DavidDuzak Postad 6 September , 2010 Författare Rapport Postad 6 September , 2010 häh skojade, inte ska jag rösta på mp. är ju bonde för bövölen! Citera
DjLuppy Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 HAHAHAHA avataren! Äre Mr-Bluff snubben i Prag? Citera
DjLuppy Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 Min? Stalker butabi Bör man vara mer orolig än vanligt? hihi Citera
Tiltkorven Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 mmm suger att jag gillar den, hatar takida. Gammal och grå, ärrad och bitter. Jag håller på att bli gammal helt enkelt. PF har bytts ut mot facebook, mopedåkande mot trivial pursuit och starksprit mot vin. Sedan har pf verkligen tappat stinget på senaste nu när stora delar av eliten har beblandat sig med pöbeln eller slutat skriva. Mitt bäst-före har datum har också passerat sedan länge och mina levlingar är numera allt för uppenbara. Jag har nog tappat glimten i ögat... Du skrev typ ner mitt liv på en mening Citera
Snygglenn Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 haha jävlar vilken trött människa Citera
Yxel Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Tiltad deluxe. Sitter här i lgh i barre och ska åka på turneringen som nu börjar om 20 min. Givetvis går inte en spansk dörr att öppna inifrån då man har låst utifrån vilket är läget nu och givetvis har de inte lämnat någon nyckel som jag kan öppna med men varför var de tvugen att låsa? Jag hatar spanjorer och hela deras kultur om att ingenting kan vara logiskt utan allt ska vara så komplicerat och ostandard som möjligt, vidriga är de. +1 Citera
Starfitter Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 det är väl då man vet att det är fest? Citera
heltoker Postad 25 September , 2010 Rapport Postad 25 September , 2010 ledsen att behöva rätta dig men du har fel på alla punkter om spanjorer! Helylle folkslag dedär Citera
KungKroon Postad 29 September , 2010 Rapport Postad 29 September , 2010 Riktigt sjukt att man var i barca en hel vecka utan att träffa Duzak Om vi träffades nån gång och jag har glömt det ber jag om ursäkt Annars skyller jag på dig för att du aldrig var ute osv Citera
NikLasVegas Postad 29 September , 2010 Rapport Postad 29 September , 2010 Riktigt sjukt att man var i barca en hel vecka utan att träffa Duzak Om vi träffades nån gång och jag har glömt det ber jag om ursäkt Annars skyller jag på dig för att du aldrig var ute osv +++ Citera
boman Postad 29 September , 2010 Rapport Postad 29 September , 2010 haha jafyfan då har ni missat grabbar man kan mao konstatera att eran resa sög jämfört med vad den kunde ha blivit med duzak i farten.. Citera
kossan Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 varför är dollarn så låg? djens sa att den skulle öka ju vill köra ngt race, tips på sida där jag kan göra det? helst ongame. läser min affe här och har ngt race så kör jag på det men du är ju aldrig inne... Råd inom finassektorn är fäskvara.Du får nog räkna med en svag dollar under ett bra tag framöver skulle nog tom kunna avråda till att inneha den.Men jag har haft fel förr. Skulle vilja veta vad Joe Falk tycker i frågan. Fö tycker jag sek känns bätte än både dolls o evvro. GL vid borden. Citera
Recommended Posts