Dandy Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Har hört talas om andra som har lyckats, vet inte om det stämmer då det är avlägsna rykten.Annars finns det ett sätt att gå runt problemet, men det är inte riktigt rumsrent. Till detta är det bra att ha en flick/pojkvän. Haha! Jag satsar på att hoppas på de avlägsna ryktena istället Citera
León Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 finns nån tråd här på pf. dom har tydligen ett eget system för att räkna ut rakebacken på ftp. VIIIIDRIIIIIGT :S:S:S:S:S (risken finns ju också att dom gör likadant på andra sajter) Dom kör tydligen samma system på Unibet, så mest troligt gör dom väl likadant överallt. Nä, skippa rakebacklovers, då det inte är svårt att hitta andra större seriösa aktörer som ger bättre deals än rakebacklovers. Citera
EGUREN Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Tjena, Har varit i kontakt med rakebacklovers och fått detta svar: Rakebacklovers har sedan 1 januari 2010 ändrat om sitt system på Full Tilt Poker och räknar nu ut rakebacken på ftp enligt följande sätt: Net rake * 0.27 = rakeback Dock har de inte hunnit bygga om detta i sitt system, men ska vara klart under nästa vecka. Och för Unibet så är det Unibet själva som räknar ut rakebacken och rakebacklovers har inget med det att göra. Enda rummen Rakebacklovers räknar ut rakebacken själva är Absolute Poker, Ultimatebet och Full Tilt Poker. Så antar att Rakebacklovers regerade efter alla klagomål. Citera
ShitSux Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Enda rummen Rakebacklovers räknar ut rakebacken själva är Absolute Poker, Ultimatebet och Full Tilt Poker. Så antar att Rakebacklovers regerade efter alla klagomål. Det känns ju väldigt tryggt när det inte står någonstans om hur uträkningen görs i detalj. Citera
walkertullaris Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Fick svar från supporten nu. Stod att dem inte erbjuder rakeback till spelare direkt från FTP, men att min spelarinfo hade skickats till rakebackpros och att det nu ska ta kontakt, så jag hoppas på det bästa! Och nu har jag RB på fulltilt genom rakebackpros, tog några dagar att få allt fixat dock, men du får alla instruktioner Citera
Dandy Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2010 Och nu har jag RB på fulltilt genom rakebackpros, tog några dagar att få allt fixat dock, men du får alla instruktioner Grymt! Hoppas jag dem kontaktar mig inom kort igen då, för som sagt så sa dem ju häromdagen att jag nu står med i deras records och att de hör av sig direkt när det finns möjlighet för rakeback. Citera
SethCohen Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Har mailat till brpros två gånger. Har fortfarande inte ens fått ett svar. Citera
Dandy Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2010 Har mailat till brpros två gånger. Har fortfarande inte ens fått ett svar. Konstigt. Testa att maila FTP också, så skickar de ditt ärende vidare till rbpros. Citera
SethCohen Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Jag har mailat på nytt igen, får jag inget svar inom 2 dagar så blir det ft.s support. Citera
jkkman Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Tjena, Har varit i kontakt med rakebacklovers och fått detta svar: Rakebacklovers har sedan 1 januari 2010 ändrat om sitt system på Full Tilt Poker och räknar nu ut rakebacken på ftp enligt följande sätt: Net rake * 0.27 = rakeback Dock har de inte hunnit bygga om detta i sitt system, men ska vara klart under nästa vecka. Och för Unibet så är det Unibet själva som räknar ut rakebacken och rakebacklovers har inget med det att göra. Enda rummen Rakebacklovers räknar ut rakebacken själva är Absolute Poker, Ultimatebet och Full Tilt Poker. Så antar att Rakebacklovers regerade efter alla klagomål. jag hoppas dom gular rakt ut ändå... Citera
Dandy Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2010 Det här gick fortare än jag hoppats på, nu har även jag rb hos FTP! Citera
schumme Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Jag fick minsann inget från rbpros, varför är det så tror ni? Finns det andra alternativ? Citera
Dandy Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2010 Jag fick minsann inget från rbpros, varför är det så tror ni? Finns det andra alternativ? Fick du inget mail alls eller fick du ett "nej"? I fall 1 så är det väl bara att maila igen och tjata Citera
schumme Postad 27 Januari , 2010 Rapport Postad 27 Januari , 2010 Jag fick ett nej, okej då testar jag! Citera
Dandy Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2010 Jag fick ett nej, okej då testar jag! Okej, konstigt. Lycka till. Citera
Nemesis Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Konstigt. Fullt tilt skickade vidare mitt ärende til RBpros för 1 år sen. Inget hände! Nu skickade jag till Full tilt igen och dom säger bara att det är vidarebefodrat till RBpros igen. Har inte ens satt in pengar på mitt full tilt konto någonsin. Seeegt. Citera
Dandy Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Postad 28 April , 2010 Konstigt. Fullt tilt skickade vidare mitt ärende til RBpros för 1 år sen. Inget hände! Nu skickade jag till Full tilt igen och dom säger bara att det är vidarebefodrat till RBpros igen. Har inte ens satt in pengar på mitt full tilt konto någonsin. Seeegt. Låter segt. Vet inte om alla får eller bara vissa och vilka kriterier som då gäller är ju väldigt svårt att veta. Men problemet kanske är att du just inte satt in pengar någonsin. Citera
schenker Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Konstigt. Fullt tilt skickade vidare mitt ärende til RBpros för 1 år sen. Inget hände! Nu skickade jag till Full tilt igen och dom säger bara att det är vidarebefodrat till RBpros igen. Har inte ens satt in pengar på mitt full tilt konto någonsin. Seeegt. Aldrig spelat på kontot? Öppna nytt då, jag rekommenderar via Rakerebate eller Raketherake. Citera
wahlen1 Postad 29 April , 2010 Rapport Postad 29 April , 2010 Aldrig spelat på kontot?Öppna nytt då, jag rekommenderar via Rakerebate eller Raketherake. Jag fick 22$ från poker.se men aldrgi satt in osv, vågar man starta nytt konto med samma uppgifter? Vad kan hända som värst, att dom bannar mig ? vågar man sätta in 300$ och skaffa rb och få bonus eller ska jag skippa det? Citera
schenker Postad 29 April , 2010 Rapport Postad 29 April , 2010 Jag fick 22$ från poker.se men aldrgi satt in osv, vågar man starta nytt konto med samma uppgifter? Vad kan hända som värst, att dom bannar mig ? vågar man sätta in 300$ och skaffa rb och få bonus eller ska jag skippa det? Då kanske det kan vara knepigare...och inte helt korrekt att skapa ett nytt. Jag är inte säker. Men om bara ett konto är skapat i ditt namn och med en mail-adress, men inga insättningar eller uttag gjorts så ser jag inga problem att skapa ett nytt konto (kanske med annan mail-adress). Jag menar, teoretiskt kan ju vem som helst ha skapat det första kontot i ditt namn. Citera
wahlen1 Postad 29 April , 2010 Rapport Postad 29 April , 2010 Kan ju inte vara så farligt att starta nytt konto med annan mail faktiskt. Menar, har ju som du säger aldrig tagit ut pengar, har 50fpp typ, spelade 1 dag och pengarna skottade jag bort, Citera
wahlen1 Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Försöker fixa från en sida och där fick jag 27% och 100% bonus, men har inte satt in pengar men det står att jag inte har några bonusar, kommer de fram när jag får in pengara eller? Citera
JNL Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Har ett jättegammalt konto på Full Tilt utan rakeback, mailade och bad om att få rakeback men fick svaret att jag har en affiliate som inte ger rakeback och att de inte kan byta min affiliate... Kan för övrigt vara pf som är min affiliate, ingen aning om vilken sida som annars skulle vara det. Någon som har nåt bra tips på vad jag kan göra? (det uppenbara att regga nytt konto undviker jag helst) Citera
ShitSux Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Det är väl mer eller mindre kört om du är reggad genom en affiliate. Det skulle vara om din affiliate kunde ordna det i sådana fall, men det kan ju bli problematiskt om du inte vet vem som är din affiliate. Citera
JNL Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 Det suger ju verkligen något enormt, men är väl inte mycket att göra. Någon som vet hur/om man kan får reda på vem som är ens affiliate? Citera
Recommended Posts