KallOödmjukDiva Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Duzak är pung. pluss Citera
wahlen1 Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Står på barabar i Ystad atm, ingen höjdare. Ystad, fyfan säger jag bara skönt att man flyttade där ifrån när man var 19 bast. Slippa alla handbollstöntar Citera
Amutu Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Ystad, fyfan säger jag bara skönt att man flyttade där ifrån när man var 19 bast. Slippa alla handbollstöntar haha Citera
Starfitter Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Ystad, fyfan säger jag bara skönt att man flyttade där ifrån när man var 19 bast. Slippa alla handbollstöntar OMFG :ola: Citera
wahlen1 Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Det stämmer ju som fan. Om man inte spelar handboll är man en nolla i princip Och ystad är riktigt jävla lamt. För några år sedan när jag och min tjej gick i stan, min tjej klädde väl sig lite annorlunda än många. (pandapop) om ni vet vad det är ^^ Men iallfall. Kunde fan inte gå 5 meter innan folk glodde. Folk pekade på henne som att de aldrig sett något liknande förr. Tom en kille som satt i rullstol och är allmänt störd, kollade på henne som ah, ni fattar. Iallfall jag kommer aldrig flytta dit igen efter man bott i götet 2 år. Citera
Starfitter Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 härligt med hårda tag mot folk som tror dom får var alternativa. MVH Kenny "Handbollsinnespelaren" Johansson Citera
Nice Hand GG Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 danity inte för att vara elak eller så, själv kanske jag inte hade pekat men jag hade funderat resten utav dagen hur fan personen tänkte när den valde en sådan stil och inte gillar uppmärksamheten man får utav sin ovanliga stil pandapop? Citera
Staahla Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Det stämmer ju som fan. Om man inte spelar handboll är man en nolla i princip Och ystad är riktigt jävla lamt. För några år sedan när jag och min tjej gick i stan, min tjej klädde väl sig lite annorlunda än många. (pandapop) om ni vet vad det är ^^ Men iallfall. Kunde fan inte gå 5 meter innan folk glodde. Folk pekade på henne som att de aldrig sett något liknande förr. Tom en kille som satt i rullstol och är allmänt störd, kollade på henne som ah, ni fattar. Iallfall jag kommer aldrig flytta dit igen efter man bott i götet 2 år. Bland det roligaste jag läst på pf.nu i år, så många dimensioner av rolighet dessutom, frivilligt och ofrivilligt etc. Citera
boman Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 haha dock så är det helt rätt, alternativa människor bör tänka om.. en cpskadad väljer inte att vara cp direkt. Citera
Staash Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Ystad, fyfan säger jag bara skönt att man flyttade där ifrån när man var 19 bast. Slippa alla handbollstöntar tönt Citera
Staahla Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Jag tycker det är häftigt med folk som vågar sticka ut. Jag baktalar, tittar och kan inte låta bli att skratta ibland, stor människa som jag är, men tycker ändå det är häftigt. Citera
hankie123 Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 härligt med hårda tag mot folk som tror dom får var alternativa. +1 dagens garv hahaha Citera
Eblinho Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Det stämmer ju som fan. Om man inte spelar handboll är man en nolla i princip Och ystad är riktigt jävla lamt. För några år sedan när jag och min tjej gick i stan, min tjej klädde väl sig lite annorlunda än många. (pandapop) om ni vet vad det är ^^ Men iallfall. Kunde fan inte gå 5 meter innan folk glodde. Folk pekade på henne som att de aldrig sett något liknande förr. Tom en kille som satt i rullstol och är allmänt störd, kollade på henne som ah, ni fattar. Iallfall jag kommer aldrig flytta dit igen efter man bott i götet 2 år. seriöst vad förväntar du dig? Citera
Amutu Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Dags att byta flickvän danity ? ! Ser hon ut som på bilderna ovan så är det inte mkt att hänga i julgranen med. Explo= Byt flickan GTO = Ultimatum: Byt stil eller GG no re. Citera
wahlen1 Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 både hon och jag har bytat stil, det var när vi var 16 år typ hon klädde sig så. Kul att jag gjorde så några skrattade ju Det är väl klart att man klär sig alternativt för folk ska se på en, men om man gick i göteborg då var det inte alls på samma sätt, för där finns det så mycket sånt. Men i Ystad. Då var det som man kom från en annan planet för man klädde sig så.. btw, finns här kanske fler folk från ystad här eller vad fan gör ni i ystad? Citera
wahlen1 Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 tönt Tönt för att? utveckla plx. Citera
obvspeltorsk Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Är nästan som att du är tsm med Bill Kaulitz danity =) Citera
wahlen1 Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Är nästan som att du är tsm med Bill Kaulitz danity =) Definitivt inte, du har då aldrig sett en som har sånt hår isåfall Citera
Vin-Niclas Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 De borde ju inte bry sig eftersom du fortfarande är på den onda sidan. Bakåtsträvare! USCH! Citera
Tottyville Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 blev ett jäkla liv vid köksbordet här hemma nu imorse när jag berättade att jag skulle rösta på miljöpartiet istället för sossarna. men vad fan har de att göra med vad jag röstar... Sån här stämmning eller? Citera
Opteron Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 Vad spelar det för roll? Är ju same same typ? Citera
Recommended Posts