Sactodian Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Hur tycker ni jag spelade den här handen och hur spelar ni i FL SH? Har ingen direkt read på dom vid bordet. SB är tight och passiv för att vara SH-spel... Efter att många gånger saktat ner när det är färghot, och förlorat bets där jag checkat/callat istället för raisat, har jag bestämt mig för att i SH alltid spela t.ex. stege och set aggressivt trots färghoten... Är ganska säker på att han satt med AJ+ eller TT+ 5/10 Hold'em (4 handed) converter Preflop: Hero is UTG with :qs, :ts. Hero raises, 1 fold, SB calls, 1 fold. Flop: (5 SB) :kh, :7h, :ad (2 players) SB checks, Hero bets, SB raises, Hero calls. Turn: (4.50 BB) :jh (2 players) SB bets, Hero raises, SB 3-bets, Hero caps, SB calls. River: (11.50 BB) :4s (2 players) SB checks, Hero bets, SB calls. Final Pot: 13.50 BB Results in white below: SB doesn't show. Hero has Qs Ts (straight, ace high). Outcome: Hero wins 13.50 BB. Citera
Recommended Posts