japp68 Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 någon som vet om och när denna turre blir av? när börjar kval? var med på Sardinien 2009 och det var mkt kul. mvh janne Citera
ElegantBB Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 lol det är lite tidigt skulle jag tro ;D Citera
lillsvensson Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 lol det är lite tidigt skulle jag tro ;D Så jävla onödigt svar! Svara när det blir av istället! Varför är det för tidigt? Skärp till dig för fan! Om du inte vet, svara inte! ok?. Va inte så jävla dryg! Och kolla hur många inlägg han har gjort, va lite trevlig när det kommer nya folk hit! skärp till dig för fan! edit: Ok, han är reggad aug 09, men har lite postat. Tänk till Citera
WokadGnu Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Så jävla onödigt svar! Svara när det blir av istället! Varför är det för tidigt? Skärp till dig för fan! Om du inte vet, svara inte! ok?. Va inte så jävla dryg! Och kolla hur många inlägg han har gjort, va lite trevlig när det kommer nya folk hit! skärp till dig för fan! edit: Ok, han är reggad aug 09, men har lite postat. Tänk till Citera
EverestPoker Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 någon som vet om och när denna turre blir av?när börjar kval? var med på Sardinien 2009 och det var mkt kul. mvh janne Hej janne (och alla andra som är intresserade)! Som det ser ut nu så kommer online satelliter att starta i februari och live eventet att äga rum i mars. Detaljer har jag ej ännu, men inom 7-14 dagar kommer jag lägga ut en tråd om EPEC 2010 här på forumet där alla nödvändiga detaljer finns med. Mvh, Anders Citera
tilta_mitt_liv Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 får man fråga hur det ser ut på Spanish poker tour fronten som ni var med och styrde förra året om jag inte minns fel? Citera
japp68 Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2010 tackar Everest för svaret. ser fram mot kvalet. #3 tack för stödet. jag läser varje dag men har inte alltid frågor därav lite inlägg. kommer nog med lite mer Omaha fråge ställningar snart. mvh janne Citera
Recommended Posts