för MF part deux. Till det behövs starka grejor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 +1 edit: pix på brud Jag instämmer, +1 imho Dessutom skulle jag vilja se en graf på din viktutveckling sedan nyår. Gärna mot bakgrund av upplevd och faktisk livsEV. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Jag instämmer, +1 imho Dessutom skulle jag vilja se en graf på din viktutveckling sedan nyår. Gärna mot bakgrund av upplevd och faktisk livsEV. Min viktkurva matchar nog mitt vinstgraf 1:1 i stålarz vs gram, eller nåt. Kan tyvärr inte outa bruden, men alla sorters livsEV är fetplus Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Mr Diabetes, hur mår dina matvanor? Äter du någonsin riktig mat? Chockerande att se hur mycket skräpmat du trycker i dig varje dag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Hur definerar du riktig mat? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts