--jw-- Postad 27 Januari , 2010 Rapport Postad 27 Januari , 2010 När man som du har en tuff period som du nu( spel på 25/50 ). Är det inte jobbigt att gå upp i nivå o låta det fortsätta där ? Dock riktigt tunga händer, lider ! PS; 180K back på 2dagar, dags för stoploss ?!? Eller e du rullad för de swingsen ? Citera
rAilFISH Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 PS; 180K back på 2dagar, dags för stoploss ?!? Eller e du rullad för de swingsen ? Fyfan vad man hatar att höra sånt där när man springer dåligt.. Citera
Teh_MoUsE Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Ta ett break är mitt råd, även om man tror det är nonsens så är det nyttigt bra db f.ö. Citera
pezdawg Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 funderar på att lägga ner det hära. even över 6 månader nu. måste obv vara rätt dålig Spela när lusten faller på istället, orka pressa händer när man är otaggad. Sen flippar man ju över badbeats som man vanligtvis rycker på axlarna åt när man är inne i en runbad period. Jag tycker du ska tat lite lugnt och inte känna att det är jobbigt och ett tvång lixom, utan vänta in att du är nollställd psykiskt. Du vet säkert om det här men kan ju inte skada att bli påmind när tilten sitter i. Citera
urmy Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Vet inte vart jag ska skriva så jag frågar här: funkar svs för er? nån som vet nått? Citera
Snusarn Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 stängt en timme eller nåt sånt skrev dem. Citera
Tottyville Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Vet inte vart jag ska skriva så jag frågar här: funkar svs för er? nån som vet nått? stängt en timme eller nåt sånt skrev dem. ty, tänkte precis dra igång en tråd. startar kl 18, eller? sorry för hijack mega, hoppas badrunnen vänder asap Citera
pezdawg Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 (Uppdaterad)Störningar i pokerklienten 2010-01-28 Just nu (28/1) har vi störningar i pokerklienten. Klockan 14:40 den 28/1 startar vi om hela pokerklienten på grund av de driftstörningar som varit under dagen. Nu fungerar vår pokerklient åter som den ska. [ ] Fungerar som den ska. Citera
DjLuppy Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 När man som du har en tuff period som du nu( spel på 25/50 ). Är det inte jobbigt att gå upp i nivå o låta det fortsätta där ? Dock riktigt tunga händer, lider ! PS; 180K back på 2dagar, dags för stoploss ?!? Eller e du rullad för de swingsen ? oskön level. Hejja mega, hoppas det vänder Citera
papiPope Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Even på 6 månader är ju inte alls något katastrof, eller dåligt för den delen. Varians is not the shit, men om du inte har gått minus lär du ju börja vinna snart igen. Borde du ju göra iaf:-) gogo, heja boden Citera
--jw-- Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Ok, ber om ursäkt. Lite klantigt o otajmat inlägg........ Citera
DavidDuzak Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 nyköpt skjorta och ni vet vad det betyder, grind. Citera
Recommended Posts