swahnroger Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Hot Sweet Chili kan vara lösningen på dina rektala problem. Det låter lagom troligt Föredrar Estrellas Sour cream and dill om man ska trycka chips. Colan är given! Dipp är ju gott det med, men känns liiite småsjukt att trycka i sig 3-5 dl creme fraiche samtidigt med det andra. Vi snackar 1-1,5x dagsbehovet av kalorier. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Det låter lagom troligt Föredrar Estrellas Sour cream and dill om man ska trycka chips. Colan är given! Dipp är ju gott det med, men känns liiite småsjukt att trycka i sig 3-5 dl creme fraiche samtidigt med det andra. Vi snackar 1-1,5x dagsbehovet av kalorier. Dip gör man på gräddfil ffs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Pepparchips is the fucking nuts.Underskattade om inget annat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Förihelvete! Gräddfil!!! Vitlök är det ju typ i alla dipp o de är ju bra. Sen kör man grill el vikingchips. Ja, de heter viking. I går kollade jag på supersize me. Nu ska jag köpa lunch. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 I går kollade jag på supersize me. Nu ska jag köpa lunch.Samma här. Kom in i programmet när han dag nio kräks ut genom vindrutan. Great stuff. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Dip gör man på gräddfil ffs. Förihelvete! Gräddfil!!! Gräddfil är så jävla micro! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Gräddfil är så jävla micro! Jag har provat ett hekto mongolisk jakbajs för 50.000 men det blev fan inte godare för det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Tacka för det. Det blir alldeles för tjockt. På dippåsen står det att den ska mixas med 3 dl gräddfil. Jag rekommenderar att man i stället blandar med 5 dl creme fraiche. Om du sen inte äter upp allt på en gång räcker det att blanda ner 1 tsk mjölk för att det ska bli "rätt" konsistens igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Tacka för det. Det blir alldeles för tjockt. På dippåsen står det att den ska mixas med 3 dl gräddfil. Jag rekommenderar att man i stället blandar med 5 dl creme fraiche. Om du sen inte äter upp allt på en gång räcker det att blanda ner 1 tsk mjölk för att det ska bli "rätt" konsistens igen. Känns ju sjukt meckigt att börja mäta upp mjölk och blanda i och hålla på när man bara kan blanda med 3 dl gräddfil för pörfa resultat direkt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Att använda gräddfil till dipp är som att knulla med kondom. Överlägset mer känsla i creme fraiche. Dessutom får du knulla 40% mer med 5 dl. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Du får ju mindre smak i dina 40% mera. Som att säga att det är bättre att ligga med en tjej på 90 kilo ist för en tjej på 60 kilo för att man får 30 kilo mera tjej. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Du får ju mindre smak i dina 40% mera. Som att säga att det är bättre att ligga med en tjej på 90 kilo ist för en tjej på 60 kilo för att man får 30 kilo mera tjej. LOL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 I rest my case. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Du får ju mindre smak i dina 40% mera. Som att säga att det är bättre att ligga med en tjej på 90 kilo ist för en tjej på 60 kilo för att man får 30 kilo mera tjej. ja? Låter ju spännande och lite pirrigt tycker jag *rodna* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 ja? Låter ju spännande och lite pirrigt tycker jag *rodna* Har faktiskt en polare som testat att ligga med en tjockis, 2 gånger. Vi kör killkväll på krogen, han hittar en brud över 80 som han ska sexa upp, går hem till henne, börjar arbeta... och bangar. Säger "Det här går inte", tar på sig och går. 2 GÅNGER! Sen lovade han att aldrig försöka igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Måste haft riktigt liten snopp, din "kompis". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Nä, bara van med att ligga med snygga tjejer Men svag, det var han fan! Man måste ju iaf avsluta. Lite stolthet får man ju ha. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Du får ju mindre smak i dina 40% mera. Som att säga att det är bättre att ligga med en tjej på 90 kilo ist för en tjej på 60 kilo för att man får 30 kilo mera tjej. LOL, men det är snarare som att du får äta dig mätt med en tjej på 45 kg och sen, när du är hungrig igen, så ligger där en extra portion brud. Även om jag nu personligen föredrar tjejer med lite mer former. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Blev en påse mixade burgare från McD + en 2 liters cola till middag. Man önskar att vissa andra skulle trycka lite mer snällmat också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Bra kvalitet. De uppfyller ISO-standard ifråga om transparenta fettfläckar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Fram med vispgrädden boys and girls, nu är det helg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Skönt med helg efter en veckas kneg i fabriken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Skönt med helg efter en veckas kneg i fabriken. Ja precis *host* *host*. Hur som helst inleder man bäst grind-fredagen med en bit mat. Nån slags kebab med obligatorisk cola. Sparar som vanligt 1/3 till senare. Onödigt att trycka i sig så man spricker. Framåt småtimmarna kommer resterna att sitta som gjutet i lilla maggen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Alltså... det kan vara det äckligaste jag har sett. Kebabpizza med pommes ovanpå dränkt i en jävla massa sås? Och jag är ändå rätt tjock.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Alltså... det kan vara det äckligaste jag har sett. Kebabpizza med pommes ovanpå dränkt i en jävla massa sås? Och jag är ändå rätt tjock.... Whut?! Så mycket sås är det inte. Dessutom en massa grönsaker till! Nåväl, Vad ska herrn pyssla med en sån här kväll? Pokra? PS3a? Datekväll? EDIT: Å fan, Budapest. WP. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts